Ja, ik weet het... was sepo...quote:
Je bewust zijn van je plichten in het leven is een stap naar verlichting.quote:
Niet hier alsjeblieft...quote:
gezellig stel nichten bij elkaar, zo te zienquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:03 schreef Vlarp het volgende:
Nou, hardstikke leuk hoor die verjaardag: http://gallery.vlarp.nl/harry40
Maar als je me zou kennen dan zou je weten dat het nog minstens een uur kan duren voor ik ook daadwerkelijk ga. Vraag maar aan TMMquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bewust zijn van je plichten in het leven is een stap naar verlichting.
Dat was een jongen? ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
En die camerageile gozer met z'n zonnebril en onderhemd over zijn overhemd
Anders een zeer matig bedeeld vrouw.quote:
je gaat morgen avond pas beginnen met het uitdelen van flyersquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik was eigenlijk van plan om weer reclame te maken voor de meet in Oktober, maar ik heb het toch maar niet gedaan ivm de overkill
nee hoor,quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat morgen avond pas beginnen met het uitdelen van flyers![]()
Had ik al afgezegd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik was eigenlijk van plan om weer reclame te maken voor de meet in Oktober, maar ik heb het toch maar niet gedaan ivm de overkill
Nou, het verbaasde me wel, want ik haat winkelen (wat betreft kleding). Maar het scheelde denk ik dat het leuk van start ging, met een leuke verkoopster die bang was dat ze met spelden in m'n bil zou prikken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |