Kijk zo'n film dan ook gewoon in de bios...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:50 schreef DennisMoore het volgende:
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer
*halverwege uitzet & delete*
Wat een baggerfilm..
Je gaat me niet vertellen dat je dat niet van te voren wist.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:50 schreef DennisMoore het volgende:
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer
*halverwege uitzet & delete*
Wat een baggerfilm..
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | [b]maar om even terug te komen op mijn *O* verjaardag, *O* ik vier het vanaf 20.30 uur, op de kapmeeuwhof 8 mijn telefoonnummer is 06-16152206, dit is allemaal echt B-) want dit tekent mijn gastvrijheid, iedere Fokker uit Homo is welkom, dus *O* Kugarie ken, Erik, Great expectations, Jeruh en anderen, jullie zijn bij deze van harte uitgenodigd *O* met partner, verder iedereen die van buiten eindhoven komt is welkom, met partner ik heb slaapplekken :W [/b] ?> |
| 1 |
'k Vind twee meter breed op de muur eigenlijk wel voldoende.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:32 schreef NathaN het volgende:
Kijk zo'n film dan ook gewoon in de bios...
Hoe dan? Vorige deel vond ik best geinig. En deze krijgt een 6.5 op imdb, dus dat zou best kijkbaar zijn. Maar helaas, deze tv-film mag rechtstreeks naar de video.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat je dat niet van te voren wist.
dat er meerdere schapen volgen wanneer het eerste over de dam isquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef Sunjammer het volgende:
Wat denk je zelf?
Lekker!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:18 schreef Stroekie het volgende:
Zou het lukken als ik hier een kan koffie en thee acherlaat dat dit topic dan weer tot leven komt ?![]()
jeumig wat een zoetekauw, je Tandarts zal wel blij zijn met jequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:04 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Lekker!
3 suiker, en heb je ook een koekje erbij?
Thee is voor mietjes.quote:
als mensen mij thee of koffie met suiker en/of melk aanbieden dan bedank ik ze beleeft maar laat het toch echt staan, dat lust ik gewoon niet meerquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:12 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Thee is voor mietjes.
In de koffie gaarne!
Dat zou ik ook wel willen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als mensen mij thee of koffie met suiker en/of melk aanbieden dan bedank ik ze beleeft maar laat het toch echt staan, dat lust ik gewoon niet meer![]()
ik ben al lief en zoet genoeg van mezelf
gewoon de hoeveelheid suiker langzaam minderenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:55 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen.
Ik lust dus echt geen koffie zonder suiker, veel te bitter![]()
![]()
Potverdorie, ik lust nog wel een koffie...
Ik drink m'n koffie ook zonder suikerquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:12 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Thee is voor mietjes.
In de koffie gaarne!
Jij ontzettende dapperik, jij durft wel huh...quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik post nog gewoon door hoor.
19....posts...quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef wonderer het volgende:
Nog 22 posts...
en de selectieregel van alleen maar foto's met leuke mensen erop toepassen selecteert natuurlijk niet streng genoeg ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:13 schreef Vlarp het volgende:
*zucht*
Ik moet nog even 205 foto's uitzoeken
Ik ook. Al een weekquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:13 schreef Vlarp het volgende:
*zucht*
Ik moet nog even 205 foto's uitzoeken
Daar betrap ik mezelf ook regelmatig op ja, beloften doen die je eigenlijk niet wil houden omdat ze om wat voor reden dan ook niet uitkomenquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet wel.. ik heb gisteren tegen mensen gezegd dat de foto's vandaag online gaan.
alsof het mogelijk is dat je ons schrik aanjaagtquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi, dooie boel hier vandaag..
Ach, kan ik iig niemand meer wegjagen
soms ben ik anders vrij eng hoor..quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof het mogelijk is dat je ons schrik aanjaagt![]()
zien? of is horen genoeg? Ang3l... jij hebt vast bewijsmateriaal in overvloedquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bewijs willen we zien, harde bewijzen![]()
alsof we bang worden van gillende keukenmeidenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zien? of is horen genoeg? Ang3l... jij hebt vast bewijsmateriaal in overvloed
Die zien we vast nog wel vanavond. Alleen niet in dit topic lijkt mequote:Op donderdag 5 juli 2007 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof we bang worden van gillende keukenmeiden![]()
![]()
En Ang3l is natuurlijk veel te druk bezig als crea bea met z'n schilderproject
wellicht ook al volop in dat nieuwe meet topic dat TMM gestart is om in oktober het L en H topic samen te brengenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die zien we vast nog wel vanavond. Alleen niet in dit topic lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |