Is deze film speciaal gemaakt om de liefhebbers van de jaren '80 serie zwaar te irriteren ofzo? Tuurlijk, wat visuele upgrades zijn niet erg en dat de verhaallijn niet aansluit op het originele verhaal is ook nog tot daar aan toe. Als kind kon je de verhaallijn ook niet boeien. Dat ze omwille van rechtenkwesties niet alle auto's kunnen gebruiken... logisch.
Maar waarom is Optimus Prime ineens een vrachtwagen met neus? Waarom ziet hij er in robotvorm uit alsof een bom al het plaatwerk aan stukken heeft gereten? Waarom lijkt Megatron meer op een Ent uit Lord of the Rings dan op Megatron? Waarom is Megatron ineens een jet vliegtuig in plaats van een wapen?
Gezien het eerdere werk van Michael Bay (Armageddon, Pearl Harbor) hoeven we niet veel te verwachten. Met Pearl Harbor heeft ie trouwens ook al bewezen er niet voor te schromen om de geschiedenis te herschrijven.
En een ander filmisch drama. Bay zal een remake van de klassieker The Birds produceren. The horror!!!!!
![]()
Ik weet het, hoef niet naar deze film. Maar het lijkt me dat deze film speciaal voor mensen als ik is gemaakt. Dus nogmaals, waarom doen ze er alles aan om ons te irriteren?