Zonde om een film als deze te downloaden, vooral als het geen DVD kwaliteit is..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Groot gedeelte van de bioscopen draait ie gewoon vanavond alWat de fuck zou je voor downloaden dan?
Jij denkt ik ben er zo eenquote:Op zondag 1 juli 2007 03:59 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nou zet hem op, en gooi geen popcorn naar verschikt kijkende tata's.
...een truck ofzo?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:21 schreef KraZj het volgende:
Serieus dis zo lang geleden, ik moet voordat ik heenga dit ff omhoog halen:P Heb er wel zin an:P
( ik was echt 10 ofzo toen ik dit zag). Ik weet nog dat er 1 was die altijd half dood lag te gaan en dus nooit een auto werd(zo''n truck ofzo?) en dat vond ik altijd vet jammer. Zaterdag ga ik em zien
hehe inderdaad, heb em gister gezien wel vet hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 12:54 schreef YebCar het volgende:
[..]
...een truck ofzo?
dat is Optimus jij nepfan![]()
![]()
of kon het ook die andere truck zijn die Ultra Magnus
waarschijlijk had je toen dat deel gezien waarbij Optimus weer terugkeerde uit zijn dood en Rodimus een Prime was.
pffff weet ook niet meer ...zo lang geleden![]()
Dude, that's like the coolest thing to do!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:09 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb em gisteravond om 23:00 in het Rembrandt gekeken, en tering wat een nerds daar
Schreeuwen en juigen bij het transformers logo en iedere transformatie die er kwam
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, that's like the coolest thing to do!
Ik weet nog bij de Phantom Menace dat daar een gast zijn plastic lightsaber mee had en tijdens het lucaslogo dat ding opstak, de intro dirigeerde en dat de hele zaal loos ging
Ik was zo gelukkig om de premiere van Star Wars Ep III in San Francisco mee te hebben gemaakt en daar was dat ook zo! Ook iedereen verkleed als Jedi's en andere karakters en toen de intro begon werd de hele zaal gek, echt helemaal geweldig!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik weet nog bij de Phantom Menace dat daar een gast zijn plastic lightsaber mee had en tijdens het lucaslogo dat ding opstak, de intro dirigeerde en dat de hele zaal loos ging
Jah ik zei nog zo daar:quote:Op zondag 1 juli 2007 14:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lelijk speelgoed!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Gisteren eindelijk m'n Takara Masterpiece Megatron binnen gehad... staat nu nog redelijk gebroederlijk naast Optimus:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze film komt zeker in mijn collectie als HD-DVD of Blu-Ray!.
Na afloop nog een goodiebag gekregen met wat spul, waaronder 2 posters:
En daarna mezelf nog in de stad (de ACME MOVIESTORE rekende ABSURDE prijzen voor de Transformers Merchandise!) getrakteerd op Starscream en Ironhide om mijn Optimus Prime & Megatron gezelschap te houden.![]()
Laat deel 2 maar komen! BRING IT!
oh ja en m'n vriendin vond de film ook erg gaaf! (ondanks dat ze er eerst niet naar toe wilde)
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:40 schreef Ash het volgende:
Transformers![]()
![]()
Ik ben vandaag samen met m'n vriendin en AntiChrist met z'n vriendin naar Scheveningen geweest voor de voorpremiere van Transformers
En ik heb genoten! Mooie effecten, leuke humor (soms wat flauw)en ERG vette actie! verstand op nul en genieten maar!
Optimus Prime met lippen had ik totaal geen last van!
Een paar dingen, wat ik wel jammer vond:pfff zelfs mijn vriendin vond het een leuke filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze film komt zeker in mijn collectie als HD-DVD of Blu-Ray!.
Na afloop nog een goodiebag gekregen met wat spul, waaronder 2 posters:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/7/18111181375.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img2.putfile.com/thumb/7/18111181344.jpg]afbeelding][/URL]
En daarna mezelf nog in de stad (de ACME MOVIESTORE rekende ABSURDE prijzen voor de Transformers Merchandise!) getrakteerd op Starscream en Ironhide om mijn Optimus Prime & Megatron gezelschap te houden.![]()
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/7/18111370633.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/7/18111370619.jpg]afbeelding][/URL]
Laat deel 2 maar komen! BRING IT!
oh ja en m'n vriendin vond de film ook erg gaaf! (ondanks dat ze er eerst niet naar toe wilde)![]()
![]()
hij was zeker erg vet alleen jammer dat soundwave er niet in zat. en dat starscream niet zn originele stem heeft meegekregen (zoals optimus prime) maar voor de rest zeer geslaagd!
Hoe heb jij Ironhide eigenlijk staan? Met die voorkap zoals ik hem heb? of (zoals ik op andere plaatjes zie) wat schuiner en los hangen?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:11 schreef RX-78-2 het volgende:
Chris Latta is al overleden, dus er was geen mogelijkheid om Starscreams originele stem te gebruiken.
@Ash
Die Voyager Ironhide figure is tof. Die heb ik ook.
@Ceased2Be
Geen Masterpiece Starscream? Ik heb Masterpiece Starscream en ik vind hem tof.
ach ze hadden in ieder geval iets in de buurt daarvan kunnen gebruikenquote:Op maandag 2 juli 2007 10:11 schreef RX-78-2 het volgende:
Chris Latta is al overleden, dus er was geen mogelijkheid om Starscreams originele stem te gebruiken.
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:40 schreef Ash het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat was misschien enige wat ik iets minder vond aan de film, voor de rest, Bring on deel 2!![]()
Ik heb Ironhide zijn voorkap schuin staan. Dat vind ik persoonlijk wat cooler uitzien.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef Ash het volgende:
[..]
Hoe heb jij Ironhide eigenlijk staan? Met die voorkap zoals ik hem heb? of (zoals ik op andere plaatjes zie) wat schuiner en los hangen?
Ik vind dat klepje richting z'n hoofd wat nutteloos hangen.
En Ikzelf heb ook alleen maar Masterpiece Prime & Megatron. Voor Starscream wacht ik liever op deze:
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef Ash het volgende:
[..]
Hoe heb jij Ironhide eigenlijk staan? Met die voorkap zoals ik hem heb? of (zoals ik op andere plaatjes zie) wat schuiner en los hangen?
Ik vind dat klepje richting z'n hoofd wat nutteloos hangen.
En Ikzelf heb ook alleen maar Masterpiece Prime & Megatron. Voor Starscream wacht ik liever op deze:
[afbeelding]
ah okay. Die laatste is dus degene die ik onlangs dus zag bij een shop, voor 110 euro. Zag er wel goed uit, maar ik wist niet zeker of dat nou dezelfde was als die ze een paar jaar terug uitgebracht hadden. Goed, ik denk dat deze ook wel volstaat, ik ben op Transformer gebied geen puritein.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:45 schreef RX-78-2 het volgende:
Er zijn 3 Hasbro versies van de Takara Masterpiece Convoy.
20th anniversary Optimus Prime met grijze gun (Smokestacks zijn korter dan de Japanse en het heeft battledamage kleuren)
20th anniversary Optimus Prime met zwarte gun (Smokestacks zijn korter dan de Japanse en het heeft battledamage kleuren en een andere kleur gun)
Transformers movie 20th anniversary Optimus Prime (Die ene met de display stand. Smokestacks zijn weer korter. de movie anniversary versie heeft andere kleuren)
Dus wel hetzelfde behalve de kleuren en de smokestacks.
Hm, ben dan wel benieuwd hoe dat is. Matt Hetherington heeft het ook niet gedaan en hem vond ik het goed doen in Armada.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:11 schreef RX-78-2 het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:36 schreef Popples het volgende:
leuke film om te zien maar wat is pathe een kut bioscoop zeg.
bumblebee was mijn favoriet![]()
tip voor als je nog moet gaan. ga niet naast een nerd zitten die denkt dat ie in de film mee speelt.![]()
Idd Spiderman 3 was grappig. En grappige films huur ik altijd.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:18 schreef outcast_within het volgende:
als het maar beter word als spiderman 3
Nou ik heb 'm gezien, en hij voldeed dus aan m'n verwachtingen.... wat ik stiekem toch wel jammer vind...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:51 schreef Faxie het volgende:
(Trouwens ik kijk 'm zelf voor die actie en visuals.... nostalgie enzo.... de rest verwacht ik zeer weinig van... )
Fixed en WTFquote:[quote] en hij voldeed dus aan m'n verwachtingen.... wat ik stiekem toch wel jammer vind...
ben effe alle stips door aan het lezienquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef Smeich het volgende:
Bij mij ook niet, gewoon url gekopieerd
[afbeelding]
http://www.lilformers.com/home.php
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar voor de zekerheid toch maar alvast de 3Gig versie aan het binnenhalen. Ondertiteld natuurlijk.
Tot nu toe is de film nog haarscherp. Alleen het standaard probleem: Van Availabilty 20 naar 0.6quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef Ash het volgende:
[..]
, heb je al gezien hoe cropped de versie is die op dit moment uit is?
![]()
[afbeelding]
geweldig!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef Smeich het volgende:
Bij mij ook niet, gewoon url gekopieerd
[afbeelding]
http://www.lilformers.com/home.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |