Idee!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
tvp zodat ik die vette wallpapers thuis kan pakken![]()
quote:A direct quote from Sunday's rerun of "Without A Trace" -
Quote:
Suspect: "Why am I here?"
Cop 1: "You're here because you like looking at little boys."
Suspect: "What?!"
Cop 2: "Don't play with us. We got a warrant for your apartment. We found your Transformer toys. Not the kind of hobby a grown man has."
Ik kreeg de "Destroy" poster in mijn goodie bag afgelopen zondagochtendquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:45 schreef Handschoen het volgende:
Weet iemand mischien waar je die posters kan kopen/bestellen? Ik zag gister 2 van die posters, één met "protect" en de andere met "destroy" met optimus prime en megatron naast elkaar hangen en dat zag er wel vet uit...
Die bedoel ik jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:41 schreef Ash het volgende:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/7/18111181375.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img2.putfile.com/thumb/7/18111181344.jpg]afbeelding][/URL]
Ik kreeg deze 2 bij mijn goodiebag afgelopen zondag. (okay 1tje kreeg m'n vriendin er)
Ze zijn trouwens hier te bestellen:
http://www.posters.nl/pos(...)posters/Transformers
tis idd iets minder vriendelijk dan in G1quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:05 schreef k_i_m het volgende:
Tering hee, zelfs Optimus Prime ziet er eng uit.
.
ik lees hem NIET , ik ga gewoon lekker kijken vanmiddag whOOtquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:37 schreef Mr.J het volgende:
Goede zuurpruimen recensie bij nu.nl.
http://www.nu.nl/news/1139937/71/Transformers_-_Michael_Bay.html
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:37 schreef Mr.J het volgende:
quote:Transformers is mede geproduceerd door Steven Spielberg, die twee jaar terug in War of the Worlds ook al buitenaardse robots liet landen op de aarde. Dat leverde een geslaagde popcornfilm op voor het gehele gezin.
Echt een kutrecensie idd. Hij mocht zeker vroeger geen transformer action figure van z'n moederquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:37 schreef Mr.J het volgende:
Waaruit verondersteld kan worden dat de recensent nog nooit Transformers heeft gezien... muv deze film.quote:de kwaadaardige robots heten Decepticons en staan onder leiding van ene Megatron
is het enigste stukkie van die nu.nl review waar ik me in kan vinden. Voor de rest is het maar een kutreview. 'Uiteraard het bijbehorende speelgoed' suggereerd dat het begon met de serie. De reviewer heeft duidelijk zijn bronnen niet op orde...quote:Transformers is mede geproduceerd door Steven Spielberg, die twee jaar terug in War of the Worlds ook al buitenaardse robots liet landen op de aarde. Dat leverde een geslaagde popcornfilm op voor het gehele gezin. Transformers gaat echter gebukt onder de gebruikelijke Bay-bombast, vol pathos, wapenfetisjisme en andere overkill.
Hoewel zijn clichématige werkwijze al treffend werd gepersifleerd in de poppenfilm Team America komt Bay weer met dezelfde clichés op de proppen. En ook de puberale humor uit Bays Bad Boys 2 is weer volop aanwezig, in de vorm van dikke schreeuwende negers, honden die tegen robots pissen en moeders die grappen maken over masturbatie.
Simsalabimquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
hee, waar zijn ineens die vette wallpapers gebleven die eerst in de OP stonden![]()
waarom zou dat verboden zijn???quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:46 schreef Symer het volgende:
Ik lees net dat er een nieuwe Transformers-serie in de maak is. Ik dacht dat de overheid dat verboden had
Eind jaren 80 nam de Amerikaanse overheid een wet aan die zogenaamde 'program-length-commercials' verbood, maw: series gebaseerd op speelgoed. Dat zou de kinders te veel aanzetten tot het willen kopen van die dingen.quote:
ja en daarom zijn er na Generation 1 ook nog Generation 2, Beast Wars, Beast Machines, Transformers: Armada, Transformers: Robots In Disguise en Transformers: Cybertron series geweest... En er is best kans dat ik er nog een of twee vergeten ben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Eind jaren 80 nam de Amerikaanse overheid een wet aan die zogenaamde 'program-length-commercials' verbood, maw: series gebaseerd op speelgoed. Dat zou de kinders te veel aanzetten tot het willen kopen van die dingen.
Van de Amerikaanse releases ben je alleen nog Transformers: Energon vergeten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja en daarom zijn er na Generation 1 ook nog Generation 2, Beast Wars, Beast Machines, Transformers: Armada, Transformers: Robots In Disguise en Transformers: Cybertron series geweest... En er is best kans dat ik er nog een of twee vergeten ben.
Jammer dat ik het boek waar dat in stond hier niet meer heb, ik vroeg me ook al hoe dat zat idd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja en daarom zijn er na Generation 1 ook nog Generation 2, Beast Wars, Beast Machines, Transformers: Armada, Transformers: Robots In Disguise en Transformers: Cybertron series geweest... En er is best kans dat ik er nog een of twee vergeten ben.
1 VAN DE BESTE FILMS OOIT GEMAAKT !!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:04 schreef leolinedance het volgende:
Vrienden van me zijn er nu heen. Ik kon niet![]()
Hoe is de film?
kutquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 VAN DE BESTE FILMS OOIT GEMAAKT !!
Wat een ervaringKom net terug
Hoe maken ze die special effects, omg![]()
Dito...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:06 schreef Setambre het volgende:
Net gezien
Die film was VET!!!!!!!!!!!!!
DAMN gek! De Nostalgie. De kippevel
Dito...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:06 schreef Setambre het volgende:
Owja die meid met dat Australische accent![]()
En Yahoo en eBayquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Het was wel een GMC reclame trouwens..
I.d.d. En de reggiseur / sponsor hadden volgens mij een hekel aan BMW , tel maar eens hoeveel bmw's gesloopt worden in de filmquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Het was wel een GMC reclame trouwens..
So true.. dat stukje van de dam naar de stad zou zo een reclame kunnen zijnquote:
Ik weet nu al dat deze film een speciale plekje krijgt in mijn DVD-collectiequote:Op donderdag 5 juli 2007 09:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
So true.. dat stukje van de dam naar de stad zou zo een reclame kunnen zijn
Ik vond de one-liners echt te grappig
quote:Op donderdag 5 juli 2007 05:13 schreef Devilnl het volgende:
heb cam gezien. gave film wel de moeite waard om tekopen!
Maar die grapjes soms.. meestal ietsie te... flauw
Maar jah
Amerika, wat wil je
IMDB is nog het meest geloofwaardige van allemaal... Alleen moet je even wachten op 5000 votes of meer...quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:51 schreef BdR het volgende:
De beste IMDb recensies, die op dit moment bovenaan staan, zijn deze 4
http://www.imdb.com/user/ur5104749/comments
http://www.imdb.com/user/ur15850877/comments
http://www.imdb.com/user/ur1954019/comments
http://www.imdb.com/user/ur7688870/comments
allemaal een 10/10
allemaal een "advance screening" of "first public screening"
allemaal slechts 1 user comment ooit ingevoerdIMDb is echt zoo geloofwaardig
hm, ik ga meestal af op de recensies van nu.nl, die vind ik het meest geloofwaardigquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:56 schreef RudyCarell het volgende:
IMDB is nog het meest geloofwaardige van allemaal... Alleen moet je even wachten op 5000 votes of meer...
Nee tuurlijk ben je niet de enige.... ik vraag me af waarom mensen zich zoiets afvragen terwijl ze donders goed weten dat het niet zo is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:48 schreef Mirel het volgende:
Ben ik de nou de enige die de film niet zó geweldig vond? Hij was leuk, meer niet. :|
MICHEAL BAY, TRANSFORMERS, HEILIGSCHENNIS?!?!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel leuk om nu de vorige topics terug te lezen, met al die fanboys die een half jaar en een jaar geleden al wisten dat het een enorme flop ging worden, een rukfilm, een verkrachting van all things Transformers.
azijnpisser die van nu.nl , z'n ouders waren in zijn jeugd zeker te arm om een transformer te kopen voor hemquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:43 schreef BdR het volgende:
[..]
hm, ik ga meestal af op de recensies van nu.nl, die vind ik het meest geloofwaardig
http://www.nu.nl/rubriek/127/71
hij komt zelfs in IMAX3D! pathe arenaquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:35 schreef Maxair het volgende:
][[url=http://s3.amazonaws.com/fdsa/16285_0Eg5zEdH3RIq8Ju41CJK]afbeelding][/url] [[url=http://s3.amazonaws.com/fdsa/16286_3bSgCum1Zq8JSRwTnfVb]afbeelding][/url] [[url=http://s3.amazonaws.com/fdsa/16287_8y9AarrLA2ti0x0d1HGI]afbeelding][/url] [[url=http://s3.amazonaws.com/fdsa/16288_EebT7LVvmZ9KJUYJgL6W]afbeelding][/url] [[url=http://s3.amazonaws.com/fdsa/16289_UQ11zdZZJz4JgJl2XrdK]afbeelding][/url]
Ik ben erg benieuwd. Ik ben ook al bij mijn comic store geweest of er binnenkort nieuwe 'action figures' uit komen. Ik wil wel zo'n grote new and improved Optimus Prime op mijn schoorsteenmantel! Ik hoop dat 'ie trouwens ook in iMax komt. Ik heb trouwens ook nog een stel wallpapers gevonden voor de die hard-fans. Ik hoop niet dat de wallpapers een repost zijn, want ik heb alleen deze thread gelezen.
w000t!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
hij komt zelfs in IMAX3D! pathe arena
bij de Bart Smit, Intertoys etc staat het er al vol mee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:35 schreef Maxair het volgende:
Ik ben erg benieuwd. Ik ben ook al bij mijn comic store geweest of er binnenkort nieuwe 'action figures' uit komen.
dan heb je vrij weinig films gezien, gok ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:48 schreef Rorata het volgende:
Gisteravond gezien, 1 van de beste films die ik gezien heb!
Ik vind het ook een van de beste films die ik tot nu toe heb gezien.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
dan heb je vrij weinig films gezien, gok ik.
Wat een azijnpisser zeg, die recensent van Transformersquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:43 schreef BdR het volgende:
[..]
hm, ik ga meestal af op de recensies van nu.nl, die vind ik het meest geloofwaardig
http://www.nu.nl/rubriek/127/71
Daarom verwacht ik ook dat de (extended) DVD dit soort rare cuts achterwege laat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:33 schreef Roellio het volgende:
Ik vond 'm redelijk.
De mooiste shots werden 9 v/d 10 keer gewoon te vroeg gekapt. Bijvoorbeeld die scene waarin Optimus transformeert en in een rol over die vrouw heen draait. Je wil gewoon weten hoe dat verder loopt, maar nee, Bay knipt hem midden in de lucht af, zodat je tijdens het volgende shot geen idee meer hebt waar Optimus in vredesnaam gebleven is.
Er zaten heeeel erg veel van dit soort (wegens tekort budget) gebrekkige special effects in.
Waarom kijken mensen cam kwaliteitquote:Op donderdag 5 juli 2007 05:13 schreef Devilnl het volgende:
heb cam gezien. gave film wel de moeite waard om tekopen!
Maar die grapjes soms.. meestal ietsie te... flauw
Maar jah
Amerika, wat wil je
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:43 schreef japzooi het volgende:
Gisteren gezien en ik zeg: beste special effect-baanbreker sinds Jusrassic Park.
Geweldig spectakel
Je moet het zien om het te geloven en is de toegangsprijs alleen al waard. Hoe kort het ook duurt.
4/5
Het was Bonecrusher.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:43 schreef japzooi het volgende:
(review)
*kwijl*quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef dapluiz het volgende:
Niet alleen de sfx waren mooi
[afbeelding]
Het is niet te hopen, dat zij eigenlijk ook een auto is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef dapluiz het volgende:
Niet alleen de sfx waren mooi
[afbeelding]
Zou anders wel graag een proefritje willen makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:30 schreef chatter het volgende:
[..]
Het is niet te hopen, dat zij eigenlijk ook een auto is.
![]()
Beaam.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ben net geweest en wat een megavet spektakel. De special effects waren om je vingers bij af te likken.
Ik heb geen enkel moment gehad van "Nou dat is geanimeerd met de computer" alles leek gewoon levensecht.
Ok, het verhaal is niet zo heel spectaculair en er zitten nog hier en daar kleine foutjes in. De auto-bots leerde hun taal via het internet, maar hoe heeft megatron dat dan gedaan?
Het stukje om het huis vond ik erg grappig.![]()
Sowieso waren de grappen best te doen en heb ik ook echt wel gelachen om sommige stukken, mede dankzij dat iedereen in de zaal wel zat te lachen en dat iedereen (voornamelijk mannen) liepen te fluiten toen de eerste dame Mikaela ff onder motorkap ging kijkenDe sfeer was dan ook erg goed.
Nee deze film is een bioscoopbezoek zeker waard. Dus als je de kans hebt en je houdt gewoon van constante actie en spektakel, dan moet je deze zeker zien
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek Transformers-kenners, aangezien ik een aflevering van de tekenfilm aan het vertalen ben.
Of de Engelse namen in het Nederlands hetzelfde blijven, en hoe de 'sparks' in het Nederlands hetenquote:
Dat vond ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:47 schreef Prowl het volgende:
Waarom zou het anders heten, gewoon de engelse benamingen gebruiken
Bumblebee= Hommel
Optimus Prime= Optimale eerste
Soundwave= Geluidsgolf
Nee dat klinkt voor geen meter!![]()
Sparks? Welke tekenfilm praten we hier over?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of de Engelse namen in het Nederlands hetzelfde blijven, en hoe de 'sparks' in het Nederlands heten![]()
Right. Dat is van na mijn tijd.quote:
Serieus? Ik vond het erg grappig allemaal. En dat terwijl ik toch ook niet erg om lompe humor geef.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:13 schreef victorinox het volgende:
Alleen vind ik de humor zwaar beneden peil en veel te kinderachtig voor zo'n lompe aktiefilm.
Bumblebee die ligt te pissen over Turturro.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het erg grappig allemaal. En dat terwijl ik toch ook niet erg om lompe humor geef.
Ik nam een film over buitenaardse robots sowieso al niet al te serieus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:27 schreef victorinox het volgende:
[..]
Bumblebee die ligt te pissen over Turturro.
Die masturbatieconversatie die rechtstreeks uit de American Pie film komt...
Leuk in een tienerkomedie, maar het gaat in deze film over robots/mensen die moeten vechten voor de mensheid. Dan kom je toch wat minder serieus over.
Vertel me niet dat je Beast Machines seizoen 1 voor Sony hebt vertaald (Sinds vorig week verkrijgbaar voor ¤13). Die naam vertalingen op de DVD waren lachwekkend. Optimus Primaat (Optimus Primal), Rattenval (Rattrap).quote:
Uitstekend zelfs. Geen rare verwachtingen. Je mist alleen een paar grapjes, maar het overgrote deel van de tijd gaat dat prima.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:39 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik heb de tekenfilm nog nooit (nee echt nooit) gezien, is de film dan ook aardig en/of te volgen?
Inderdaad.... precies mijn belevingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik nam een film over buitenaardse robots sowieso al niet al te serieus.
Het is denk ik maar net wat je verwacht...het was lang geleden dat ik een volle bioscoopzaal zo had horen lachen en dat vond ik toch wel erg gezellig.
Dit is de eerste die ik doequote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Vertel me niet dat je Beast Machines seizoen 1 voor Sony hebt vertaald (Sinds vorig week verkrijgbaar voor ¤13). Die naam vertalingen op de DVD waren lachwekkend. Optimus Primaat (Optimus Primal), Rattenval (Rattrap).![]()
daar heb ik me ook aan zitten ergeren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Vertel me niet dat je Beast Machines seizoen 1 voor Sony hebt vertaald (Sinds vorig week verkrijgbaar voor ¤13). Die naam vertalingen op de DVD waren lachwekkend. Optimus Primaat (Optimus Primal), Rattenval (Rattrap).![]()
Ach ja het moest er een keer van komenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:47 schreef type_29 het volgende:
wat een ongeloofelijke kutfilm
Explain.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:47 schreef type_29 het volgende:
wat een ongeloofelijke kutfilm
Ik gok nu op dat tweede....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:34 schreef type_29 het volgende:
-het script zuigt gewoon aan alle kanten
-niet grappige humor
-propaganda voor USAF
-typische michael bay film
-flauwe jar jar binks achtige decepticons
-achterlijk kubus verhaal
-overdreven cgi waarbij mensen dwars door robots heenlopen
En toch een geweldige film. het begin kwam traag op gang, waarbij de grappen eigenlijk nog irritanter werden (inderdaad, American Pie niveau) maar vanaf het 'schorpioendeel' was het GEWELDIG. Ik had het gevoel dat ik zonder één keer te knipperen de film heb afgekeken. Heerlijke film en kan de film aan iedereen aanraden!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:34 schreef type_29 het volgende:
-het script zuigt gewoon aan alle kanten
-niet grappige humor EENS
-propaganda voor USAF
-typische michael bay film
-flauwe jar jar binks achtige decepticons EENS
-achterlijk kubus verhaal
-overdreven cgi waarbij mensen dwars door robots heenlopen
Die wisten niet waar de cube was, maar wel de bril. En de bril liet de locatie zien van de cube. Welke toevallig niet zo heel ver van hun vandaan was.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:29 schreef athlonkmf het volgende:
waarom moesten ze nou die bril hebben als de cube in een dam zit? Die bril is een eeuw oud en daarin stond dat de cube op de noordpool was, maar het was dus verplaatst naar amerika. En de autobots wisten dat opeens?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:33 schreef DaggerNL het volgende:
Dit haal ik uit een zin van optimus prime, die een oproep doet naar andere autobots over de wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
Ik blijf bij het volgende bericht:quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel leuk om nu de vorige topics terug te lezen, met al die fanboys die een half jaar en een jaar geleden al wisten dat het een enorme flop ging worden, een rukfilm, een verkrachting van all things Transformers.
Ik heb hem intussen wel gezien.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:28 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Me agree![]()
Ookal zijn het in mijn ogen niet de echte transformers (ik vind G1 nog steeds de beste) ben ik toch wel benieuwd naar het eindresultaat van deze film, al was het alleen maar om te kijken in hoeverre ze het idee achter de transformers trouw zijn gebleven (en de effects natuurlijk).
* Paddokingnr1 eens isquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:48 schreef Mirel het volgende:
Ben ik de nou de enige die de film niet zó geweldig vond? Hij was leuk, meer niet. :|
Het was Bonecrusher en tussen Bonecrusher en Brawl zit nogal een verschil, al was het alleen maar omdat Brawl een tank is (voor de kenners: ik vraag me af waar de rest van zijn team isquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:43 schreef japzooi het volgende:
Gisteren gezien en ik zeg: beste special effect-baanbreker sinds Jusrassic Park.
Geweldig spectakel in een flinterdun (dunner dan vloeipapier) jasje. Maar dat was al bekend. Hier ga je niet heen om karaktergroei en motivatie van Optimus Prime te bewonderen. Hier ga je heen om Optimus Prime met een drie meter lang zwaard (ja, zwaard ja) Bonecrusher om zeep te zien helpen (Of was dat Brawl? Who fucking cares?). Of verklap ik nu iets?
De muziek de je hoorde toen Ironhide uit het zwembad klomquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:47 schreef delapoko het volgende:
Ik ben er ook geweest. Erg leuke film. Het enige wat ik niet leuk vond was de muziek/soundtrack. Tijdens de ruige aktiescenes hoorde je romantische muziek, of geluidsfragmenten/muziek dat niet paste of uit de ritme was. Dat vond ik jammer. Ook kon de film wat serieuzer zijn en wat meer aandacht aan de transformers en karakteropbouw geven.
Dat soort muziek hoorde je ook tijdens de gevechten in de stad. Klopt dus niet. Ik heb ook Die Hard 4 gekeken en daar was de soundtrack beter afgesteld op de aktie. De componist heeft het geluid gemaakt naar aanleiding van de aktiescenes. Bij Transformers was het net of een bestaand muziek gewoon ingepropt was in de film.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
De muziek de je hoorde toen Ironhide uit het zwembad klom.
Echt heel mooi.
Who gives a fuck about karakteronpbouw when you've got BIG FIGHTING ROBOTS!?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:47 schreef delapoko het volgende:
Ook kon de film wat serieuzer zijn en wat meer aandacht aan de transformers en karakteropbouw geven.
Amenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:46 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Who gives a fuck about karakteronpbouw when you've got BIG FIGHTING ROBOTS!?
Come on, alsof de oorspronkelijke tekenfilmserie zoveel diepgang heeft.
Nostalgia is fucking with your brains...
quote:Op zondag 8 juli 2007 14:57 schreef Elegy het volgende:
Van de week nog maar een keer. En daarna nog eens, en daarna vast nog wel eens....
Het is fijn weer een jongetje van tien maar dan met een groter budget te zijn
Tankorquote:Op zondag 8 juli 2007 15:03 schreef CherryLips het volgende:
transformer-fans; is het Tankorr of Tankor?.
Er zat bij mijn versie geen aftiteling als je even zou kunnen spoilen?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:20 schreef helldeskr het volgende:
NIet opgelet tijdens de aftiteling ?
K*t, natuurlijk te snel naar buiten gelopenquote:Op zondag 8 juli 2007 18:20 schreef helldeskr het volgende:
NIet opgelet tijdens de aftiteling ?
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:47 schreef Freel het volgende:
[..]
K*t, natuurlijk te snel naar buiten gelopen![]()
![]()
![]()
What happened? Please Spoil...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
Ja toch, die bron hield ik ook al aan namelijk, maar in het script staat Tankorrquote:
Het is toch echt Tankor, check maar voor de gein op Ebay naar wat toys van Beast Machines Tankor. Dan zie je de naam ook op de doos staan.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja toch, die bron hield ik ook al aan namelijk, maar in het script staat Tankorr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de rest, heb ik weer onwijs genoten!
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
Inderdaad, Megatron brandde de locatie in 1897 in de Noordpool in die bril, en die locatie verwijst dan naar de Hoover Dam 10.000 km verder op?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:29 schreef athlonkmf het volgende:
waarom moesten ze nou die bril hebben als de cube in een dam zit? Die bril is een eeuw oud en daarin stond dat de cube op de noordpool was, maar het was dus verplaatst naar amerika. En de autobots wisten dat opeens?
nope:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:33 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Die wisten niet waar de cube was, maar wel de bril. En de bril liet de locatie zien van de cube. Welke toevallig niet zo heel ver van hun vandaan was.
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:53 schreef Herald het volgende:
De special effects waren erg goed. Vooral Megatron waar iedereen zo over zat te janken zag er erg tof uit. Alleen jammer dat het verhaal nergens over gaat. Zoals een andere user al opmerkte:
[..]
Inderdaad, Megatron brandde de locatie in 1897 in de Noordpool in die bril, en die locatie verwijst dan naar de Hoover Dam 10.000 km verder op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:10 schreef athlonkmf het volgende:
jammer dat de film veel "fouten" heeft die pas duidelijk worden als je de prequel comics leest.
Hier dus even een korte uitlegAls ik telkens zo naar een film moest kijken, was voor mij de lol er snel afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:53 schreef Herald het volgende:Zucht, zijn spoiler tags nou echt teveel gevraagt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaten dus niet in de originele postHave fun...
het is goed om te weten dat de fouten in een popcornfilm toch niet echt fouten zijn, maar gewoon weggelaten stukken uit een langer en dieper verhaal. Ja, dus transformers heeft toch niet een flutverhaal.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als ik telkens zo naar een film moest kijken, was voor mij de lol er snel af
Als je zoveel stukken weglaat dat het verhaal als los zand aan elkaar hangt, dan maakt het niet uit of het gebaseerd is op een stuk wat de Nobelprijs voor de Literatuur heeft gewonnnen. Het resultaat is dan nog steeds dat de samenvatting een flutverhaal is.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:01 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
het is goed om te weten dat de fouten in een popcornfilm toch niet echt fouten zijn, maar gewoon weggelaten stukken uit een langer en dieper verhaal. Ja, dus transformers heeft toch niet een flutverhaal.
Dat dus, deze week kijken!!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:22 schreef Flawless2006 het volgende:
Ik ga morgen, zo'n film die ik net als LOTR en 300 in de bios móet zien anders krijg ik eeuwig spijt![]()
ze hadden gebruik moeten maken van de multimediatruukjes van tegenwoordig. Zoals Heroes hun website en bijbehorende graphic novels gebruiken voor achtergrondinfoquote:Op maandag 9 juli 2007 12:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je zoveel stukken weglaat dat het verhaal als los zand aan elkaar hangt, dan maakt het niet uit of het gebaseerd is op een stuk wat de Nobelprijs voor de Literatuur heeft gewonnnen. Het resultaat is dan nog steeds dat de samenvatting een flutverhaal is.
Ik wil Unicron, de Quintessons, Metroplex, Trypticon, Soundwave, de Dinobots, de Aerialbots, Headmasters, Astrotrain, Blitzwing, de Combaticons, Arcee en en en en en.....quote:Op maandag 9 juli 2007 14:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
Volgende deel wil ik Devastator en Grimlock.
Ach en dat het een flinterdun verhaaltje zou worden was wel te verwachten. Hoe geloofwaardig zijn gigantische robots from outerspace. Maar de special effects waren subliem. Geweldig goede popcorn film![]()
Eindelijk iemand die het gewoon begrijpt.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
Volgende deel wil ik Devastator en Grimlock.
Ach en dat het een flinterdun verhaaltje zou worden was wel te verwachten. Hoe geloofwaardig zijn gigantische robots from outerspace. Maar de special effects waren subliem. Geweldig goede popcorn film![]()
Er zijn vele manieren om de Transformers te vertalen naar het witte doek. Michael Bay kiest ervoor om ze er werkelijk als robots eruit te laten zien en dus heel erg mechanisch en net alsof elk deel van de auto erin terug te vinden is.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:48 schreef jpg97 het volgende:
Kutfilm.
Special effects waren okay, maar waarom zagen die transformers er zo fucked up uit?
Ik herkende alleen Optimus Prime terug, omdat het een beetje naar de G1 optimus prime is ontworpen, maar verder
Die vlammen op prime sowieso al.. big NO NO.
Verhaal was matig, en typisch michael bay.
Erg jammer dit.
Bumblebee wordt later ook een headmaster, dus die zaten er al in .quote:Op maandag 9 juli 2007 14:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik wil Unicron, de Quintessons, Metroplex, Trypticon, Soundwave, de Dinobots, de Aerialbots, Headmasters, Astrotrain, Blitzwing, de Combaticons, Arcee en en en en en.....
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:53 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het gewoon begrijpt.
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik wil Unicron, de Quintessons, Metroplex, Trypticon, Soundwave, de Dinobots, de Aerialbots, Headmasters, Astrotrain, Blitzwing, de Combaticons, Arcee en en en en en.....
Seacons.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:10 schreef Smeich het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vanavond .. EINDELIJK!!
Ik kan niet meer op de naam komen enzo, maar die Decepticons in de vorm van een piranha, haai, octopus etc.. die kon je ook combineren in one bad Decepticon mofo. Ik heb ze nog in de kelder liggen (beste) maar hoe heten die ook alweer?!
Gisteravond met the misses gezien.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:46 schreef Elegy het volgende:
Ik vond het voor een Micheal Bay film trouwens ook best wel meevallen met chauvinisme en propaganda. Geen stoere soldaten die in slow motion voor een amerikaanse vlag rennen, hell, eigenlijk maar weinig amerikaanse vlaggen. En de stukjes bij de aftiteling zijn eigenlijk meer een flinke knipoog/schop naar het huidige beleid aldaar.
O die liggen allemaal nog bij m'n ouders op zolder... spuuglelijke neon-paars met blauwe krengen toch?quote:
eh? Dat is ook voor het eerst dat ik dat hoor. Ik vraag het niet snel, maare... bron?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Bumblebee wordt later ook een headmaster, dus die zaten er al in .
Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij wordt BB een pretender en geen headmaster.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Bumblebee wordt later ook een headmaster, dus die zaten er al in .
Box Office Mojoquote:Moviegoers Spark to 'Transformers'
by Brandon Gray
July 8, 2007
For Independence Day weekend, Hollywood's latest apocalyptic picture transfixed droves of moviegoers in one of the fastest-grossing starts on record for a non-sequel.
Rolling out on approximately 7,600 screens at 4,011 theaters, Transformers waged an estimated $143.7 million in its first six days, not including $8.8 million from Monday night previews which brings the tally to $152.5 million. That was enough to place DreamWorks and Paramount Pictures' $150 million robo-spectacle among the top ten highest-grossing six-day starts of all time, second only to the first Spider-Man among non-sequels. Additionally, Transformers handily scored two minor records: biggest Tuesday daily gross with its $27.9 million opening day and top July 4th gross with Wednesday's $29.1 million.
For the weekend, Transformers racked up an estimated $67.6 million weekend, ranking as the second-highest grossing Independence Day opening weekend behind Spider-Man 2's $88.2 million and 30th best among all movies. The holiday is less about the weekend than it is the full week for major new movies, which often open mid-week and mute their weekend potential.
Er waren anders ook genoeg mensen die liepen te zeuren over een "slecht verhaal" en "mijn jeugdsentiment wat doe je!"quote:Op maandag 9 juli 2007 15:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ongeveer iedereen in het topic is die mening toegedaan, maar pas bij de 156ste user die dat roept is het opeens "eindelijk iemand die het gewoon begrijpt?
![]()
Gast, je moet echt niet meer blowen voordat je iets post, óf leren hoe je een zin opbouwt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:01 schreef Pumatje het volgende:
ik ga snel! heeeel snel
ik ben de enige oudere van mijn vriendengroep die de transformers mee heeft gekregen... dus niemand wil mij joinen, vriendinnetje wil wel mee..
verwacht er erg veel van, ik had een vriendje op school daarom gemaakt.. hij had alle TF action dolls.
Het is anders best te begrijpen....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:35 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gast, je moet echt niet meer blowen voordat je iets post, óf leren hoe je een zin opbouwt.
Ik ga nog wel een keer of drie denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:40 schreef Dacide het volgende:
het valt me op dat veel mensen die hem gezien hebben toch nog voor een tweede keer willen gaan...
(ik trouwens ook wel.. het was gewoon een spervermakelijke film.. geen ingewikkeld verhaal enzo.. gewoon aktie, oneliners en een lekkere chick)
Jeetje wat een crappy kwaliteitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:15 schreef Overlast het volgende:
Ik heb de originele tune gevonden. Hij blijft heerlijk. Of het transformeergeluid, ook leuk.
Verkeerd gelinkt trouwens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jeetje wat een crappy kwaliteit
In een Transformers topic uit 2001 stond wel iets van een programma die dat kon maar probeer nu nog maar eens dat topic te vindenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:31 schreef Elegy het volgende:
Is er eigenlijk zoiets als een Soundwave voicechanger? Lijkt me tof, komt die mic toch eens van pas
Hoe vond jij de film trouwens?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:31 schreef Prowl het volgende:
[..]
In een Transformers topic uit 2001 stond wel iets van een programma die dat kon maar probeer nu nog maar eens dat topic te vinden
Dat ding ligt ook bij de Bart Smit en Intertoysquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef jpg97 het volgende:
http://www.seibertron.com/sightings/item.php?item_id=552
Een hoop vette actie en geweld.quote:
Ansich was de aktie wel cool, de robots mooi gemaakt maar ik had er niet echt het " Transformers " gevoel bij als zodanig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:13 schreef Prowl het volgende:
[..]
Een hoop vette actie en geweld.
Idioot grote robots![]()
Independence Day is leuker![]()
Frenzy vond ik nog wel geslaagd als alien robot (ook als is het eigenlijk een casette ipv Cd Player)
Mn vrouw vond Bumblebee geweldig![]()
Alleen opletten ; er zijn 2 versies van en maar 1 heeft de stem van peter cullen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat ding ligt ook bij de Bart Smit en Intertoys
Ik zit serieus te twijfelen, staat wel koel in de vitrine
De keren dat het gebruikt werd vond ik het enorm out of place klinken...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:06 schreef Elegy het volgende:
Ik had alleen wel wat meer het transformer geluidje willen horendan had ik echt een natte broek gehad denk ik
Bij de eerste transformatie van Blackout en de introductie van de Autobots was het tof, verder was het nogal drama.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De keren dat het gebruikt werd vond ik het enorm out of place klinken...
Eensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De keren dat het gebruikt werd vond ik het enorm out of place klinken...
Ja inderdaad! Dat vond ik ook zo gaar!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens
In de tekenfilm transformeerde een Transformer compleet in de tijd dat het geluidje duurde. In de film is het maar een fractie van de complete tranformatie..en dan klopt het gewoon niet.
Mjah, ik vond dat dus andersom: ik vind het gewoon niet meer van deze tijd, dus waarom een retro geluid op een hypermoderne bot plakken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:47 schreef Raenius het volgende:
(Overigens vond ik hter teleurstellend dat je het transformeer geluidje hoort wanneer je Prime ziet veranderen in de trailer...maar niet in de film)
Zit ie er niet in ???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:06 schreef Elegy het volgende:
Ik had alleen wel wat meer het transformer geluidje willen horendan had ik echt een natte broek gehad denk ik
Tsja omdat gewoon een kewl geluid isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, ik vond dat dus andersom: ik vind het gewoon niet meer van deze tijd, dus waarom een retro geluid op een hypermoderne bot plakken?
Bumlebee wordt een Throttlebot op het einde van season 3 (Return of Optimus Prime), en hij heet dan Goldbugquote:Op maandag 9 juli 2007 16:38 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij wordt BB een pretender en geen headmaster.
Dat dan weer wel iddquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:43 schreef dapluiz het volgende:
Iemand een linkje naar een goeie kwaliteit mp3 van het transform geluidje ? Wel leuk als sms-toon
Hier heb je enkele transformer mp3tjesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:43 schreef dapluiz het volgende:
Iemand een linkje naar een goeie kwaliteit mp3 van het transform geluidje ? Wel leuk als sms-toon
De humor vond ik juist geniaal. In de comic zit veel humor en in de film werd het perfect toegepastquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef Faxie het volgende:
Het stukkie
[..]
is het enigste stukkie van die nu.nl review waar ik me in kan vinden. Voor de rest is het maar een kutreview. 'Uiteraard het bijbehorende speelgoed' suggereerd dat het begon met de serie. De reviewer heeft duidelijk zijn bronnen niet op orde...
Al met al vond ik het nog best een leuke film. En kwa actie een topper.
Tevens tvp
En later als zijn lichaam vernietigt wordt zet ranchet zijn lichaam in een pretender (welke getest is door Megatron voor starscream) en heeft hij zijn "oude" lichaam weer (dit speelde zich af in de comics (en die heb ik allemaal gehad).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Bumlebee wordt een Throttlebot op het einde van season 3 (Return of Optimus Prime), en hij heet dan Goldbug
Uhm juist jij zit in de bioscoop... Je ziet een Paramount logo en explosies....quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:10 schreef AssyriskaFF het volgende:
Is het niet. Is toch duidelijk te zien??
Tofquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Trouwens he.. Ik had die film gezien in Amerika (jaja had ik al verteld) en hoe iedereen dacht dat een van de trailers Transformers was....
Het gaat om deze trailer...
http://www.apple.com/trailers/paramount/11808/
Die trailer heeft niets met Transformers te maken. Het is een één of ander super geheim project van JJ Abrams (Lost, M:I 3) onder de codenaam "Cloverfield", en niemand weet wat het is of waar het over gaat. Aanvankelijk werd gedacht dat het een monsterfilm (denk Godzilla) was, geheel gezien door home-videos (zoals in de trailer ook te zien is).quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Trouwens he.. Ik had die film gezien in Amerika (jaja had ik al verteld) en hoe iedereen dacht dat een van de trailers Transformers was....
Ik las ergens anders (weet alleen niet meer waar) dat het een film was waarin het lijkt alsof de beelden zijn geschoten met telefoons, beveiliginscamera's etc. Een hele nieuwe manier van filmen zeg maar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:24 schreef japzooi het volgende:
[..]
Die trailer heeft niets met Transformers te maken. Het is een één of ander super geheim project van JJ Abrams (Lost, M:I 3) onder de codenaam "Cloverfield", en niemand weet wat het is of waar het over gaat. Aanvankelijk werd gedacht dat het een monsterfilm (denk Godzilla) was, geheel gezien door home-videos (zoals in de trailer ook te zien is).
Er word op dit moment gespeculeerd dat het heeeeeeel misschien iets met Cthulhu van H.P Lovecraft te maken heeft.
Dat bedoelde ik: home video stijl. Het lijkt me aan de ene kant wel heel tof. Zeker als het wordt aangepakt door iemand als Abrams. En wat ie alleen al voor elkaar krijgt in die trailer is al mindblowing. Ik ben alleen bang dat de gimmick te snel z'n kracht verliest, en de 'herkijkbaarheid' van de film niet groot zou zijn. Denk aan The Blaiwitch Project. Superspannend toen niemand nog precies wist waar ze in godsnaam naar zaten te kijken, maar een tweede keer? Neuh....quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik las ergens anders (weet alleen niet meer waar) dat het een film was waarin het lijkt alsof de beelden zijn geschoten met telefoons, beveiliginscamera's etc. Een hele nieuwe manier van filmen zeg maar.
Dat viond ik wel meevallen, ik bedoel ben een redelijke transfan en had veel liever wat meer G1 gezien. Maar over het algemeen ben ik wel tevreden over hoe alles eruit ziet. (natuurlijk minpuntjes zoals het karakter van OP wat niet helemaal jofel is, of hoe de bots eruit zien, de stemmen, etc maar ik bedoel het is Transformers, in de bios!)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef Skull-splitter het volgende:
En dan zou je de hele film juist moeten uitkotsen. Maar das mijn idee...
Niet dat ik verder tegen je feitenkennis in wil gaan, maar je weet ook dat de comiclijn er dramatisch andere verhaallijnen op nahield dan de cartoon. Al was het maar vanwege wangedrochten als Circuit Breaker.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:51 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
dit speelde zich af in de comics (en die heb ik allemaal gehad
Transformers 2?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Met het risico dat ik in een hele slechte grap trap....quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Transformers 2?
Zeker als ik naar de release date kijk, hebben ze nog heel wat werk te verrichten
Hij was gaaf he? Ben nu 2x geweest, nu nog naar IMAX3D!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net terug van Transformers.... G-E-W-E-L-D-I-G!Vette actie, heerlijke humor, prachtige special effects en 2 mooie vrouwen!
9.5 / 10
Echt geniaalquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hij was gaaf he? Ben nu 2x geweest, nu nog naar IMAX3D!
Dacht dat ie daar wel ging draaien?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Helaas draait de film niet in Pathe Imax
Tja, 2 sequels zou ook wel een beetje raar zij hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:24 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik heb hem zondag gezien en vond hem mega vet.
Wilde hem perse zien omdat het Transformers was, maar had me er niet veel van voorgesteld, maar ik vond hem echt super geslaagd en hoop zeker dat er nog minstens 1 sequel komt
Die comics vond ik altijd zo krom he(ik heb ze zelf ook nog ergens liggen), die verhaallijn was gewoon geen touw aan vast te knopen. Zeker niet mbt. tot de tekenfilmserie. Wat doet Megatron bijv. opeens weer terug, terwijl Galvatron ook nog ergens rondhuppelde en laat ik maar niet over OP en Starscream beginnen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:51 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
En later als zijn lichaam vernietigt wordt zet ranchet zijn lichaam in een pretender (welke getest is door Megatron voor starscream) en heeft hij zijn "oude" lichaam weer (dit speelde zich af in de comics (en die heb ik allemaal gehad).
Staat niks op http://www.pathe-imax.nl/imax/index.asp?bios_id=9 ...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:12 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Dacht dat ie daar wel ging draaien?
Bij de galapremiere op 25 juni zag ik de poster hangen... Tranformers coming soon to IMAX3d... Dus hij komt zeker!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Staat niks op http://www.pathe-imax.nl/imax/index.asp?bios_id=9 ...
Komt door die ronde blauwe oogjes in dat ovale/ronde hoofd. Goed gedaan van de filmmakers, als je zelfs een robot zielig kan laten kijken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:43 schreef SimtekF1 het volgende:
Super vette film, echt gaaf.
Wat kon die Bumblebee zielig kijken trouwens, Bee Otch.
Ik hoop het. Lijkt me echt supergaaf om Transformers in Pathe IMAX te zienquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Bij de galapremiere op 25 juni zag ik de poster hangen... Tranformers coming soon to IMAX3d... Dus hij komt zeker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |