Ja, ik weet het... was sepo...quote:
Je bewust zijn van je plichten in het leven is een stap naar verlichting.quote:
Niet hier alsjeblieft...quote:
gezellig stel nichten bij elkaar, zo te zienquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:03 schreef Vlarp het volgende:
Nou, hardstikke leuk hoor die verjaardag: http://gallery.vlarp.nl/harry40
Maar als je me zou kennen dan zou je weten dat het nog minstens een uur kan duren voor ik ook daadwerkelijk ga. Vraag maar aan TMMquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bewust zijn van je plichten in het leven is een stap naar verlichting.
Dat was een jongen? ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
En die camerageile gozer met z'n zonnebril en onderhemd over zijn overhemd
Anders een zeer matig bedeeld vrouw.quote:
je gaat morgen avond pas beginnen met het uitdelen van flyersquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik was eigenlijk van plan om weer reclame te maken voor de meet in Oktober, maar ik heb het toch maar niet gedaan ivm de overkill
nee hoor,quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat morgen avond pas beginnen met het uitdelen van flyers![]()
Had ik al afgezegd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik was eigenlijk van plan om weer reclame te maken voor de meet in Oktober, maar ik heb het toch maar niet gedaan ivm de overkill
Nou, het verbaasde me wel, want ik haat winkelen (wat betreft kleding). Maar het scheelde denk ik dat het leuk van start ging, met een leuke verkoopster die bang was dat ze met spelden in m'n bil zou prikken.quote:
Zelfs ik kom (dat is het plan tenminstequote:
Weet je hoe koud het dan is hier?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:02 schreef error het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.Pas rond kerst weer
![]()
vast tussen de 5 en de 10 graden en we zullen wel weer door storm en regenbuien geteisterd wordenquote:
Och, na 3 jaar in een hete oven kan ik wel een beetje koelte gebruikenquote:
Heb je nog wel truien?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:08 schreef error het volgende:
[..]
Och, na 3 jaar in een hete oven kan ik wel een beetje koelte gebruiken
Je zal het niet geloven, maar er zijn hier 2 plaatsen waar je truien, jassen en zelfs wanten en mutsen kunt kopenquote:
Voor als het kouder dan 20 graden wordt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:15 schreef error het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven, maar er zijn hier 2 plaatsen waar je truien, jassen en zelfs wanten en mutsen kunt kopen
maar ik denk dat ik ze gewoon in NL ga kopen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor als het kouder dan 20 graden wordt?
Voor als-ie bier uit de koelkast moet pakken.quote:
Dat doen we hier uiteraard niet zelfquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voor als-ie bier uit de koelkast moet pakken.
Nee gewoon een barkeeper. En ze zijn niet van mijquote:
Leuke sokken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:44 schreef Ang3l het volgende:
Bijna af!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo was ie ooit (soortgelijk dan):
[afbeelding]
ach.. zolang spelden t enige is wat er in je bril prikt tijdens t shoppen.. :|quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, het verbaasde me wel, want ik haat winkelen (wat betreft kleding). Maar het scheelde denk ik dat het leuk van start ging, met een leuke verkoopster die bang was dat ze met spelden in m'n bil zou prikken.
Een van de meiden die ook bij het congres in Slovenië wasquote:
Ah, ik dacht een celeb die jij weer eens gespot hebtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een van de meiden die ook bij het congres in Slovenië was
Dat komt nog. CDP gaat nu met ze op de foto voor ze beroemd worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:28 schreef MisterO het volgende:
Ah, ik dacht een celeb die jij weer eens gespot hebt![]()
Maar tof![]()
Ik ben dan helaas verhinderd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ER KOMT EEN GROTE HOMO EN LESBEAU MEETING IN OKTOBER
![]()
The First Fok!kers Anual Gay And Lesbian Pride Weekend Meet
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben dan helaas verhinderd..
True. Gaat ook nog wel gebeuren denk ik, want tijdens een meet zijn diepe gesprekken met mensen die je graag ziet ook niet erg handigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Niet-publieke minimeets zijn veel leuker..
Aristo ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:07 schreef Ang3l het volgende:
Cursusdat wil zeggen uitslapenb, aangezien de plaats 10 minuten lopen van m'n huis af is
Nee, Lighting.quote:
*mep*quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:04 schreef Vlarp het volgende:
'morge!
Pfff, wat is het leven toch slecht als je vrij bent..
Ik nietquote:
In bed ontbijten en TV kijken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:23 schreef Vlarp het volgende:
*twijfel* in bed TV kijken, of gaan douchen en ontbijten enzo.. *zucht* moeilijk
Wat is dat toch altijd met je mawnin midden op de middag?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Dat kan je gerust zeggen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn ritme is gewoon vreemd.
Alleen je ritme?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nee, morgen komt adrian T, ik ga waarschijnlijk weer in het nieuwe seizoen na de zomerstop.quote:
Ja, ben ik wel van plan. Leuker dan CruiseControlquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef Jerruh het volgende:
nee, morgen komt adrian T, ik ga waarschijnlijk weer in het nieuwe seizoen na de zomerstop.
ik kom trouwens wel feesten!. jij bent er ook weer?
ik ben nog nooit op cruise control geweestquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, ben ik wel van plan. Leuker dan CruiseControl.
Och.. what's in a name?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat bestaat al heel lang niet meer toch?
www.lux-party.nl
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mooi concept, maar de uitwerking vond ik een stuk minder. Ik had er veel van verwacht, maar ik zou niet thuis blijven voor het programma.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:05 schreef Weemz het volgende:
Iemand The Phone gezien? Wat een mooi concept!
leg uit... wat is The Phone?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:20 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mooi concept, maar de uitwerking vond ik een stuk minder. Ik had er veel van verwacht, maar ik zou niet thuis blijven voor het programma.
2 telefoons liggen ergens en gaan af. Als je opneemt hoor je: Kies 1 als je 25000 euro wilt winnen of hang anders op. Als je 1 kiest krijg je de opdracht de andere telefoon (en degene die die opgenomen heeft) te vinden. Samen moet je allemaal opdrachten uitvoeren om het geld te winnen. Falen is vermindering van het prijzengeld. [in een notendop]quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:25 schreef DR34M3R het volgende:
daarvoor heb ik nu dus al het perfecte cadeau in huisquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
Stroekie, in September zit er waarschijnlijk een housewarming in waar je van harte uitgenodigd bent.
Wat ben jij laat onlinequote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarvoor heb ik nu dus al het perfecte cadeau in huis![]()
![]()
![]()
ik zal het tot die tijd koesteren![]()
verjaardagsfeestje, nu al, ook al ben ik pas 3 augustus jarig, maar ivm verhuizen en vakantie vervroegd gevierdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat voor feest was dat dan?
Gefeliciteerd dan maarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
verjaardagsfeestje, nu al, ook al ben ik pas 3 augustus jarig, maar ivm verhuizen en vakantie vervroegd gevierd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |