Alleen opletten ; er zijn 2 versies van en maar 1 heeft de stem van peter cullen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat ding ligt ook bij de Bart Smit en Intertoys
Ik zit serieus te twijfelen, staat wel koel in de vitrine
De keren dat het gebruikt werd vond ik het enorm out of place klinken...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:06 schreef Elegy het volgende:
Ik had alleen wel wat meer het transformer geluidje willen horendan had ik echt een natte broek gehad denk ik
Bij de eerste transformatie van Blackout en de introductie van de Autobots was het tof, verder was het nogal drama.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De keren dat het gebruikt werd vond ik het enorm out of place klinken...
Eensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De keren dat het gebruikt werd vond ik het enorm out of place klinken...
Ja inderdaad! Dat vond ik ook zo gaar!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens
In de tekenfilm transformeerde een Transformer compleet in de tijd dat het geluidje duurde. In de film is het maar een fractie van de complete tranformatie..en dan klopt het gewoon niet.
Mjah, ik vond dat dus andersom: ik vind het gewoon niet meer van deze tijd, dus waarom een retro geluid op een hypermoderne bot plakken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:47 schreef Raenius het volgende:
(Overigens vond ik hter teleurstellend dat je het transformeer geluidje hoort wanneer je Prime ziet veranderen in de trailer...maar niet in de film)
Zit ie er niet in ???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:06 schreef Elegy het volgende:
Ik had alleen wel wat meer het transformer geluidje willen horendan had ik echt een natte broek gehad denk ik
Tsja omdat gewoon een kewl geluid isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, ik vond dat dus andersom: ik vind het gewoon niet meer van deze tijd, dus waarom een retro geluid op een hypermoderne bot plakken?
Bumlebee wordt een Throttlebot op het einde van season 3 (Return of Optimus Prime), en hij heet dan Goldbugquote:Op maandag 9 juli 2007 16:38 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij wordt BB een pretender en geen headmaster.
Dat dan weer wel iddquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:43 schreef dapluiz het volgende:
Iemand een linkje naar een goeie kwaliteit mp3 van het transform geluidje ? Wel leuk als sms-toon
Hier heb je enkele transformer mp3tjesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:43 schreef dapluiz het volgende:
Iemand een linkje naar een goeie kwaliteit mp3 van het transform geluidje ? Wel leuk als sms-toon
De humor vond ik juist geniaal. In de comic zit veel humor en in de film werd het perfect toegepastquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef Faxie het volgende:
Het stukkie
[..]
is het enigste stukkie van die nu.nl review waar ik me in kan vinden. Voor de rest is het maar een kutreview. 'Uiteraard het bijbehorende speelgoed' suggereerd dat het begon met de serie. De reviewer heeft duidelijk zijn bronnen niet op orde...
Al met al vond ik het nog best een leuke film. En kwa actie een topper.
Tevens tvp
En later als zijn lichaam vernietigt wordt zet ranchet zijn lichaam in een pretender (welke getest is door Megatron voor starscream) en heeft hij zijn "oude" lichaam weer (dit speelde zich af in de comics (en die heb ik allemaal gehad).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Bumlebee wordt een Throttlebot op het einde van season 3 (Return of Optimus Prime), en hij heet dan Goldbug
Uhm juist jij zit in de bioscoop... Je ziet een Paramount logo en explosies....quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:10 schreef AssyriskaFF het volgende:
Is het niet. Is toch duidelijk te zien??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |