Wat boeit het nou of het stoer is of niet. Het is Transformers.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:24 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nope dvd
En nee stoer is het niet maar ben wel iemand die van de ouwe serie houd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Mr. Prime...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:23 schreef DaggerNL het volgende:
Vind dit wel jammer, Hugo Weaving ... Megatron (voice)
lol,quote:
Je loopt nou al keer op keer te janken dat het allemaal kut is en dat Micheal Bay je jeugd heeft verkracht. Weet je wat? Dat zelfde geintje heeft George Lucas mij (en velen met mij) ook al geflikt, en ik loop er ook niet constant over zaniken. Life sucks, get over it!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:35 schreef Spacehamster het volgende:
Ik stel voor dat de film The Misformers gaat heten. Anders is de titel zo misleidend..
quote:Op maandag 14 mei 2007 08:42 schreef japzooi het volgende:
[..]
Je loopt nou al keer op keer te janken dat het allemaal kut is en dat Micheal Bay je jeugd heeft verkracht. Weet je wat? Dat zelfde geintje heeft George Lucas mij (en velen met mij) ook al geflikt, en ik loop er ook niet constant over zaniken. Life sucks, get over it!
Oh, en blijf aub weg uit de bios zodat wij weer meer plek hebben om Big Giant Fucking Robots Kicking Bucketloads of Ass (aka Transformers) te zien.
De groeten...
alleen die gele is mooi. en die tweede een beetje.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef magnifor het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=9101
Dit bedoel ik nou met verneuken...
Mijn transformers kunnen jouw misvormers in elkaar stampen!quote:Op maandag 14 mei 2007 08:42 schreef japzooi het volgende:
De groeten...
Misschien kun je de vlogende keer je hart uitstorten in één lange post, ipv van 26? Dat slaat nl. een stuk makkelijker over.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Mijn transformers kunnen jouw misvormers in elkaar stampen!
En wat kan ik anders dan klagen? Liever zou ik Micheal Bay eens flink de les lezen maar ik vind de vliegtickets te duur en kan niet vechten..
Dus gun me dit nou ff.
Damn, wat vet!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://movies.yahoo.com/s(...)6430/trailers/31/371
De nieuwe trailers staat inmiddels online!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |