Wat doe je dan in PUBquote:Op zondag 8 juli 2007 11:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Draag dagelijks overhemden, maar ja, ik ben dan ook volwassen.
nooit? waarom niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:25 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Wat doe je dan in PUB
OT: Ik draag nooit overhemden![]()
Pff... En waar slaat dat nou weer op...?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vandaag weer eentje gekocht. Hier in Londen, uit de Wimbledoncollectie, kenners weten wel welke ik bedoel, ik wil niet zo Adsummerig overkomen.
mij zegt het niksquote:Op maandag 9 juli 2007 01:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vandaag weer eentje gekocht. Hier in Londen, uit de Wimbledoncollectie, kenners weten wel welke ik bedoel, ik wil niet zo Adsummerig overkomen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:44 schreef B_BOY het volgende:
ik vandaag een boss en een hilfigger gekocht
haha ja maar die van hun zijn dan nepquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:08 schreef klark het volgende:
veel marokaanse jongens hebben van die burberry overhemden met zo'n ruitjeskraag. wel mooi soms. zie je veel iig.
maakt dat uit? wie zegt trouwens dat ze nep zijn?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:38 schreef mcrolla het volgende:
[..]
haha ja maar die van hun zijn dan nep![]()
je bedoelt die die linker aanheeft? Die is erg mooiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nouja RL dus.
bij mij kom je alleen maar homo achtig overquote:Op maandag 9 juli 2007 01:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
onzinquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:28 schreef Hijacking het volgende:
[..]
bij mij kom je alleen maar homo achtig over![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |