Zet er dan niet zulke voorbarige subjectieve meningen neerquote:Op woensdag 18 april 2007 18:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb er lang geleden al een Wiki over gemaakt:
quote:Maar waarschijnlijk zal het programma Wie is... de Mol? niet verdringen.
quote:Talpa, SBS en RTL wilden The Phone niet
26 Juni 2007 08:22: Herman Roggeveen
Programmadirecteuren van de commerciële omroepen zullen zichzelf nog eens flink achter de oren krabben wanneer ze de eerste aflevering van The Phone hebben gezien, de reality-actieserie die vanaf 6 juli bij de Avro is te zien. Medebedenker Beau van Erven Dorens scoort er een internationale hit mee. De Avro lift daar gezellig op mee, al is dat een mazzeltje. Want de Avro was zo ongeveer zesde keus van Beau en zijn productiehuis Parklane TV.
"We hebben het eerst bij Talpa aangeboden. Ik denk dat het nog niet goed omschreven was, want zij wilden er nog even niets mee doen", vertelt Van Erven Dorens in RTL Boulevard. "Daarna gingen we er mee naar RTL en die wilden ook niet. SBS ook niet. Uiteindelijk zeiden ze bij de Avro: dat gaan we doen!"
The Phone komt binnenkort al op televisie in Australië, Rusland en Griekenland. Verder hebben talloze zenders uit heel de wereld een optie genomen op het programma, waaronder kanalen in Engeland en Amerika.
In The Phone nemen nietsvermoedende passanten een verstopte, rinkelende telefoon op. Meteen wordt ze de vraag gesteld of ze veel geld willen winnen. Als een bevestigend antwoord volgt, zitten ze meteen in een bloedstollend spannend spel. "Eén iemand zei 'Lik m'n reet' of iets dergelijks, haha", aldus Beau.
Dat denk ik van wel ...het word door de AVRO uitgezonden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:22 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik kan niet kijken omdat ik weg ben. Komt het op uitzendinggemist te staan?
Ben opzich wel benieuwd.
Mooi, ben ik in ieder geval niet aan het werk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Begint om 21.45u pasBen ook erg benieuwd hoe dit programma is
![]()
Dat was ook te vaag, te ambitieus en vooral te lang. The Phone duurt als ik het goed maar een dag per persoon ofzo, dat houdt het tempo wel erin.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:24 schreef Remzz het volgende:
Concept lijkt me veels te ingewikkeld en geen boeiende televisie opleveren. Beetje hetzelfde idee als Masterplan wat enorm is geflopt.
Het zijn acht afleveringen. En idd een aflevering per persoon. Dus dan zal de vaart er wel in zitten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat was ook te vaag, te ambitieus en vooral te lang. The Phone duurt als ik het goed maar een dag per persoon ofzo, dat houdt het tempo wel erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |