Tankorquote:Op zondag 8 juli 2007 15:03 schreef CherryLips het volgende:
transformer-fans; is het Tankorr of Tankor?.
Er zat bij mijn versie geen aftiteling als je even zou kunnen spoilen?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:20 schreef helldeskr het volgende:
NIet opgelet tijdens de aftiteling ?
K*t, natuurlijk te snel naar buiten gelopenquote:Op zondag 8 juli 2007 18:20 schreef helldeskr het volgende:
NIet opgelet tijdens de aftiteling ?
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:47 schreef Freel het volgende:
[..]
K*t, natuurlijk te snel naar buiten gelopen![]()
![]()
![]()
What happened? Please Spoil...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
Ja toch, die bron hield ik ook al aan namelijk, maar in het script staat Tankorrquote:
Het is toch echt Tankor, check maar voor de gein op Ebay naar wat toys van Beast Machines Tankor. Dan zie je de naam ook op de doos staan.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja toch, die bron hield ik ook al aan namelijk, maar in het script staat Tankorr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de rest, heb ik weer onwijs genoten!
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
Inderdaad, Megatron brandde de locatie in 1897 in de Noordpool in die bril, en die locatie verwijst dan naar de Hoover Dam 10.000 km verder op?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:29 schreef athlonkmf het volgende:
waarom moesten ze nou die bril hebben als de cube in een dam zit? Die bril is een eeuw oud en daarin stond dat de cube op de noordpool was, maar het was dus verplaatst naar amerika. En de autobots wisten dat opeens?
nope:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:33 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Die wisten niet waar de cube was, maar wel de bril. En de bril liet de locatie zien van de cube. Welke toevallig niet zo heel ver van hun vandaan was.
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:53 schreef Herald het volgende:
De special effects waren erg goed. Vooral Megatron waar iedereen zo over zat te janken zag er erg tof uit. Alleen jammer dat het verhaal nergens over gaat. Zoals een andere user al opmerkte:
[..]
Inderdaad, Megatron brandde de locatie in 1897 in de Noordpool in die bril, en die locatie verwijst dan naar de Hoover Dam 10.000 km verder op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:10 schreef athlonkmf het volgende:
jammer dat de film veel "fouten" heeft die pas duidelijk worden als je de prequel comics leest.
Hier dus even een korte uitlegAls ik telkens zo naar een film moest kijken, was voor mij de lol er snel afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |