*kwijl*quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef dapluiz het volgende:
Niet alleen de sfx waren mooi
[afbeelding]
Het is niet te hopen, dat zij eigenlijk ook een auto is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef dapluiz het volgende:
Niet alleen de sfx waren mooi
[afbeelding]
Zou anders wel graag een proefritje willen makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:30 schreef chatter het volgende:
[..]
Het is niet te hopen, dat zij eigenlijk ook een auto is.
![]()
Beaam.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ben net geweest en wat een megavet spektakel. De special effects waren om je vingers bij af te likken.
Ik heb geen enkel moment gehad van "Nou dat is geanimeerd met de computer" alles leek gewoon levensecht.
Ok, het verhaal is niet zo heel spectaculair en er zitten nog hier en daar kleine foutjes in. De auto-bots leerde hun taal via het internet, maar hoe heeft megatron dat dan gedaan?
Het stukje om het huis vond ik erg grappig.![]()
Sowieso waren de grappen best te doen en heb ik ook echt wel gelachen om sommige stukken, mede dankzij dat iedereen in de zaal wel zat te lachen en dat iedereen (voornamelijk mannen) liepen te fluiten toen de eerste dame Mikaela ff onder motorkap ging kijkenDe sfeer was dan ook erg goed.
Nee deze film is een bioscoopbezoek zeker waard. Dus als je de kans hebt en je houdt gewoon van constante actie en spektakel, dan moet je deze zeker zien
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek Transformers-kenners, aangezien ik een aflevering van de tekenfilm aan het vertalen ben.
Of de Engelse namen in het Nederlands hetzelfde blijven, en hoe de 'sparks' in het Nederlands hetenquote:
Dat vond ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:47 schreef Prowl het volgende:
Waarom zou het anders heten, gewoon de engelse benamingen gebruiken
Bumblebee= Hommel
Optimus Prime= Optimale eerste
Soundwave= Geluidsgolf
Nee dat klinkt voor geen meter!![]()
Sparks? Welke tekenfilm praten we hier over?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of de Engelse namen in het Nederlands hetzelfde blijven, en hoe de 'sparks' in het Nederlands heten![]()
Right. Dat is van na mijn tijd.quote:
Serieus? Ik vond het erg grappig allemaal. En dat terwijl ik toch ook niet erg om lompe humor geef.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:13 schreef victorinox het volgende:
Alleen vind ik de humor zwaar beneden peil en veel te kinderachtig voor zo'n lompe aktiefilm.
Bumblebee die ligt te pissen over Turturro.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het erg grappig allemaal. En dat terwijl ik toch ook niet erg om lompe humor geef.
Ik nam een film over buitenaardse robots sowieso al niet al te serieus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:27 schreef victorinox het volgende:
[..]
Bumblebee die ligt te pissen over Turturro.
Die masturbatieconversatie die rechtstreeks uit de American Pie film komt...
Leuk in een tienerkomedie, maar het gaat in deze film over robots/mensen die moeten vechten voor de mensheid. Dan kom je toch wat minder serieus over.
Vertel me niet dat je Beast Machines seizoen 1 voor Sony hebt vertaald (Sinds vorig week verkrijgbaar voor ¤13). Die naam vertalingen op de DVD waren lachwekkend. Optimus Primaat (Optimus Primal), Rattenval (Rattrap).quote:
Uitstekend zelfs. Geen rare verwachtingen. Je mist alleen een paar grapjes, maar het overgrote deel van de tijd gaat dat prima.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:39 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik heb de tekenfilm nog nooit (nee echt nooit) gezien, is de film dan ook aardig en/of te volgen?
Inderdaad.... precies mijn belevingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik nam een film over buitenaardse robots sowieso al niet al te serieus.
Het is denk ik maar net wat je verwacht...het was lang geleden dat ik een volle bioscoopzaal zo had horen lachen en dat vond ik toch wel erg gezellig.
Dit is de eerste die ik doequote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Vertel me niet dat je Beast Machines seizoen 1 voor Sony hebt vertaald (Sinds vorig week verkrijgbaar voor ¤13). Die naam vertalingen op de DVD waren lachwekkend. Optimus Primaat (Optimus Primal), Rattenval (Rattrap).![]()
daar heb ik me ook aan zitten ergeren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Vertel me niet dat je Beast Machines seizoen 1 voor Sony hebt vertaald (Sinds vorig week verkrijgbaar voor ¤13). Die naam vertalingen op de DVD waren lachwekkend. Optimus Primaat (Optimus Primal), Rattenval (Rattrap).![]()
Ach ja het moest er een keer van komenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:47 schreef type_29 het volgende:
wat een ongeloofelijke kutfilm
Explain.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:47 schreef type_29 het volgende:
wat een ongeloofelijke kutfilm
Ik gok nu op dat tweede....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:34 schreef type_29 het volgende:
-het script zuigt gewoon aan alle kanten
-niet grappige humor
-propaganda voor USAF
-typische michael bay film
-flauwe jar jar binks achtige decepticons
-achterlijk kubus verhaal
-overdreven cgi waarbij mensen dwars door robots heenlopen
En toch een geweldige film. het begin kwam traag op gang, waarbij de grappen eigenlijk nog irritanter werden (inderdaad, American Pie niveau) maar vanaf het 'schorpioendeel' was het GEWELDIG. Ik had het gevoel dat ik zonder één keer te knipperen de film heb afgekeken. Heerlijke film en kan de film aan iedereen aanraden!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:34 schreef type_29 het volgende:
-het script zuigt gewoon aan alle kanten
-niet grappige humor EENS
-propaganda voor USAF
-typische michael bay film
-flauwe jar jar binks achtige decepticons EENS
-achterlijk kubus verhaal
-overdreven cgi waarbij mensen dwars door robots heenlopen
Die wisten niet waar de cube was, maar wel de bril. En de bril liet de locatie zien van de cube. Welke toevallig niet zo heel ver van hun vandaan was.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:29 schreef athlonkmf het volgende:
waarom moesten ze nou die bril hebben als de cube in een dam zit? Die bril is een eeuw oud en daarin stond dat de cube op de noordpool was, maar het was dus verplaatst naar amerika. En de autobots wisten dat opeens?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:33 schreef DaggerNL het volgende:
Dit haal ik uit een zin van optimus prime, die een oproep doet naar andere autobots over de wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
Ik blijf bij het volgende bericht:quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel leuk om nu de vorige topics terug te lezen, met al die fanboys die een half jaar en een jaar geleden al wisten dat het een enorme flop ging worden, een rukfilm, een verkrachting van all things Transformers.
Ik heb hem intussen wel gezien.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:28 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Me agree![]()
Ookal zijn het in mijn ogen niet de echte transformers (ik vind G1 nog steeds de beste) ben ik toch wel benieuwd naar het eindresultaat van deze film, al was het alleen maar om te kijken in hoeverre ze het idee achter de transformers trouw zijn gebleven (en de effects natuurlijk).
* Paddokingnr1 eens isquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:48 schreef Mirel het volgende:
Ben ik de nou de enige die de film niet zó geweldig vond? Hij was leuk, meer niet. :|
Het was Bonecrusher en tussen Bonecrusher en Brawl zit nogal een verschil, al was het alleen maar omdat Brawl een tank is (voor de kenners: ik vraag me af waar de rest van zijn team isquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:43 schreef japzooi het volgende:
Gisteren gezien en ik zeg: beste special effect-baanbreker sinds Jusrassic Park.
Geweldig spectakel in een flinterdun (dunner dan vloeipapier) jasje. Maar dat was al bekend. Hier ga je niet heen om karaktergroei en motivatie van Optimus Prime te bewonderen. Hier ga je heen om Optimus Prime met een drie meter lang zwaard (ja, zwaard ja) Bonecrusher om zeep te zien helpen (Of was dat Brawl? Who fucking cares?). Of verklap ik nu iets?
De muziek de je hoorde toen Ironhide uit het zwembad klomquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:47 schreef delapoko het volgende:
Ik ben er ook geweest. Erg leuke film. Het enige wat ik niet leuk vond was de muziek/soundtrack. Tijdens de ruige aktiescenes hoorde je romantische muziek, of geluidsfragmenten/muziek dat niet paste of uit de ritme was. Dat vond ik jammer. Ook kon de film wat serieuzer zijn en wat meer aandacht aan de transformers en karakteropbouw geven.
Dat soort muziek hoorde je ook tijdens de gevechten in de stad. Klopt dus niet. Ik heb ook Die Hard 4 gekeken en daar was de soundtrack beter afgesteld op de aktie. De componist heeft het geluid gemaakt naar aanleiding van de aktiescenes. Bij Transformers was het net of een bestaand muziek gewoon ingepropt was in de film.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
De muziek de je hoorde toen Ironhide uit het zwembad klom.
Echt heel mooi.
Who gives a fuck about karakteronpbouw when you've got BIG FIGHTING ROBOTS!?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:47 schreef delapoko het volgende:
Ook kon de film wat serieuzer zijn en wat meer aandacht aan de transformers en karakteropbouw geven.
Amenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:46 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Who gives a fuck about karakteronpbouw when you've got BIG FIGHTING ROBOTS!?
Come on, alsof de oorspronkelijke tekenfilmserie zoveel diepgang heeft.
Nostalgia is fucking with your brains...
quote:Op zondag 8 juli 2007 14:57 schreef Elegy het volgende:
Van de week nog maar een keer. En daarna nog eens, en daarna vast nog wel eens....
Het is fijn weer een jongetje van tien maar dan met een groter budget te zijn
Tankorquote:Op zondag 8 juli 2007 15:03 schreef CherryLips het volgende:
transformer-fans; is het Tankorr of Tankor?.
Er zat bij mijn versie geen aftiteling als je even zou kunnen spoilen?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:20 schreef helldeskr het volgende:
NIet opgelet tijdens de aftiteling ?
K*t, natuurlijk te snel naar buiten gelopenquote:Op zondag 8 juli 2007 18:20 schreef helldeskr het volgende:
NIet opgelet tijdens de aftiteling ?
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:47 schreef Freel het volgende:
[..]
K*t, natuurlijk te snel naar buiten gelopen![]()
![]()
![]()
What happened? Please Spoil...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
Ja toch, die bron hield ik ook al aan namelijk, maar in het script staat Tankorrquote:
Het is toch echt Tankor, check maar voor de gein op Ebay naar wat toys van Beast Machines Tankor. Dan zie je de naam ook op de doos staan.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja toch, die bron hield ik ook al aan namelijk, maar in het script staat Tankorr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de rest, heb ik weer onwijs genoten!
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
Inderdaad, Megatron brandde de locatie in 1897 in de Noordpool in die bril, en die locatie verwijst dan naar de Hoover Dam 10.000 km verder op?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:29 schreef athlonkmf het volgende:
waarom moesten ze nou die bril hebben als de cube in een dam zit? Die bril is een eeuw oud en daarin stond dat de cube op de noordpool was, maar het was dus verplaatst naar amerika. En de autobots wisten dat opeens?
nope:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:33 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Die wisten niet waar de cube was, maar wel de bril. En de bril liet de locatie zien van de cube. Welke toevallig niet zo heel ver van hun vandaan was.
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:53 schreef Herald het volgende:
De special effects waren erg goed. Vooral Megatron waar iedereen zo over zat te janken zag er erg tof uit. Alleen jammer dat het verhaal nergens over gaat. Zoals een andere user al opmerkte:
[..]
Inderdaad, Megatron brandde de locatie in 1897 in de Noordpool in die bril, en die locatie verwijst dan naar de Hoover Dam 10.000 km verder op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:10 schreef athlonkmf het volgende:
jammer dat de film veel "fouten" heeft die pas duidelijk worden als je de prequel comics leest.
Hier dus even een korte uitlegAls ik telkens zo naar een film moest kijken, was voor mij de lol er snel afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |