Wist ik veel, miss. in kleine mate ofzo. Er staat nergens NIET KLIKKEN IS VET RANZIG EN JE KRIJGT BRAAK NIJGINGEN ENZOquote:Op zondag 8 juli 2007 00:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toch klikken heh.. je weet dat het een vies plaatje is..
Dat zijn talgbultjes!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ik zie het ook niet..
Zou hij die kleine "pukkeltjes" bedoelen?
zit nog te twijfelen tussen augustus en november... geen idee waaromquote:
...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zit nog te twijfelen tussen augustus en november... geen idee waarom![]()
8 november of 11 augustus?quote:
whehehe... augustus of november was een gevoel. Je puntjes stuurden me in deze richtingquote:Op zondag 8 juli 2007 00:58 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waar haal je deze getallen vandaan alsk vrage mag
......quote:Op zondag 8 juli 2007 01:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... augustus of november was een gevoel. Je puntjes stuurden me in deze richting
![]()
Mafkees. Ik zit je te stangen met een gevoel dat ik heb, heb niet eens een idee of ik in de goede richting zit daarmee. Ik heet geen Char of zoquote:
Kijk, dat is nog eens een goed idee, dat ga ik ook doen. Tot morgenvroegquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:51 schreef Cahir het volgende:
Tagklieren, ben der uit
http://www.sexwoordenboek.nl/talgklieren.html
Waar ga je op het terras zitten dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:59 schreef Vlarp het volgende:
Grrr.. kan echt bijna niemand vinden om mee te gaan terrassen.. mensen, dit is de enige lekkere zomerdag van deze maand! Kom op!
Ik kom niet in de buurt van V.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waar ga je op het terras zitten dan?
Ik iig in V, terug naar de kermis vanmiddag :-D. Mocht je me daar tegenkomen, kom je er gewoon gezellig bij zitten
Je vergeet de gokkramenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom niet in de buurt van V.. Is de kermis in V niet zo spectacu als de kermis in N.? Botsauto's, schiettent, draaimolen en een gebakkraam?
Nou ja, wij hebben er 2. 1 kleintje met koninginnedag en die is echt niet groter dan wat ik zeg.. en dan hebben we er nog één en daar staan wel gokkramen, een reuzenrad, kop van jut en euhm o ja! een zweefmolenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je vergeet de gokkramen
En ja, het is heel kleinschalig, maar gezellig. We hebben er dan ook 5 in V, op verschillende tijdstippen. De gezellgiste moet nog komen, eerste weekend van augustus..![]()
niet eens de vrouw met de baard, de hagedisseman en de siamese tweeling,quote:Op zondag 8 juli 2007 12:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, wij hebben er 2. 1 kleintje met koninginnedag en die is echt niet groter dan wat ik zeg.. en dan hebben we er nog één en daar staan wel gokkramen, een reuzenrad, kop van jut en euhm o ja! een zweefmolenen nog zo'n suf spookhuis.
hele fijne vakantie toegewenst en tot over een tijd weerquote:Op zondag 8 juli 2007 14:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava is op vakantie
en dat jullie niet te woelige baren treffen onderwegquote:Op zondag 8 juli 2007 14:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava is op vakantie
Dat is gewoon de standaard bevolking van numansdorp hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 14:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet eens de vrouw met de baard, de hagedisseman en de siamese tweeling,
wat saai![]()
Gewaagd, noch dom, simpelweg het verdedigen van de eigen belangen van Sony.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:16 schreef Ang3l het volgende:
PS3... hmja. Erg mooi. Zeker wel. De trailers van FF XIII zijn echt adembenemend.
Maar ik vind hem echt zó enorm belachelijk duur! En dan blu ray erin stoppen terwijl het misschien wel HD DVD wordt. Erg gewaagd (of erg dom).
In that case: flink gebruik van maken!!quote:Op zondag 8 juli 2007 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey het is m'n broertje's geld.
Ook lekkerquote:Van mijn vakantie-geld komt er een nieuwe PC als t goed is
quote:
Engeltjequote:Op zondag 8 juli 2007 19:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In that case: flink gebruik van maken!!
[..]
Ook lekkerDe mijne doet nu weer normaal gelukkig, dus voorlopig geen nieuwe nodig. Ik speel op de pc eigenlijk amper spellen, en WOW draait lekker, dus om te internetten heb ik ook niet zo'n briljante nodig.
Kei!quote:
Gister dacht een jongen trouwens dat ik echt Engel heette, omdat Francois en Dennis me altijd zo noemen en roepen. "Engel!! Bier?" of "Engel! Volgende kroeg!"quote:
ik zet hem vast op de kalenderquote:
En hij gelooft de bijnaam van Francois ook? Wat denkt hij dan dat er binnenkomt... *LOL*quote:Op zondag 8 juli 2007 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister dacht een jongen trouwens dat ik echt Engel heette, omdat Francois en Dennis me altijd zo noemen en roepen. "Engel!! Bier?" of "Engel! Volgende kroeg!"
Ne toen ik zijn naam eenmaal noemde snapte ie wel dat het bijnamen waren en dat ik niet echt Engel heettequote:Op zondag 8 juli 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En hij gelooft de bijnaam van Francois ook? Wat denkt hij dan dat er binnenkomt... *LOL*
Whehehe, anders had ie ook wel een IQ gehad ter grootte van zijn schoenmaat denk ik zo...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ne toen ik zijn naam eenmaal noemde snapte ie wel dat het bijnamen waren en dat ik niet echt Engel heette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |