Nee, ik twijfelde, we zouden eigenlijk met m'n vriendengroep in pak gaan, maar het was te laat om voor iedereen een pak te regelen. Wel colbert vanavond, en een zandkleurige broek. Gewoon netjes.quote:
ahja.. sowieso altijd overhemd in de broek.. en niet losquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:02 schreef K-mail het volgende:
ik vind trouwens al die ruitjes overhemden (houthakkersoverhemden) dramatisch... Echt vreselijk! Brrrrr! Liever een dresshemd (dus een nette, voor onder een pak, met een licht streepje ofzo)
En 1 ding: SLIMFIT! Als je geen colbert aan hebt, en toch zo'n oversizede zak aan durft te trekken heb je echt geen gevoel voor kleding, mode of ook maar iets in die richting...
Juist wel. Los is relaxte stijl. Beter als geforceerd in je broek fietsenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ahja.. sowieso altijd overhemd in de broek.. en niet los
nee dan ben ik naaktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
dat is dus ongeveer 14 uur per dag
de andere 10 uur je pyjama?
ja dat is weer een discussie op zich hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
maar jij b ent ook geen puber meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:13 schreef Miesjel het volgende:
Als je een goed overhemd koopt zit een stropdas ook niet vervelend. Alleen even oppassen met soep eten.
Dat licht er aan wat voor overhemd je aanhebt, en of je wel of geen stropdas draagt. Wel stropdas -> erin, geen stropdas en mooi overhemd -> eruit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Elitair?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:10 schreef oshiro het volgende:
Eigenlijk vind ik dit best wel een elitair kuttopic. Hoe minder ik ze hoef te dragen hoe beter. Heb er laatst wel een van Jack & Jones gekocht, MET korte mouwen, MET ruitjes, MET print, en die is best cool
.
Och voor het moment kan iets wel te net staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
het staat netter ja!
nogmaals, hoe kan iets te net staan?
Dat is nou juist m'n puntquote:
wat een raar verhaal. watvoor werk doe je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar anders kan het gewoon goed.
Ik draag zelden een overhemd. Dit omdat ik de nare neiging heb om ze te laten uitscheuren op de rug![]()
Zou eigenlijk mijn kleren moeten kopen als ik direct van mijn werk afkom en de spieren nog opgeblazen zijn.
Maar het trieste feit is dat ik ze alleen koop als ik in een luie bui ben.
Ik draag soms een blouse en dan zie je meteen iedereen kijken naar mij wat de fuck heeft hij nu weer aan ( normaal altijd t-shirts of hoodie's en af en toe een polo ( geen echte jatuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:58 schreef Duvel86 het volgende:
Ik draag het vrij vaak...ziet er prima uit en de tijd dat je breezahsletjes versierde met je eeuwige vest+capuchon incl baggy jeans is na een tijd wel voorbij. Dus wat serieuzer kleden is af en toe ook niet verkeerd. Gewoon n mooi overhemd op maat gesneden, in de broek en afgewerkt met n mooie riem.
Edit: alleen dat strijken is een ramp...moet je niet proberen wanneer je haast hebt.
Ligt aan het type overhemd. Sommige kun je uitstekend over de broek dragen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:55 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Ik draag soms een blouse en dan zie je meteen iedereen kijken naar mij wat de fuck heeft hij nu weer aan ( normaal altijd t-shirts of hoodie's en af en toe een polo ( geen echte jatuurlijk) ) maarja het ziet er wel netjes dus handig voor sollicitatie gesprekken enzo alleen ben ik niet zo'n fan van het in de broek stoppen
ja de een noemt het blouse de ander overhemd ook zo ietsquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:55 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Ik draag soms een blouse en dan zie je meteen iedereen kijken naar mij wat de fuck heeft hij nu weer aan ( normaal altijd t-shirts of hoodie's en af en toe een polo ( geen echte jatuurlijk) ) maarja het ziet er wel netjes dus handig voor sollicitatie gesprekken enzo alleen ben ik niet zo'n fan van het in de broek stoppen
los staat zo...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Juist wel. Los is relaxte stijl. Beter als geforceerd in je broek fietsen![]()
overhemd mannelijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:09 schreef klark het volgende:
[..]
ja de een noemt het blouse de ander overhemd ook zo iets![]()
aaaaaaaaaaaaaarrrghhh mijn ogenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:43 schreef DeRCT14 het volgende:
[afbeelding]
Nirvana shirtje eronder, ripped jeans en allstars. Grunge is ok jeweet 8)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |