Wat boeit het nou of het stoer is of niet. Het is Transformers.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:24 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nope dvd
En nee stoer is het niet maar ben wel iemand die van de ouwe serie houd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Mr. Prime...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:23 schreef DaggerNL het volgende:
Vind dit wel jammer, Hugo Weaving ... Megatron (voice)
lol,quote:
Je loopt nou al keer op keer te janken dat het allemaal kut is en dat Micheal Bay je jeugd heeft verkracht. Weet je wat? Dat zelfde geintje heeft George Lucas mij (en velen met mij) ook al geflikt, en ik loop er ook niet constant over zaniken. Life sucks, get over it!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:35 schreef Spacehamster het volgende:
Ik stel voor dat de film The Misformers gaat heten. Anders is de titel zo misleidend..
quote:Op maandag 14 mei 2007 08:42 schreef japzooi het volgende:
[..]
Je loopt nou al keer op keer te janken dat het allemaal kut is en dat Micheal Bay je jeugd heeft verkracht. Weet je wat? Dat zelfde geintje heeft George Lucas mij (en velen met mij) ook al geflikt, en ik loop er ook niet constant over zaniken. Life sucks, get over it!
Oh, en blijf aub weg uit de bios zodat wij weer meer plek hebben om Big Giant Fucking Robots Kicking Bucketloads of Ass (aka Transformers) te zien.
De groeten...
alleen die gele is mooi. en die tweede een beetje.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef magnifor het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=9101
Dit bedoel ik nou met verneuken...
Mijn transformers kunnen jouw misvormers in elkaar stampen!quote:Op maandag 14 mei 2007 08:42 schreef japzooi het volgende:
De groeten...
Misschien kun je de vlogende keer je hart uitstorten in één lange post, ipv van 26? Dat slaat nl. een stuk makkelijker over.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Mijn transformers kunnen jouw misvormers in elkaar stampen!
En wat kan ik anders dan klagen? Liever zou ik Micheal Bay eens flink de les lezen maar ik vind de vliegtickets te duur en kan niet vechten..
Dus gun me dit nou ff.
Damn, wat vet!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://movies.yahoo.com/s(...)6430/trailers/31/371
De nieuwe trailers staat inmiddels online!
De robots an sich zijn mooi, maar doen me niet echt aan de Transformers denken... meer een real-life Gundam of the Guyver of zo...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef magnifor het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=9101
Dit bedoel ik nou met verneuken...
Gotta.....wipe....this....smirk....off.....my.....face.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://movies.yahoo.com/s(...)6430/trailers/31/371
De nieuwe trailer staat inmiddels online!
Guyver is toch iets anders, maar snap wat je bedoeld.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:07 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De robots an sich zijn mooi, maar doen me niet echt aan de Transformers denken... meer een real-life Gundam of the Guyver of zo...
Van die typisch Japanse robots. Ik vind het wel wat hebben, hoewel ik Megatron echt rotzooi vind.
Megatrash...
Me agreequote:Op maandag 14 mei 2007 08:42 schreef japzooi het volgende:
[..]
Je loopt nou al keer op keer te janken dat het allemaal kut is en dat Micheal Bay je jeugd heeft verkracht. Weet je wat? Dat zelfde geintje heeft George Lucas mij (en velen met mij) ook al geflikt, en ik loop er ook niet constant over zaniken. Life sucks, get over it!
Oh, en blijf aub weg uit de bios zodat wij weer meer plek hebben om Big Giant Fucking Robots Kicking Bucketloads of Ass (aka Transformers) te zien.
De groeten...
Alles is hetzelfde behalve het einde en er is NL-ondertiteling.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:55 schreef delapoko het volgende:
Ik krijg niet gauw kippevel van trailers, maar hiervan kreeg ik een dubbele kippevel:
http://www.universalpictures.nl/bioscoop/data/trans/trailerf.html
Kan niet wachten![]()
Mee eens!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:28 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Me agree![]()
Ookal zijn het in mijn ogen niet de echte transformers (ik vind G1 nog steeds de beste) ben ik toch wel benieuwd naar het eindresultaat van deze film, al was het alleen maar om te kijken in hoeverre ze het idee achter de transformers trouw zijn gebleven (en de effects natuurlijk).
Leuk dat einde met OP.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:55 schreef delapoko het volgende:
Ik krijg niet gauw kippevel van trailers, maar hiervan kreeg ik een dubbele kippevel:
http://www.universalpictures.nl/bioscoop/data/trans/trailerf.html
Kan niet wachten![]()
Dat dus. Ik heb alle afleveringen van transformers op dvd tot aan beast wars en beast machines toe.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:28 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Me agree![]()
Ookal zijn het in mijn ogen niet de echte transformers (ik vind G1 nog steeds de beste) ben ik toch wel benieuwd naar het eindresultaat van deze film, al was het alleen maar om te kijken in hoeverre ze het idee achter de transformers trouw zijn gebleven (en de effects natuurlijk).
Tuulk praten ze.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:04 schreef delapoko het volgende:
Een ding weet ik nog niet. Praten de Transformers nou of niet?
In de tekenfilms wel natuurlijk. Maar in de trailer praten ze niet. Ik dacht dat Michael Bay ze mischien zonder spraak heeft gemaakt. Gellukig maar dat ze wel praten in de film.quote:
Uhm, waarom zouden ze de moeite hebben genomen om de orginele stemacteur van OP te krijgen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:04 schreef delapoko het volgende:
Een ding weet ik nog niet. Praten de Transformers nou of niet?
Beetje a la Iron Giantquote:
Dat wordt moeilijk, zeiken is het levensdoel van fanboys, de basis van hun bestaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:27 schreef Hakmet het volgende:
Deze film gaat ubertol worden, die fanboys moeten gewoon niet zeiken man.
wehehequote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk, zeiken is het levensdoel van fanboys, de basis van hun bestaan.
HD versie:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:02 schreef magnifor het volgende:
International trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=E-PM86K4rDo
Is bijna zelfde als die nieuwe trailer, maar op het eind is er nog iets toegevoegd.
nu moet ie `t doenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:51 schreef Schijtgeit het volgende:
die link werkt nie
quote:5) Megan Fox (im sure that's no coincidence), I have no clue if she can act or not because I was fixated on her tits and ass whenever she was onscreen - pure sex (god bless you Michael Bay).
truequote:Op zondag 20 mei 2007 18:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Tis dan ook gewoon een erg lekker wijf
Compleet out of place en overrated IMO... Ik vond dat gieren veel geiler in die teaser....quote:Op zondag 20 mei 2007 21:41 schreef Wuder het volgende:
Dat geluidje als Optimus transformeert!! YEAH!!!
Vast veel van alle fans die zich tot in het diepst van hun hard verraden voelen door de zoveelste megablockbuster. Het zal nog geen "George Lucas verkrachtte de herinneringen aan mijn jeugd"-capriolen aannemen, maar in goede staat? Redelijk wat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:05 schreef Prowl het volgende:
Ben benieuwd wat ik voor mn G-1 verzameling ga krijgen als ik die eind juli ga verkopen![]()
Dat heb ik ook een beetje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:35 schreef sanni het volgende:
Pfff wat een onzin. Ik ken de TF ook vanwege hun tekenfilms op Sky Channel en vond het altijd leuk om naar te kijken. De trailers die nu beschikbaar zijn voor de film zien er goed en spannend uit. Verhaal moet je niet al te serieus nemen maar het entertainment gehalte des te meer Tis tenslotte maar een film he en geen psychologisch gebeuren waar enige realiteitszin aan kan worden ontleed. M.a.w lijkt de moeite waard van het bekijken als het uitkomt.
Dat is met alle films zo. Zoals iemand op een Engels forum al toepasselijk schreef over deze film: "just leave your brain at the door".quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef Komakie het volgende:
Je moet proberen om er zonder vooroordelen naar te kijken. anders ga je sowieso de mist in.
quote:Hey, i want to thank everyone for the kind words on the trailer. I'm so used to seeing robots I kind of got bored with the trailer. I forget you have not seen them. When they put the piece together I kept wanting to show our truly awesome shots - but we didn't. I can without a doubt say we have just teased you on this trailer. We have so many awesome shots that will never be in our ads. I bet this will be one of the rare trailers that does not show you the true money shots of the movie.
I would also like fans opinion on opening on July 3rd instead of the 4th. The studio kind of sort of is thinking about which might mean "no". If you spread the word on the Net - they might listen. The 3rd everyone is off from work, I say "what the f**k" play the movie - "give'em giant f**king robot early"!!!
Bay
Nicequote:Op woensdag 30 mei 2007 16:34 schreef Ash het volgende:
I think I just blew my load![]()
http://www.aintitcool.com/node/32831
Een nieuwe tvspot!
Wel kapot van, maar ook ik moet stoppen met kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet kapot van, maar nu moet ik echt stoppen met kijken
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:46 schreef Zeurberus het volgende:
oeh, de trailer ziet er beter uit dan ik verwacht had![]()
Alleen jammer dat je het klassieke transformer geluid alleen even hoort als O.P transformt, doe het altijd of niet. Nu is het gewoon een (mislukte) fanservice.
Wat ik wel jammer vind ik dat (zoals het er naar uit ziet in de trailer en de tv spot) dat we eerst een half uur tot 40 min erachter moeten komen dat de auto van die jongen Bumblebee is. Ik hoop dat het niet zo is dat dit de manier is van 'introduceren' van de transformers. Ik heb eerlijk gezegd weinig zin om 30 min te moeten wachten op de eerste transformatie via Bumblebee nadat die jongen erachter komt dat het robots zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:29 schreef netto_m het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:10 schreef Zeurberus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
Bij mij ook, dus Rambo 4 gaat waarschijnlijk oscar voor beste film scoren volgend jaarquote:Op zondag 3 juni 2007 18:10 schreef TripleChanger. het volgende:
Vaak, als ik niets dan flut verwacht, stijgt het boven mijn verwachtingen uit!![]()
Rambo 4 wordt gaaf. Na die ene paar scenes vol met gore was ik al verkocht. Ik wordt te snel blij.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Bij mij ook, dus Rambo 4 gaat waarschijnlijk oscar voor beste film scoren volgend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |