abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51283418
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:53 schreef Herald het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zucht, zijn spoiler tags nou echt teveel gevraagt?

Zaten dus niet in de originele post
Have fun...
  maandag 9 juli 2007 @ 10:40:08 #202
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_51283460
Ik heb em gister gezien en ik was over het algemeen wel onder de indruk. Ik merkte wel dat het een tyische Michael Bay film is hoe die is opgenomen en alles. Maar over het algemeen vond ik het een leuke en vermakelijke film, met genoeg dingen die gewoon niet kloppen of enigzins logisch zijn. Maar al met al heb ik genoten van de cgi
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 9 juli 2007 @ 10:46:51 #203
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51283639
Ik vond het voor een Micheal Bay film trouwens ook best wel meevallen met chauvinisme en propaganda. Geen stoere soldaten die in slow motion voor een amerikaanse vlag rennen, hell, eigenlijk maar weinig amerikaanse vlaggen. En de stukjes bij de aftiteling zijn eigenlijk meer een flinke knipoog/schop naar het huidige beleid aldaar.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_51284057
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Als ik telkens zo naar een film moest kijken, was voor mij de lol er snel af

het is goed om te weten dat de fouten in een popcornfilm toch niet echt fouten zijn, maar gewoon weggelaten stukken uit een langer en dieper verhaal. Ja, dus transformers heeft toch niet een flutverhaal.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:37:16 #205
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_51285254
Vanavond weer
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_51286240
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:01 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

het is goed om te weten dat de fouten in een popcornfilm toch niet echt fouten zijn, maar gewoon weggelaten stukken uit een langer en dieper verhaal. Ja, dus transformers heeft toch niet een flutverhaal.
Als je zoveel stukken weglaat dat het verhaal als los zand aan elkaar hangt, dan maakt het niet uit of het gebaseerd is op een stuk wat de Nobelprijs voor de Literatuur heeft gewonnnen. Het resultaat is dan nog steeds dat de samenvatting een flutverhaal is.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 9 juli 2007 @ 12:31:08 #207
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_51287106
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:22 schreef Flawless2006 het volgende:
Ik ga morgen, zo'n film die ik net als LOTR en 300 in de bios móet zien anders krijg ik eeuwig spijt
Dat dus, deze week kijken!!
There is no rehab for stupidity.
pi_51287381
quote:
Op maandag 9 juli 2007 12:05 schreef Litpho het volgende:

[..]

Als je zoveel stukken weglaat dat het verhaal als los zand aan elkaar hangt, dan maakt het niet uit of het gebaseerd is op een stuk wat de Nobelprijs voor de Literatuur heeft gewonnnen. Het resultaat is dan nog steeds dat de samenvatting een flutverhaal is.
ze hadden gebruik moeten maken van de multimediatruukjes van tegenwoordig. Zoals Heroes hun website en bijbehorende graphic novels gebruiken voor achtergrondinfo
pi_51287437
De film had van mij ook een half uur langer mogen zijn om al die gaten te vullen.
  maandag 9 juli 2007 @ 13:46:59 #210
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51289488
Ik heb hem gister gezien. Ik ben wel van de Transformers generatie (ben 27) maar verder dan Optimus Prima en Megatron kwam ik eigenlijk niet als ik spontaan om namen van Transformers werd gevraagd.

De film voor mensen die niets met Transformers hebben: Flinterdun verhaal, met heel vreemd American Pie-achtige humor erin verwerkt (best grappig, en de film neemt op de 1 of andere manier zichzelf niet serieus op sommige momenten, zoals met de Sector 7 agent in z'n hemd), rare sprongen in het verhaal van de Amerikaanse soldaten, erg VS patriotistisch, maar wel enorm goede special effects.
Heb je niets met Transformers, niet gaan.

Vind je Transformers leuk, special effects all over the place, en gewoon 1 lange aflevering met net zoveel 'diepgang' als de tekenfilm serie.

En ohw ja, een enorm lekker wijf.
pi_51291125
Volgende deel wil ik Devastator en Grimlock .

Ach en dat het een flinterdun verhaaltje zou worden was wel te verwachten. Hoe geloofwaardig zijn gigantische robots from outerspace. Maar de special effects waren subliem. Geweldig goede popcorn film
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 9 juli 2007 @ 14:48:33 #212
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51291635
Kutfilm.

Special effects waren okay, maar waarom zagen die transformers er zo fucked up uit?
Ik herkende alleen Optimus Prime terug, omdat het een beetje naar de G1 optimus prime is ontworpen, maar verder

Die vlammen op prime sowieso al.. big NO NO.

Verhaal was matig, en typisch michael bay.

Erg jammer dit.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 9 juli 2007 @ 14:53:22 #213
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51291820
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:34 schreef Boris_Karloff het volgende:

Ach en dat het een flinterdun verhaaltje zou worden was wel te verwachten. Hoe geloofwaardig zijn gigantische robots from outerspace. Maar de special effects waren subliem. Geweldig goede popcorn film
Ik wil Unicron, de Quintessons, Metroplex, Trypticon, Soundwave, de Dinobots, de Aerialbots, Headmasters, Astrotrain, Blitzwing, de Combaticons, Arcee en en en en en.....
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 9 juli 2007 @ 14:53:33 #214
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_51291825
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:34 schreef Boris_Karloff het volgende:

Eindelijk iemand die het gewoon begrijpt.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 9 juli 2007 @ 14:56:52 #215
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_51291939
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:48 schreef jpg97 het volgende:
Kutfilm.

Special effects waren okay, maar waarom zagen die transformers er zo fucked up uit?
Ik herkende alleen Optimus Prime terug, omdat het een beetje naar de G1 optimus prime is ontworpen, maar verder

Die vlammen op prime sowieso al.. big NO NO.

Verhaal was matig, en typisch michael bay.

Erg jammer dit.
Er zijn vele manieren om de Transformers te vertalen naar het witte doek. Michael Bay kiest ervoor om ze er werkelijk als robots eruit te laten zien en dus heel erg mechanisch en net alsof elk deel van de auto erin terug te vinden is.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 9 juli 2007 @ 15:14:13 #216
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_51292443
Het eerste deel van de film is het beste. De aanval in Qatar en de introductie van Bumblebee en de andere Autobots was echt te gek.

Maar dan komt dat gepauper met die Sector 7 bedoeling, daar heb ik me echt aan zitten ergeren.
Waarom moest die clown met z'n S7 hemdje in de film zitten? Grappig was hij niet en de film lijkt zichzelf daardoor in één klap niet meer serieus te nemen.
Het was indrukwekkender en geloofwaardiger geweest als ze de verschillende overheidsinstanties natuurgetrouw hadden laten zien, ik had de pleuris daar uit willen zien breken als ze eenmaal achter het bestaan komen van deze robots.

Overall een prettige zomer blockbuster.
pi_51293598
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:53 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik wil Unicron, de Quintessons, Metroplex, Trypticon, Soundwave, de Dinobots, de Aerialbots, Headmasters, Astrotrain, Blitzwing, de Combaticons, Arcee en en en en en.....
Bumblebee wordt later ook een headmaster, dus die zaten er al in .
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 9 juli 2007 @ 15:58:15 #218
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_51294019
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:53 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het gewoon begrijpt.
Ongeveer iedereen in het topic is die mening toegedaan, maar pas bij de 156ste user die dat roept is het opeens "eindelijk iemand die het gewoon begrijpt?

[ Bericht 1% gewijzigd door Zhenar op 09-07-2007 16:06:03 ]
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_51294434
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:53 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik ga vanavond .. EINDELIJK!!

Ik kan niet meer op de naam komen enzo, maar die Decepticons in de vorm van een piranha, haai, octopus etc.. die kon je ook combineren in one bad Decepticon mofo. Ik heb ze nog in de kelder liggen (beste) maar hoe heten die ook alweer?!
pi_51294475
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:10 schreef Smeich het volgende:

[..]

Ik ga vanavond .. EINDELIJK!!

Ik kan niet meer op de naam komen enzo, maar die Decepticons in de vorm van een piranha, haai, octopus etc.. die kon je ook combineren in one bad Decepticon mofo. Ik heb ze nog in de kelder liggen (beste) maar hoe heten die ook alweer?!
Seacons.
  maandag 9 juli 2007 @ 16:16:42 #221
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_51294606
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:46 schreef Elegy het volgende:
Ik vond het voor een Micheal Bay film trouwens ook best wel meevallen met chauvinisme en propaganda. Geen stoere soldaten die in slow motion voor een amerikaanse vlag rennen, hell, eigenlijk maar weinig amerikaanse vlaggen. En de stukjes bij de aftiteling zijn eigenlijk meer een flinke knipoog/schop naar het huidige beleid aldaar.
Gisteravond met the misses gezien.
Eerste film van Bay die ik zag en ik vond hem erg vet. Tenenkrommende humor erin, maar het puberend publiek in Den Bosch lag dubbel daarbij dus ik ben blijkbaar niet de doelgroep.
Flinterdun verhaal? Boeien! G1 was elke aflevering 'o nee de decepticons proberen weer energie om te zetten naar energon!'.. See if I care, ik wilde grote robots zien die andere grote robots in elkaar trapten en dat werd lekker in beeld gebracht.
Qua muziek vond ik het een vreemde keuze om de orchestrale soundtrack op 2 of 3 momenten te onderbreken door een of ander suf gitaarbandje, maar ach.
Volgende film mogen Sam en die muts van hem achterwege blijven en wil ik meer robots, meer wensen heb ik niet.

Vanavond weer
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 9 juli 2007 @ 16:17:17 #222
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_51294620
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:12 schreef Litpho het volgende:

[..]

Seacons.
O die liggen allemaal nog bij m'n ouders op zolder... spuuglelijke neon-paars met blauwe krengen toch?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_51295055
Thanks, Seacons ja
En die vormden dan Piranacon
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 juli 2007 @ 16:31:34 #224
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_51295113
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

eh? Dat is ook voor het eerst dat ik dat hoor. Ik vraag het niet snel, maare... bron?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_51295408
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij wordt BB een pretender en geen headmaster.
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
  maandag 9 juli 2007 @ 16:41:04 #226
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_51295520
quote:
Moviegoers Spark to 'Transformers'
by Brandon Gray
July 8, 2007

For Independence Day weekend, Hollywood's latest apocalyptic picture transfixed droves of moviegoers in one of the fastest-grossing starts on record for a non-sequel.

Rolling out on approximately 7,600 screens at 4,011 theaters, Transformers waged an estimated $143.7 million in its first six days, not including $8.8 million from Monday night previews which brings the tally to $152.5 million. That was enough to place DreamWorks and Paramount Pictures' $150 million robo-spectacle among the top ten highest-grossing six-day starts of all time, second only to the first Spider-Man among non-sequels. Additionally, Transformers handily scored two minor records: biggest Tuesday daily gross with its $27.9 million opening day and top July 4th gross with Wednesday's $29.1 million.

For the weekend, Transformers racked up an estimated $67.6 million weekend, ranking as the second-highest grossing Independence Day opening weekend behind Spider-Man 2's $88.2 million and 30th best among all movies. The holiday is less about the weekend than it is the full week for major new movies, which often open mid-week and mute their weekend potential.
Box Office Mojo
  maandag 9 juli 2007 @ 16:55:47 #227
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_51296104
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:58 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ongeveer iedereen in het topic is die mening toegedaan, maar pas bij de 156ste user die dat roept is het opeens "eindelijk iemand die het gewoon begrijpt?
Er waren anders ook genoeg mensen die liepen te zeuren over een "slecht verhaal" en "mijn jeugdsentiment wat doe je!"

Nostalgie doet rare dingen met series die ontzettend cheesy en goedkoop waren.

Zoals een paar posts hierboven werd gesteld, meer dan "Oh nee de Decepticons proberen onze energie af te pakken!" was de originele Transformers ook niet. Maar dat maakt niet uit, precies zoals bij deze film. Het draait om knokkende transformerende robots, en die kregen we meer dan genoeg, Aangezien dat dit een trilogie schijnt te worden, was dit de introductie, en eerste delen zijn nooit te besten... So bring it on, misschien zien we ooit nog een Unicron op het witte doek
pi_51303550
gezien...
man vette actie scenes voobij zien komen
alleen ging het allemaal wel focking snel en leek het alsof er zoveel
mogelijk auto's en gebouwen kapot moesten

Mikaela
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_51312055
vet Vet VET!
Ik vond het echt geweldig vermaak! Gewoon toen je als eerste Blackout zag transformeren en toen Bumblebee en de rest van de Autobots.. man echt fokking geweldig om die namen en geweldige transformaties op het grote scherm te zien en niet in cartoon vorm! En ja ja Megan Fox maar dat Australische accent van die Rachael Taylor.. dat is pas enticing!

Wat sidenotes van mijn kant... zo waren, zoals al vermeld, de grapjes echt te cheezy. Maar waar het om draaide is vooral dat ik het erg jammer vond dat ze de gezichten van de Decepticons zo "wreed/angstaanjagend hebben gemaakt.. zoals Megatron die veels te veel op Sauron lijkt. Ook miste ik de stem van Starscream (al kan daar weinig aan gedaan worden) en ik vond Scorponok beetje verneukt... jammer maar mocht de pret zeker niet drukken!!

Autobots, roll out!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 01:16:55 #230
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_51312235
Ik ben net een uurtje terug, en mijn kin ligt nog op de grond. Ik denk dat ik er vanacht, net als 20 jaar terug, over ga dromen, maar deze keer prettig.

De film biedt exact wat het had moeten bieden: totaal vermaak. De humor was op sommige plekken te flauw voor woorden, maar had wel degelijk het gewenste effect.

Ik geef hem een 8-, misschien een 7,5 als ie wat bezonken is, maar vond het een slimme, strakke en goede adaptie van een bestaande franchise
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 10 juli 2007 @ 01:56:38 #231
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_51312818
Tweede keer gezien en nog steeds supervet. Madderfakking vet nog steeds.

En de grappen waren nog steeds leuk. Was wel apart
pi_51312844
Gister de film gezien in de bioscoop... Het is een vermakelijke film geworden en die Camaro is echt vet
  dinsdag 10 juli 2007 @ 02:01:06 #233
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_51312888
ik ga snel! heeeel snel

ik ben de enige oudere van mijn vriendengroep die de transformers mee heeft gekregen... dus niemand wil mij joinen, vriendinnetje wil wel mee..

verwacht er erg veel van, ik had een vriendje op school daarom gemaakt.. hij had alle TF action dolls.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:27:29 #234
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_51315856
Ik heb de film afgelopen zaterdag gezien..

man man man, heerlijke film was het.

ja tuurlijk kan het altijd beter ja... Minder gladde humor, beter lijkende robots etc etc.. maarre... kom op.. de film was gewoon uber VET!!!!1!!one!!!11

effecten waren super... het geluid was heerlijk, de muziek idd beetje matig idd, het verhaal was goed genoeg.

topfilm!

dikke 9
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:35:35 #235
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51316006
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 02:01 schreef Pumatje het volgende:
ik ga snel! heeeel snel

ik ben de enige oudere van mijn vriendengroep die de transformers mee heeft gekregen... dus niemand wil mij joinen, vriendinnetje wil wel mee..

verwacht er erg veel van, ik had een vriendje op school daarom gemaakt.. hij had alle TF action dolls.
Gast, je moet echt niet meer blowen voordat je iets post, óf leren hoe je een zin opbouwt.
PieAir
pi_51316076
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:35 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Gast, je moet echt niet meer blowen voordat je iets post, óf leren hoe je een zin opbouwt.
Het is anders best te begrijpen....

OT:

Ik verwacht dit weekend nog een keertje te gaan...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:40:31 #237
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_51316094
het valt me op dat veel mensen die hem gezien hebben toch nog voor een tweede keer willen gaan...

(ik trouwens ook wel.. het was gewoon een spervermakelijke film.. geen ingewikkeld verhaal enzo.. gewoon aktie, oneliners en een lekkere chick)
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:44:48 #238
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_51316163
Deze film was het geld van het kaartje meer dan waard!
Crap wat wil je nog meer? Robots die de boel naar de tering helpen, lekkere wijven en foute grappen.

Minpuntjes:
- Skorponok was veel te klein
- Stem van Starscream
- Geen energon...

Maarja daar hebben we de transformers voor op DVD (5 euro bij de bart smit)
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:01:28 #239
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51316502
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:40 schreef Dacide het volgende:
het valt me op dat veel mensen die hem gezien hebben toch nog voor een tweede keer willen gaan...

(ik trouwens ook wel.. het was gewoon een spervermakelijke film.. geen ingewikkeld verhaal enzo.. gewoon aktie, oneliners en een lekkere chick)
Ik ga nog wel een keer of drie denk ik
pi_51316868
Ik heb de originele tune gevonden. Hij blijft heerlijk. Of het transformeergeluid, ook leuk.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:00:02 #241
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_51319822
Ik kan het ook niet laten, ga donderdaf voor de tweede keer.

Ik kan overigens wel aanraden om wat meer naar achteren gaan zitten in de bios, anders wordt het niet meer te volgen als de actie goed losbarst.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:22:48 #242
12888 Skull-splitter
pi_51320559
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:15 schreef Overlast het volgende:
Ik heb de originele tune gevonden. Hij blijft heerlijk. Of het transformeergeluid, ook leuk.
Jeetje wat een crappy kwaliteit
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:31:07 #243
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51320776
Is er eigenlijk zoiets als een Soundwave voicechanger? Lijkt me tof, komt die mic toch eens van pas
pi_51322477
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Jeetje wat een crappy kwaliteit
Verkeerd gelinkt trouwens.
Hier is de originele tune
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:31:21 #245
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_51322780
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 12:31 schreef Elegy het volgende:
Is er eigenlijk zoiets als een Soundwave voicechanger? Lijkt me tof, komt die mic toch eens van pas
In een Transformers topic uit 2001 stond wel iets van een programma die dat kon maar probeer nu nog maar eens dat topic te vinden
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:44:53 #246
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51323254
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:31 schreef Prowl het volgende:

[..]

In een Transformers topic uit 2001 stond wel iets van een programma die dat kon maar probeer nu nog maar eens dat topic te vinden
Hoe vond jij de film trouwens?
PieAir
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:47:34 #247
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51323329
PieAir
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:03:48 #248
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51323886
quote:
Dat ding ligt ook bij de Bart Smit en Intertoys

Ik zit serieus te twijfelen, staat wel koel in de vitrine
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:13:49 #249
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_51324272
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:44 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Hoe vond jij de film trouwens?
Een hoop vette actie en geweld.

Idioot grote robots

Independence Day is leuker

Frenzy vond ik nog wel geslaagd als alien robot (ook als is het eigenlijk een casette ipv Cd Player)

Mn vrouw vond Bumblebee geweldig
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:53:45 #250
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51325533
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:13 schreef Prowl het volgende:

[..]

Een hoop vette actie en geweld.

Idioot grote robots

Independence Day is leuker

Frenzy vond ik nog wel geslaagd als alien robot (ook als is het eigenlijk een casette ipv Cd Player)

Mn vrouw vond Bumblebee geweldig
Ansich was de aktie wel cool, de robots mooi gemaakt maar ik had er niet echt het " Transformers " gevoel bij als zodanig.

Ik moet ook gewoon G1 loslaten en dit gewoon kijken. Ik had hetzelfde namelijk met de eerste paar afleveringen van Beast Wars, welke ik achteraf wel kon waarderen.
PieAir
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:06:02 #251
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51325909
Ik had alleen wel wat meer het transformer geluidje willen horen dan had ik echt een natte broek gehad denk ik
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:19:41 #252
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_51326288
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:03 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dat ding ligt ook bij de Bart Smit en Intertoys

Ik zit serieus te twijfelen, staat wel koel in de vitrine
Alleen opletten ; er zijn 2 versies van en maar 1 heeft de stem van peter cullen.
even testen in de winkel dus.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:37:54 #253
12888 Skull-splitter
pi_51326891
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:06 schreef Elegy het volgende:
Ik had alleen wel wat meer het transformer geluidje willen horen dan had ik echt een natte broek gehad denk ik
De keren dat het gebruikt werd vond ik het enorm out of place klinken...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:39:29 #254
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_51326949
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Bij de eerste transformatie van Blackout en de introductie van de Autobots was het tof, verder was het nogal drama.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:44:10 #255
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51327083
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eens
In de tekenfilm transformeerde een Transformer compleet in de tijd dat het geluidje duurde. In de film is het maar een fractie van de complete tranformatie..en dan klopt het gewoon niet.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:46:13 #256
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51327149
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Eens
In de tekenfilm transformeerde een Transformer compleet in de tijd dat het geluidje duurde. In de film is het maar een fractie van de complete tranformatie..en dan klopt het gewoon niet.
Ja inderdaad! Dat vond ik ook zo gaar!
PieAir
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:47:39 #257
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_51327186
Ik heb het eigenlijk alleen bij Blackout gehoord (de allereerste transformatie in de film)...wanneer komt het nog meer voor?

(Overigens vond ik hter teleurstellend dat je het transformeer geluidje hoort wanneer je Prime ziet veranderen in de trailer...maar niet in de film )
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:49:10 #258
12888 Skull-splitter
pi_51327229
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:47 schreef Raenius het volgende:

(Overigens vond ik hter teleurstellend dat je het transformeer geluidje hoort wanneer je Prime ziet veranderen in de trailer...maar niet in de film )
Mjah, ik vond dat dus andersom: ik vind het gewoon niet meer van deze tijd, dus waarom een retro geluid op een hypermoderne bot plakken?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:50:28 #259
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51327270
Wat ik persoonlijk nogal jammer vind is dat het hoofd van Optimus Prime verbouwd is van een statige koning tot een Samurai Pizzacat met droevige ogen
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_51329118
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:06 schreef Elegy het volgende:
Zit ie er niet in ???

Ga vanavond kijken. Dat transform-geluidje was juist één van de vetste dingen imo
Have fun...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:42:35 #261
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_51329267
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:49 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mjah, ik vond dat dus andersom: ik vind het gewoon niet meer van deze tijd, dus waarom een retro geluid op een hypermoderne bot plakken?
Tsja omdat gewoon een kewl geluid is Had vat wel kewl geklonken...

Kweet het geen reden, gewoon pure nostalgie
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:45:21 #262
12888 Skull-splitter
pi_51329380
En dan zou je de hele film juist moeten uitkotsen. Maar das mijn idee...
pi_51329669
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:38 schreef Paddokingnr1 het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij wordt BB een pretender en geen headmaster.
Bumlebee wordt een Throttlebot op het einde van season 3 (Return of Optimus Prime), en hij heet dan Goldbug
Don't judge a duck by its brother
pi_51331232
Iemand een linkje naar een goeie kwaliteit mp3 van het transform geluidje ? Wel leuk als sms-toon
pi_51332565
Ik heb hem zondag gezien en vond hem mega vet.
Wilde hem perse zien omdat het Transformers was, maar had me er niet veel van voorgesteld, maar ik vond hem echt super geslaagd en hoop zeker dat er nog minstens 1 sequel komt
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:04:25 #266
12888 Skull-splitter
pi_51336307
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:43 schreef dapluiz het volgende:
Iemand een linkje naar een goeie kwaliteit mp3 van het transform geluidje ? Wel leuk als sms-toon
Dat dan weer wel idd
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:36:28 #267
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51337427
of als je je telefoon openklapt
PieAir
pi_51339045
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:43 schreef dapluiz het volgende:
Hier heb je enkele transformer mp3tjes

http://www.yomedia.com/search?q=transform&search_type=Audio
  woensdag 11 juli 2007 @ 00:26:04 #269
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51346552
Net terug van Transformers.... G-E-W-E-L-D-I-G! Vette actie, heerlijke humor, prachtige special effects en 2 mooie vrouwen!

9.5 / 10
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 11 juli 2007 @ 00:28:15 #270
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51346611
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef Faxie het volgende:
Het stukkie
[..]

is het enigste stukkie van die nu.nl review waar ik me in kan vinden. Voor de rest is het maar een kutreview. 'Uiteraard het bijbehorende speelgoed' suggereerd dat het begon met de serie. De reviewer heeft duidelijk zijn bronnen niet op orde...

Al met al vond ik het nog best een leuke film. En kwa actie een topper.

Tevens tvp
De humor vond ik juist geniaal. In de comic zit veel humor en in de film werd het perfect toegepast Heb een paar keihard moeten lachen!
pi_51347089
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Schijtgeit het volgende:

[..]

Bumlebee wordt een Throttlebot op het einde van season 3 (Return of Optimus Prime), en hij heet dan Goldbug
En later als zijn lichaam vernietigt wordt zet ranchet zijn lichaam in een pretender (welke getest is door Megatron voor starscream) en heeft hij zijn "oude" lichaam weer (dit speelde zich af in de comics (en die heb ik allemaal gehad).
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_51347228
Trouwens he.. Ik had die film gezien in Amerika (jaja had ik al verteld) en hoe iedereen dacht dat een van de trailers Transformers was....

Het gaat om deze trailer...
http://www.apple.com/trailers/paramount/11808/
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_51347481
Is het niet. Is toch duidelijk te zien??
pi_51347551
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:10 schreef AssyriskaFF het volgende:
Is het niet. Is toch duidelijk te zien??
Uhm juist jij zit in de bioscoop... Je ziet een Paramount logo en explosies.... Nee dan is het niet duidelijk
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 11 juli 2007 @ 02:35:25 #275
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_51348889
ik hoor zelfs een transformer transformen..
pi_51350115
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Trouwens he.. Ik had die film gezien in Amerika (jaja had ik al verteld) en hoe iedereen dacht dat een van de trailers Transformers was....

Tof Ik meen me te herinneren dat sommigen deze ook voor de film hier in NL zagen. Ik dus niet en was wel benieuwd maar thnx nu!
  woensdag 11 juli 2007 @ 07:24:41 #277
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_51350217
quote:

Die trailer heeft niets met Transformers te maken. Het is een één of ander super geheim project van JJ Abrams (Lost, M:I 3) onder de codenaam "Cloverfield", en niemand weet wat het is of waar het over gaat. Aanvankelijk werd gedacht dat het een monsterfilm (denk Godzilla) was, geheel gezien door home-videos (zoals in de trailer ook te zien is).

Er word op dit moment gespeculeerd dat het heeeeeeel misschien iets met Cthulhu van H.P Lovecraft te maken heeft.
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  woensdag 11 juli 2007 @ 07:52:13 #278
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51350314
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 07:24 schreef japzooi het volgende:

[..]

Die trailer heeft niets met Transformers te maken. Het is een één of ander super geheim project van JJ Abrams (Lost, M:I 3) onder de codenaam "Cloverfield", en niemand weet wat het is of waar het over gaat. Aanvankelijk werd gedacht dat het een monsterfilm (denk Godzilla) was, geheel gezien door home-videos (zoals in de trailer ook te zien is).

Er word op dit moment gespeculeerd dat het heeeeeeel misschien iets met Cthulhu van H.P Lovecraft te maken heeft.
Ik las ergens anders (weet alleen niet meer waar) dat het een film was waarin het lijkt alsof de beelden zijn geschoten met telefoons, beveiliginscamera's etc. Een hele nieuwe manier van filmen zeg maar.
  woensdag 11 juli 2007 @ 08:06:01 #279
122987 japzooi
pi_51350411
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 07:52 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik las ergens anders (weet alleen niet meer waar) dat het een film was waarin het lijkt alsof de beelden zijn geschoten met telefoons, beveiliginscamera's etc. Een hele nieuwe manier van filmen zeg maar.
Dat bedoelde ik: home video stijl. Het lijkt me aan de ene kant wel heel tof. Zeker als het wordt aangepakt door iemand als Abrams. En wat ie alleen al voor elkaar krijgt in die trailer is al mindblowing. Ik ben alleen bang dat de gimmick te snel z'n kracht verliest, en de 'herkijkbaarheid' van de film niet groot zou zijn. Denk aan The Blaiwitch Project. Superspannend toen niemand nog precies wist waar ze in godsnaam naar zaten te kijken, maar een tweede keer? Neuh....

Ach, volgend jaar komen we er wel achter....
  woensdag 11 juli 2007 @ 08:17:30 #280
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_51350494
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef Skull-splitter het volgende:
En dan zou je de hele film juist moeten uitkotsen. Maar das mijn idee...
Dat viond ik wel meevallen, ik bedoel ben een redelijke transfan en had veel liever wat meer G1 gezien. Maar over het algemeen ben ik wel tevreden over hoe alles eruit ziet. (natuurlijk minpuntjes zoals het karakter van OP wat niet helemaal jofel is, of hoe de bots eruit zien, de stemmen, etc maar ik bedoel het is Transformers, in de bios!)
pi_51350852
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:51 schreef Paddokingnr1 het volgende:

[..]

dit speelde zich af in de comics (en die heb ik allemaal gehad
Niet dat ik verder tegen je feitenkennis in wil gaan, maar je weet ook dat de comiclijn er dramatisch andere verhaallijnen op nahield dan de cartoon. Al was het maar vanwege wangedrochten als Circuit Breaker.
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:11:07 #282
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_51351189
quote:

Transformers 2?

Zeker als ik naar de release date kijk, hebben ze nog heel wat werk te verrichten
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_51351678
Gister ook geweest en ik moet wel zeggen dat het echt een toffe film is. Heb me helemaal niet gestoort aan het geluid/muziek oid. Vette special effects en het verhaal, ach, ik ga voor transformerende robots, niet voor het verhaal .

Vond het wel cool dat ze zo vaak transformeerden, zoals starscream in de lucht effe transformed, een ander vliegtuig naar beneden traps en weer terug transformed om verder te vliegen

Iemand al meer info over deel 2 en 3 ?
Have fun...
pi_51351982
Dat was idd echt helemaal geweldig, die scene met Starscream!
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:21:52 #285
122987 japzooi
pi_51352833
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Transformers 2?

Zeker als ik naar de release date kijk, hebben ze nog heel wat werk te verrichten
Met het risico dat ik in een hele slechte grap trap....

NOGMAALS: DE 1.18.08 TRAILER HEEFT NIETS MET TRANSFORMERS TE MAKEN.
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:33:04 #286
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51354849
Ik ga aanstaande dinsdag hopelijk weer
pi_51354872
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net terug van Transformers.... G-E-W-E-L-D-I-G! Vette actie, heerlijke humor, prachtige special effects en 2 mooie vrouwen!

9.5 / 10
Hij was gaaf he? Ben nu 2x geweest, nu nog naar IMAX3D!
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:59:01 #288
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51355687
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:33 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Hij was gaaf he? Ben nu 2x geweest, nu nog naar IMAX3D!
Echt geniaal Ga aankomende dinsdag weer Helaas draait de film niet in Pathe Imax

Megan Fox is
pi_51356137
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Helaas draait de film niet in Pathe Imax
Dacht dat ie daar wel ging draaien?
pi_51356569
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:24 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik heb hem zondag gezien en vond hem mega vet.
Wilde hem perse zien omdat het Transformers was, maar had me er niet veel van voorgesteld, maar ik vond hem echt super geslaagd en hoop zeker dat er nog minstens 1 sequel komt
Tja, 2 sequels zou ook wel een beetje raar zij he
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:35:41 #291
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51356814
Nog een prequel

Hoe de Quintessons Unicron maken
pi_51357017
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:51 schreef Paddokingnr1 het volgende:

[..]

En later als zijn lichaam vernietigt wordt zet ranchet zijn lichaam in een pretender (welke getest is door Megatron voor starscream) en heeft hij zijn "oude" lichaam weer (dit speelde zich af in de comics (en die heb ik allemaal gehad).
Die comics vond ik altijd zo krom he(ik heb ze zelf ook nog ergens liggen), die verhaallijn was gewoon geen touw aan vast te knopen. Zeker niet mbt. tot de tekenfilmserie. Wat doet Megatron bijv. opeens weer terug, terwijl Galvatron ook nog ergens rondhuppelde en laat ik maar niet over OP en Starscream beginnen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:52:03 #293
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51357281
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:12 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

Dacht dat ie daar wel ging draaien?
Staat niks op http://www.pathe-imax.nl/imax/index.asp?bios_id=9 ...
pi_51357502
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Staat niks op http://www.pathe-imax.nl/imax/index.asp?bios_id=9 ...
Bij de galapremiere op 25 juni zag ik de poster hangen... Tranformers coming soon to IMAX3d... Dus hij komt zeker!
pi_51359331
ik had hem zondag gezien en vond het een geweldige film, zit veel humor in ook, vette actie, goed muziek etc.
zelfs het publiek in de bios begon te klappen toen de credits in beeld kwamen.
Wat zeg ie?
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:39:50 #296
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_51360747
IMAX3d wat is dat nu eigelijk exact?
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:40:13 #297
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_51360756
Wat een vette film zeg. Jeugdsentiment!
Ben er afgelopen vrijdag heen geweest
Ik kreeg gewoon kippenvel toen Optimus aan kwam rijden
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
pi_51360866
Super vette film, echt gaaf.
Wat kon die Bumblebee zielig kijken trouwens, Bee Otch.
pi_51362146
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:43 schreef SimtekF1 het volgende:
Super vette film, echt gaaf.
Wat kon die Bumblebee zielig kijken trouwens, Bee Otch.
Komt door die ronde blauwe oogjes in dat ovale/ronde hoofd. Goed gedaan van de filmmakers, als je zelfs een robot zielig kan laten kijken.
Dat lukte Bassie en Adriaan vroeger toch maar mooi niet bij Robin .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:23:00 #300
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51362209
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:00 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Bij de galapremiere op 25 juni zag ik de poster hangen... Tranformers coming soon to IMAX3d... Dus hij komt zeker!
Ik hoop het. Lijkt me echt supergaaf om Transformers in Pathe IMAX te zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')