Ik krijg een beetje het gevoel van een hele slechte robot filmquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:54 schreef Canisfire het volgende:
Als ik de trailer zie krijg ik een beetj een aliens vs predators idee.
Komt die dan uit want op imdb zie ik er niks overquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wil eerst meer zien voor ik eventueel zou willen gaan. Ik heb er, net als bij Batman Begins, aardig wat twijfels over, maar ik gun hem gewoon het voordeel van de twijfel. BB was immers ook gewoon briljant.
Nu AvP2 nog...
Alien vs. Predator: AVP2quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:48 schreef Hakmet het volgende:
[..]
Komt die dan uit want op imdb zie ik er niks over
Alien versus Predator (Part III) last pagequote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:57 schreef Hakmet het volgende:
[..]
Leuk, gaat weer een lekker vermakkelijke film worden denk ik
Boehoehoe suffe huillie. Megatron is alleen in G1 een handwapen geweest, in alle andere incarnaties is het een ander voertuig.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:44 schreef budha het volgende:
Ik weet het, hoef niet naar deze film. Maar het lijkt me dat deze film speciaal voor mensen als ik is gemaakt. Dus nogmaals, waarom doen ze er alles aan om ons te irriteren?
neeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 29 januari 2007 02:44 schreef budha het volgende:
ook al bewezen er niet voor te schromen om de geschiedenis te herschrijven.
En een ander filmisch drama. Bay zal een remake van de klassieker The Birds produceren. The horror!!!!!
Heel volwassen van je. Ben je buiten dit forum ook zo stoer?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Herald het volgende:
[..]
Boehoehoe suffe huillie. Megatron is alleen in G1 een handwapen geweest, in alle andere incarnaties is het een ander voertuig.
volgens mij heb ik de dag dat de jaren 80 heilig zijn verklaard, en dan met name de jaren '80 tekenfilms, oftewel verkapte commercials van 20 minuten waar men nu zo over kan klagen, gemist.
ben jij buiten het forum ook zo'n jankerd dat niet alles er hetzelfde uitziet als 20 jaar geleden?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef budha het volgende:
Heel volwassen van je. Ben je buiten dit forum ook zo stoer?
Optimus Prime en Megatron hebben in vrijwel elke serie meegespeeld. In de Armada serie doen ze ook mee, heeft Optimus ook het uiterlijk van een truck, maar is Megatron een tank. Dus eigenlijk heeft de serie juist meer weg van Armada dan van G1.quote:Zoals iedere mongool kan zien hebben ze de film gebaseerd op de eerste generatie Transformers. Dus niet op de series erna waarin andere figuren de hoofdrol speelden.
Hoezo zou een film over robots die kunnen veranderen niet een breed publiek trekken? Alsof elke producent een publiek van jaren80geilaards nodig heeft voordat ie een film gaat maken. En dat ze op andere fora ook jankerds zijn verbaast me niks, ze zouden nog zeiken als Barbie een make-over zou krijgen, omdat ze dan niet hun jaren 80 Barbie was, terwijl de plastic pop toen al ruim 20 jaar op de markt was.quote:Aangezien een film over robots die kunnen veranderen in auto's nou niet bepaald een breed publiek zullen trekken is het duidelijk dat ze mikken op die kinderen uit de jaren '80 en juist deze groep herkent de nieuwe look niet en als je een beetje op andere fora zou lezen moeten ze er over het algemeen ook niks van hebben.
Met meer intentie wil ik er ook niet naartoe eigenlijk... Wat wil jij nou? Hamlet by Autobots?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:35 schreef mordo het volgende:
Ja maar dit is een film van Michael Bay...bay mensen. Dit alleen mooi worden als je transformers niet kent en van hersenen op 0 actifilms houd.
to roll out or not to roll out...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Met meer intentie wil ik er ook niet naartoe eigenlijk... Wat wil jij nou? Hamlet by Autobots?
Mee eens 14.gif Vooral wat betreft Megatron alsquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:37 schreef ThaSandman het volgende:
Waarom moeten deze film exact als de tekenfilm zijn? Ik kan me voorstellen dat het "nieuwe" publiek het belachelijk zal vinden als Megatron een wapen is dus is een jet een logische keuze. Als je deze film niks lijkt ga je gewoon de tekenfilms nog eens kijken.
Ja, het klinkt ook veel minder onnozel. Nu heb je zoiets van: "Ja, zo zou het eigenlijk best echt kunnen gebeuren!"quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:37 schreef ThaSandman het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het "nieuwe" publiek het belachelijk zal vinden als Megatron een wapen is dus is een jet een logische keuze.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, het klinkt ook veel minder onnozel. Nu heb je zoiets van: "Ja, zo zou het eigenlijk best echt kunnen gebeuren!"
Mjah, leuk, G1 had hem als een handvuurwapen. Een Walther handvuurwapen als ik me niet vergis, bedoeld voor mensen. Geloof jij een Walther van 4 bij 5 bij 1 meter?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Mee eens 14.gif Vooral wat betreft Megatron alsvuurwapen
Ik hoop gewoon op een lekkere actiefilm
Als je mijn post leest zie je gelijk of ik dat geloofquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, leuk, G1 had hem als een handvuurwapen. Een Walther handvuurwapen als ik me niet vergis, bedoeld voor mensen. Geloof jij een Walther van 4 bij 5 bij 1 meter?
Transformes Armada misschien maar die was me toch slecht..quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:22 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het gevoel van een hele slechte robot filmKrijg er geen transformers gevoel bij
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |