Nee, je overhemd was te kleinquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:43 schreef Edwinuss het volgende:
Ik draag geen overhemden. Vind het eigenlijk niks, ik heb 1 keer 1 moeten dragen voor een gelegenheid, dit overhemd is toen gescheurd toen ik me uitrekte na het feestje..
Ik ben dus best breed,
ja die droeg ik vroegah al?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef klark het volgende:
wie draagt er (al) overhemden? ik vind meestal gelijk zo kakkerig staan. of te volwassen/netjes. ik weet ook niet wat voor overhemd dangoed is. ikheb smalle schouders dus bij mij staat het gelijk ruk.
hihihiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:49 schreef faberic het volgende:
jij hebt je geregistreerd om dit te melden?
Same here!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
ja die droeg ik vroegah al?![]()
hoe kan iets te netjes staan?![]()
BS.... Gewoon te klein/smal gekocht, moet er zelf ook altijd op letten namelijk!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, anders stond het voor geen meter.
in vergelijking met t-shirts/hoodies/sweaters dusquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
ja die droeg ik vroegah al?![]()
hoe kan iets te netjes staan?![]()
het staat netter ja!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef klark het volgende:
[..]
in vergelijking met t-shirts/hoodies/sweaters dus
niet boos doen. dadelijk springt je kraag nog op.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
het staat netter ja!
nogmaals, hoe kan iets te net staan?
Bij vrouwen kan dat inderdaad heel leuk staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:09 schreef saaw het volgende:
ik draag wel af en toe een overhemd, meestal open en met een shirtje eronder
vind ik niet per se heel netjes
zie bovenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:21 schreef Little_Meanie het volgende:
wat kan je anders dragen dan overhemden?
als ik boos doe dan merk je dat meteen hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef klark het volgende:
[..]
niet boos doen. dadelijk springt je kraag nog op.![]()
jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ja, die uit mijn fotoboek, maar die is ook gewoon tof.
klinkt goed,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef _Liquid_ het volgende:
Heel vaak. Staat stijlvol, sexy & netjes. Op werk sowieso altijd, uiteraard, maar in vrije tijd ook. Met spijkerbroek en overhemd in mijn broek gedaan met een mooie riem.
Ja toch?
Mja, dit klinkt een beetje heel erg fout ende pimperig maargoed, in de Ralph Lauren winkel op de PC Hooftstraat.quote:
flink moeten sparenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mja, dit klinkt een beetje heel erg fout ende pimperig maargoed, in de Ralph Lauren winkel op de PC Hooftstraat.
Nah, 's morgens vroeg is het wel geylquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan dat inderdaad heel leuk staan.Maar dan vind ik het wel meer dan chill als het overhemd straks zit.
Vrouwen met "mannenoverhemden"
sexy?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef _Liquid_ het volgende:
Heel vaak. Staat stijlvol, sexy & netjes. Op werk sowieso altijd, uiteraard, maar in vrije tijd ook. Met spijkerbroek en overhemd in mijn broek gedaan met een mooie riem.
Ja toch?
jawelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan dat inderdaad heel leuk staan.Maar dan vind ik het wel meer dan chill als het overhemd straks zit.
Vrouwen met "mannenoverhemden"
iddquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:32 schreef VlaDje het volgende:
best wel vaak, maar meestal polo's
dat is dus ongeveer 14 uur per dagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:08 schreef Teteteterek het volgende:
ongeveer 70% van de tijd
Nee, ik twijfelde, we zouden eigenlijk met m'n vriendengroep in pak gaan, maar het was te laat om voor iedereen een pak te regelen. Wel colbert vanavond, en een zandkleurige broek. Gewoon netjes.quote:
ahja.. sowieso altijd overhemd in de broek.. en niet losquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:02 schreef K-mail het volgende:
ik vind trouwens al die ruitjes overhemden (houthakkersoverhemden) dramatisch... Echt vreselijk! Brrrrr! Liever een dresshemd (dus een nette, voor onder een pak, met een licht streepje ofzo)
En 1 ding: SLIMFIT! Als je geen colbert aan hebt, en toch zo'n oversizede zak aan durft te trekken heb je echt geen gevoel voor kleding, mode of ook maar iets in die richting...
Juist wel. Los is relaxte stijl. Beter als geforceerd in je broek fietsenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ahja.. sowieso altijd overhemd in de broek.. en niet los
nee dan ben ik naaktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
dat is dus ongeveer 14 uur per dag
de andere 10 uur je pyjama?
ja dat is weer een discussie op zich hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
maar jij b ent ook geen puber meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:13 schreef Miesjel het volgende:
Als je een goed overhemd koopt zit een stropdas ook niet vervelend. Alleen even oppassen met soep eten.
Dat licht er aan wat voor overhemd je aanhebt, en of je wel of geen stropdas draagt. Wel stropdas -> erin, geen stropdas en mooi overhemd -> eruit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Elitair?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:10 schreef oshiro het volgende:
Eigenlijk vind ik dit best wel een elitair kuttopic. Hoe minder ik ze hoef te dragen hoe beter. Heb er laatst wel een van Jack & Jones gekocht, MET korte mouwen, MET ruitjes, MET print, en die is best cool
.
Och voor het moment kan iets wel te net staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
het staat netter ja!
nogmaals, hoe kan iets te net staan?
Dat is nou juist m'n puntquote:
wat een raar verhaal. watvoor werk doe je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar anders kan het gewoon goed.
Ik draag zelden een overhemd. Dit omdat ik de nare neiging heb om ze te laten uitscheuren op de rug![]()
Zou eigenlijk mijn kleren moeten kopen als ik direct van mijn werk afkom en de spieren nog opgeblazen zijn.
Maar het trieste feit is dat ik ze alleen koop als ik in een luie bui ben.
Ik draag soms een blouse en dan zie je meteen iedereen kijken naar mij wat de fuck heeft hij nu weer aan ( normaal altijd t-shirts of hoodie's en af en toe een polo ( geen echte jatuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:58 schreef Duvel86 het volgende:
Ik draag het vrij vaak...ziet er prima uit en de tijd dat je breezahsletjes versierde met je eeuwige vest+capuchon incl baggy jeans is na een tijd wel voorbij. Dus wat serieuzer kleden is af en toe ook niet verkeerd. Gewoon n mooi overhemd op maat gesneden, in de broek en afgewerkt met n mooie riem.
Edit: alleen dat strijken is een ramp...moet je niet proberen wanneer je haast hebt.
Ligt aan het type overhemd. Sommige kun je uitstekend over de broek dragen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:55 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Ik draag soms een blouse en dan zie je meteen iedereen kijken naar mij wat de fuck heeft hij nu weer aan ( normaal altijd t-shirts of hoodie's en af en toe een polo ( geen echte jatuurlijk) ) maarja het ziet er wel netjes dus handig voor sollicitatie gesprekken enzo alleen ben ik niet zo'n fan van het in de broek stoppen
ja de een noemt het blouse de ander overhemd ook zo ietsquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:55 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Ik draag soms een blouse en dan zie je meteen iedereen kijken naar mij wat de fuck heeft hij nu weer aan ( normaal altijd t-shirts of hoodie's en af en toe een polo ( geen echte jatuurlijk) ) maarja het ziet er wel netjes dus handig voor sollicitatie gesprekken enzo alleen ben ik niet zo'n fan van het in de broek stoppen
los staat zo...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Juist wel. Los is relaxte stijl. Beter als geforceerd in je broek fietsen![]()
overhemd mannelijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:09 schreef klark het volgende:
[..]
ja de een noemt het blouse de ander overhemd ook zo iets![]()
aaaaaaaaaaaaaarrrghhh mijn ogenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:43 schreef DeRCT14 het volgende:
[afbeelding]
Nirvana shirtje eronder, ripped jeans en allstars. Grunge is ok jeweet 8)
Wat doe je dan in PUBquote:Op zondag 8 juli 2007 11:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Draag dagelijks overhemden, maar ja, ik ben dan ook volwassen.
nooit? waarom niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:25 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Wat doe je dan in PUB
OT: Ik draag nooit overhemden![]()
Pff... En waar slaat dat nou weer op...?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vandaag weer eentje gekocht. Hier in Londen, uit de Wimbledoncollectie, kenners weten wel welke ik bedoel, ik wil niet zo Adsummerig overkomen.
mij zegt het niksquote:Op maandag 9 juli 2007 01:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vandaag weer eentje gekocht. Hier in Londen, uit de Wimbledoncollectie, kenners weten wel welke ik bedoel, ik wil niet zo Adsummerig overkomen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:44 schreef B_BOY het volgende:
ik vandaag een boss en een hilfigger gekocht
haha ja maar die van hun zijn dan nepquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:08 schreef klark het volgende:
veel marokaanse jongens hebben van die burberry overhemden met zo'n ruitjeskraag. wel mooi soms. zie je veel iig.
maakt dat uit? wie zegt trouwens dat ze nep zijn?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:38 schreef mcrolla het volgende:
[..]
haha ja maar die van hun zijn dan nep![]()
je bedoelt die die linker aanheeft? Die is erg mooiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nouja RL dus.
bij mij kom je alleen maar homo achtig overquote:Op maandag 9 juli 2007 01:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
onzinquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:28 schreef Hijacking het volgende:
[..]
bij mij kom je alleen maar homo achtig over![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:02 schreef Adsum het volgende:
Ik 2 nieuwe van Alveare, een effen blauwe en een roze/wit gestreept.
blouse?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:38 schreef mcrolla het volgende:
haha ja maar die van hun zijn dan nep![]()
maar ik draag bijna iedere dag een blouse ziet gewoon mooi uit en zit fijn
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:44 schreef saaw het volgende:
[..]
![]()
[..]
altijd op een net niet tactische plek zitten qua decolete
persoonlijk nooit last van.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:44 schreef saaw het volgende:
[..]
groot nadeel aan overhemden is dat de knoopjes altijd op een net niet tactische plek zitten qua decolete
dan maken we er overhemd van, ik gebruik allebei de woordenen vrienden ook dusjaquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:44 schreef saaw het volgende:
[..]
![]()
[..]
blouse?![]()
ik heb ook een nieuwe trouwens. lichtgrijs/wit, heel dunne streepjes. van de america today, ik vind m erg mooien hij zit heerlijk
groot nadeel aan overhemden is dat de knoopjes altijd op een net niet tactische plek zitten qua decolete
hahaha ga je bij een beurs werken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef Adsum het volgende:
En net nog een blauw shirt met witte boord en witte manchetten gekocht![]()
Nee, dat wordt voor mijn foute combinatiequote:
ligt er aan wat voor werk je doetquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:48 schreef Adsum het volgende:
[..]
Nee, dat wordt voor mijn foute combinatie![]()
Rode das eronder en té foute schoenen erbij.
Ben benieuwd wat ze er op mijn werk van vinden zaterdag![]()
Dat is echt kansloos... als je er zķ bij looptquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:10 schreef GasTurbine het volgende:
Los, met de voorkant in de broek, waarbij je de riem kan zien.
Ofnidoan?
Ik had het ook niet over jouquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:35 schreef GasTurbine het volgende:
Weer de mode gemist
en nee, zo'n Gordonmanier draag ik mijn overhemden niet, was maar een dikke fa2 jewaids.
Ofnidoan?
Gelukkigquote:
ik las eerst "licht aan"quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:20 schreef Doofiej het volgende:
Overhemden zijn idd volwassener.. kakkerig? nee licht eraan hoe die eruit ziet.
En ja ik draag ze zelf ook wel is![]()
Ik werk bij een zogenaamd betere juwelierquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef klark het volgende:
[..]
ligt er aan wat voor werk je doet
wat zijn te foute schoenen? (bootschoenen?)
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:45 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik werk bij een zogenaamd betere juwelier
Foute schoenen... does this qualify?
[afbeelding]
Natuurlijk wel gecombineerd met een zwart suede riem.
Mijn collega's vonden het trouwens onwijs tof![]()
Volgens mij heb je deze schoenen zo gefotografeerd dat het lijkt dat ze veel langere neuzen hebben...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:45 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik werk bij een zogenaamd betere juwelier
Foute schoenen... does this qualify?
[afbeelding]
Natuurlijk wel gecombineerd met een zwart suede riem.
Mijn collega's vonden het trouwens onwijs tof![]()
jezus straks denken ze dat ik een hockey bitch benquote:Op zondag 15 juli 2007 11:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Geen overhemd met het uitgaan... Dan voel ik me direct zon hockey bitch...
Nou geloof mij, ze hebben echt hele lange neuzen!quote:Op zondag 15 juli 2007 11:42 schreef K-mail het volgende:
[..]
Volgens mij heb je deze schoenen zo gefotografeerd dat het lijkt dat ze veel langere neuzen hebben...
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:11 schreef Ilovepie het volgende:
Mensen voelen er zich soms te stoer voor.
.
Ik kraag ook vaak complimentjes als ik er draag![]()
Ik droeg overhemden toen ik 5 jaar oud was, het is doodnormaal en niet kakkerig!; POLO's [met opgezette kraagjes! zijn kakkerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef klark het volgende:
wie draagt er (al) overhemden? ik vind meestal gelijk zo kakkerig staan. of te volwassen/netjes. ik weet ook niet wat voor overhemd dangoed is. ikheb smalle schouders dus bij mij staat het gelijk ruk.
Ik draag het liefste overhemden eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef klark het volgende:
Ben ik het mee eens, maar ik heb een mooie van A&F, een overhemd van wat dikkere stof die wel heel goed valt. Verder is ie button down en daar hou ik vanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:53 schreef DoimeN het volgende:
De A&F overhemden zijn mij echt tegengevallen qua pas vorm, op het plaatjes zien ze er echt top uit! Maar als iemand ze dan aanheefd lijke de boorden wel niet goed te vallen...
H&M overhemden zien er beter uit kwa boorden![]()
waarom niet/ wat is het anders dan een overhemd?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef lj_lightning het volgende:
Ik draag vaak dit:
maar valt niet echt onder de overhemden denk ik :p
ik heb ook een overhemd dat hier best veel op lijkt, alleen mij staat ie veel mooierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef lj_lightning het volgende:
Ik draag vaak dit:
[afbeelding]
maar valt niet echt onder de overhemden denk ik :p
Niet alleen de J&J, je kunt ze ondertussen van elk merk/elke winkel van die houthakkersruitjes kopen. (werk zelf in de V&D, en Mexx heeft er echt heelveel. Soho ook wel wat, Esprit dan weer niet)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:37 schreef klark het volgende:
die neo-grunge ruitjeshemden zijn nogal trendy op het ogenblik. (jack&jones?)
ja het is dat, of die burberry kraagjes hemden in pistache kleuren die maroks dragen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:12 schreef K-mail het volgende:
[..]
Niet alleen de J&J, je kunt ze ondertussen van elk merk/elke winkel van die houthakkersruitjes kopen. (werk zelf in de V&D, en Mexx heeft er echt heelveel. Soho ook wel wat, Esprit dan weer niet)
Laten we het daar maar helemaal niet over hebbenquote:Op zondag 22 juli 2007 10:36 schreef klark het volgende:
[..]
ja het is dat, of die burberry kraagjes hemden in pistache kleuren die maroks dragen.
Ik heb een witte met een paarse kraagquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef MrHoodigan het volgende:
Elke werkdag weer een wit overhemd, voorheen waren ze blauw
Het je daar foto's van?quote:
overhemd = mannelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:44 schreef saaw het volgende:
[..]
![]()
[..]
blouse?![]()
ik heb ook een nieuwe trouwens. lichtgrijs/wit, heel dunne streepjes. van de america today, ik vind m erg mooien hij zit heerlijk
Heb je daar foto's van?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:43 schreef unkki het volgende:
Oops, ik heb hier wel een zeer grove fout gemaakt. Ik dacht, uit m'n hoofd, dat het shirtbyhands.nl was. Maar ik bedoelde dus shirtmakers.nl, voortaan maar even in m'n favorieten kijken voor ik weer een link post!![]()
![]()
mwah, kan soms best mooi zijn, maar meestal patserig jaquote:Op zondag 22 juli 2007 11:05 schreef K-mail het volgende:
[..]
Laten we het daar maar helemaal niet over hebben
Ik maak geen foto's van mezelf, maar als je meer informatie wilt over NvN:quote:Op zondag 22 juli 2007 22:38 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Heb je daar foto's van?Ben hard op zoek naar wat kwaliteit en pasgemaak
bij de politie?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef MrHoodigan het volgende:
Elke werkdag weer een wit overhemd, voorheen waren ze blauw
Klasse!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mja, dit klinkt een beetje heel erg fout ende pimperig maargoed, in de Ralph Lauren winkel op de PC Hooftstraat.
Die bretelsquote:
uit!quote:Op woensdag 12 december 2007 00:31 schreef Borkydude het volgende:
Ik vind het er wel pro uitzien, met spijkerbroek en sneakers eronder. Ik heb er 3. Dragen jullie ze in of uit de broek?
Mits toffe riem vind ik erin er beter uitzien, en dan met ÊÊn flapje eruit aan de voorkant :pquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 08:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Mits toffe riem vind ik erin er beter uitzien, en dan met ÊÊn flapje eruit aan de voorkant :p
You sexy motherfucker!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:37 schreef Elwood1802 het volgende:
3-4 dagen per week. Soms in de broek (netjes) en soms normaal. Ligt maar net aan het soort overhemd.
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
Jongens toch, overhemden draag je in de broek, niet erover, dat kan écht niet.
Ik heb ze er altijd in gedragen, toen had ik van de week een discussie in de kleedkamer met twee Marokkaantjes hoe het moest, zij hadden ze erbuiten. Zag er niet uit, nu doe ik ze er helemaal nooit meer uitquote:Op donderdag 13 december 2007 01:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin.
wat zijn verkaptekutkleren? wat hadden zij aan dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 02:10 schreef EvilMarc het volgende:
Als een marokkaan z'n kleren op enige manier hetzelfde heeft als mij verander ik ze. Indien niet mogelijk gaan ze uit en worden ze verbrand. marokkanen-met-verkapte-kut-kleren-die-ze-niet-staan-maar-toch-aantrekken-paupers.
Feit van algemene bekendheid.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin.
Ja... ik weet het al niet eens helemaal meer. Maar het was zo'n heel cool overhemd. En het stond ze toch voor geen meter. En toch trekken ze het aanquote:Op donderdag 13 december 2007 07:42 schreef klark het volgende:
[..]
wat zijn verkaptekutkleren? wat hadden zij aan dan?
ligt eraan, als ze net te kort zijn om in je broek te doen vind ik het ook prima staan als ie er buiten hangt.( vaak meer sportievere shirts)quote:Op donderdag 13 december 2007 01:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
Klare nonsens man. Bij sommige overhemden ziet het er sowieso niet uit als je ze in je broek stopt.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het sterkte mij inderdaad ook alleen maar in m'n overhemd-in-broek-beleidquote:Op donderdag 13 december 2007 02:10 schreef EvilMarc het volgende:
Als een marokkaan z'n kleren op enige manier hetzelfde heeft als mij verander ik ze. Indien niet mogelijk gaan ze uit en worden ze verbrand. marokkanen-met-verkapte-kut-kleren-die-ze-niet-staan-maar-toch-aantrekken-paupers.
das ideaalquote:Op donderdag 20 december 2007 13:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ook bijna altijd inderdaad zoals eerder vernoemd.
Vandaag ook, onder een trui.
behalve dat je blouse noemt ipv overhemd is er niks met je oufit hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 21:45 schreef Maikuuul het volgende:
Blousen zijn relax
Ik heb er 3![]()
1Zwarte
1Blauwe
1Blauwe met witte strepen
Ziet er ook best netjes uit onder een trui
Een t-shirt dragen onder een blouseik vind het niet mooi ...
Check hoe dom ik kijk op die foto
royal
Die moet je ook niet kopen. Wees eens eerlijk: kom je aan in je pak, hangt je overhemd eruitquote:Op donderdag 13 december 2007 22:28 schreef Zuen het volgende:
[..]
Klare nonsens man. Bij sommige overhemden ziet het er sowieso niet uit als je ze in je broek stopt.
nee bij een pak kan het ook niet tenzij je noveua riche bent en geen stijl hebt. maar 'casual' dus welquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Die moet je ook niet kopen. Wees eens eerlijk: kom je aan in je pak, hangt je overhemd eruit
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Dit zijn (pauper) blousjes. Dit topic gaat over overhemden, je foto kun je dus verwijderen
Royal Sadness!11!!
overt hetalgemeen, blouses voor vrouwen, overhemden voor mannen. blouses hebben vaak minder strakke vorm, (flodder-ig? )quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf ist verschil tussen een blouse en overhemd ?plz meester vertel het mee !!!
Strak hoeft niet perse. als je er een spiekerbox onderdoet kan het prima iets ruimer vallen.quote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
Schijt gek, ik noem het gewoon blouseof het nou strak zit of niet
blouses horen een beetje slim fit te zijn, zo stom ziet dat uit als het er als een flodderig ding bijhangt
Boh.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:45 schreef Maikuuul het volgende:
Blousen zijn relax
Ik heb er 3![]()
1Zwarte
1Blauwe
1Blauwe met witte strepen
Ziet er ook best netjes uit onder een trui
Een t-shirt dragen onder een blouseik vind het niet mooi ...
[ afbeelding ]
Check hoe dom ik kijk op die foto
royal
Zelfde hier, maar daar gaat verandering in komen.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef mstr het volgende:
Soms, maar dan meestal casual.
Dus niet netjes erin gestopt etc.
o jeewat gaat er gebeuren??quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:36 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar daar gaat verandering in komen.
Ow, dan draag ik ook geen overhemden bij pauperblousjesquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Dit zijn (pauper) blousjes. Dit topic gaat over overhemden, je foto kun je dus verwijderen
Royal Sadness!11!!
zie fotoboekquote:Op donderdag 27 december 2007 02:06 schreef InProduction het volgende:
Ja, nu.. en gister... en eergister.... en morgen waarschijnlijk ook.....
en lelijkerquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:14 schreef Elwood1802 het volgende:
Heb ze laatste tijd wel vaak in de broek, staat netter.
mee eensquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:14 schreef Elwood1802 het volgende:
Heb ze laatste tijd wel vaak in de broek, staat netter.
ligt eraan bij wat voor evenement, op een verjaardag is het wel te doen uit de broek maar als je er netter op wil staan lijk je anders een sloddervos dus moet hij erinquote:
in combinatie met shortpants? ;-)quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:11 schreef ShortyPants het volgende:
Ik draag bijna elke dag wel een overhemd en een colbert. Ik ben makelaar van beroep, en dan is een overhemd toch wel een vereiste, laat staan een pak/colbert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisjes die in 2022 geboren zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
Jongens in zwart overhemd met stoere spijkerbroek
Zeker 1 met van die draken eropquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:28 schreef Desunoto het volgende:
Meeste overhemden zijn lelijk. Echt lelijk. En vooral saai. Ik heb er maar 1 in de kast voor de wat "nette" gelegenheden. Verder zal ik hem nooit dragen. Ben ook niet van plan er meer bij te kopen.
Lelijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:28 schreef Desunoto het volgende:
Meeste overhemden zijn lelijk. Echt lelijk. En vooral saai. Ik heb er maar 1 in de kast voor de wat "nette" gelegenheden. Verder zal ik hem nooit dragen. Ben ook niet van plan er meer bij te kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |