Ben ik nu de enige die zich afvraagt of die uitnodiging te maken heeft met dat overschot bier?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
...
Kortom een zeer geslaagd feest, hoewel ik met 30 liter bier ben blijven zitten...![]()
Stroekie, in September zit er waarschijnlijk een housewarming in waar je van harte uitgenodigd bent.
een klusbon, ivm de verhuizing, geld en een vvvbon, wijn en een fles port, heel praktisch allemaal, soms krijg je cadeau's waar je niets aan hebtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 05:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maarwat heb je gekregen?
Je kunt me niet erger beledigen dan me van zoiets te betichten ik ben de perfecte gastheer.quote:Ben ik nu de enige die zich afvraagt of die uitnodiging te maken heeft met dat overschot bier?
Goedemorrgen allemaal
Ik sliep ook om half 1 alquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:18 schreef DR34M3R het volgende:
Oeh, vroeg wakker jullie!
Tja, werken, he...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:18 schreef DR34M3R het volgende:
Oeh, vroeg wakker jullie!
In dat geval mijn welgemeende excuses TMM!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je kunt me niet erger beledigen dan me van zoiets te betichten ik ben de perfecte gastheer.![]()
...
quote:
jij moet wel uitgeslapen aan het werk gaan na het weekend... Ik doe het wel met een uurtje of 6 per nacht, net als normale mensenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]Ik vind mijn nieuwe stropdas lief
en zo shopt Ang3l dus een complete outfit bij elkaar van passende afbeeldingenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Er staan doodshoofden op.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Johquote:
Ga je de Peusj eens goed uitlaten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:36 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
*Rondreis door Normandië & Loiredal plan*.
Hopelijk wordt het een beetje redelijk weer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |