Weet je hoe koud het dan is hier?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:02 schreef error het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.Pas rond kerst weer
![]()
vast tussen de 5 en de 10 graden en we zullen wel weer door storm en regenbuien geteisterd wordenquote:
Och, na 3 jaar in een hete oven kan ik wel een beetje koelte gebruikenquote:
Heb je nog wel truien?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:08 schreef error het volgende:
[..]
Och, na 3 jaar in een hete oven kan ik wel een beetje koelte gebruiken
Je zal het niet geloven, maar er zijn hier 2 plaatsen waar je truien, jassen en zelfs wanten en mutsen kunt kopenquote:
Voor als het kouder dan 20 graden wordt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:15 schreef error het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven, maar er zijn hier 2 plaatsen waar je truien, jassen en zelfs wanten en mutsen kunt kopen
maar ik denk dat ik ze gewoon in NL ga kopen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor als het kouder dan 20 graden wordt?
Voor als-ie bier uit de koelkast moet pakken.quote:
Dat doen we hier uiteraard niet zelfquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voor als-ie bier uit de koelkast moet pakken.
Nee gewoon een barkeeper. En ze zijn niet van mijquote:
Leuke sokken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:44 schreef Ang3l het volgende:
Bijna af!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo was ie ooit (soortgelijk dan):
[afbeelding]
ach.. zolang spelden t enige is wat er in je bril prikt tijdens t shoppen.. :|quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, het verbaasde me wel, want ik haat winkelen (wat betreft kleding). Maar het scheelde denk ik dat het leuk van start ging, met een leuke verkoopster die bang was dat ze met spelden in m'n bil zou prikken.
Een van de meiden die ook bij het congres in Slovenië wasquote:
Ah, ik dacht een celeb die jij weer eens gespot hebtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een van de meiden die ook bij het congres in Slovenië was
Dat komt nog. CDP gaat nu met ze op de foto voor ze beroemd worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:28 schreef MisterO het volgende:
Ah, ik dacht een celeb die jij weer eens gespot hebt![]()
Maar tof![]()
Ik ben dan helaas verhinderd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ER KOMT EEN GROTE HOMO EN LESBEAU MEETING IN OKTOBER
![]()
The First Fok!kers Anual Gay And Lesbian Pride Weekend Meet
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben dan helaas verhinderd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |