Nee, je overhemd was te kleinquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:43 schreef Edwinuss het volgende:
Ik draag geen overhemden. Vind het eigenlijk niks, ik heb 1 keer 1 moeten dragen voor een gelegenheid, dit overhemd is toen gescheurd toen ik me uitrekte na het feestje..
Ik ben dus best breed,
ja die droeg ik vroegah al?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef klark het volgende:
wie draagt er (al) overhemden? ik vind meestal gelijk zo kakkerig staan. of te volwassen/netjes. ik weet ook niet wat voor overhemd dangoed is. ikheb smalle schouders dus bij mij staat het gelijk ruk.
hihihiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:49 schreef faberic het volgende:
jij hebt je geregistreerd om dit te melden?
Same here!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
ja die droeg ik vroegah al?![]()
hoe kan iets te netjes staan?![]()
BS.... Gewoon te klein/smal gekocht, moet er zelf ook altijd op letten namelijk!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, anders stond het voor geen meter.
in vergelijking met t-shirts/hoodies/sweaters dusquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
ja die droeg ik vroegah al?![]()
hoe kan iets te netjes staan?![]()
het staat netter ja!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef klark het volgende:
[..]
in vergelijking met t-shirts/hoodies/sweaters dus
niet boos doen. dadelijk springt je kraag nog op.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
het staat netter ja!
nogmaals, hoe kan iets te net staan?
Bij vrouwen kan dat inderdaad heel leuk staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:09 schreef saaw het volgende:
ik draag wel af en toe een overhemd, meestal open en met een shirtje eronder
vind ik niet per se heel netjes
zie bovenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:21 schreef Little_Meanie het volgende:
wat kan je anders dragen dan overhemden?
als ik boos doe dan merk je dat meteen hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef klark het volgende:
[..]
niet boos doen. dadelijk springt je kraag nog op.![]()
jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ja, die uit mijn fotoboek, maar die is ook gewoon tof.
klinkt goed,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef _Liquid_ het volgende:
Heel vaak. Staat stijlvol, sexy & netjes. Op werk sowieso altijd, uiteraard, maar in vrije tijd ook. Met spijkerbroek en overhemd in mijn broek gedaan met een mooie riem.
Ja toch?
Mja, dit klinkt een beetje heel erg fout ende pimperig maargoed, in de Ralph Lauren winkel op de PC Hooftstraat.quote:
flink moeten sparenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mja, dit klinkt een beetje heel erg fout ende pimperig maargoed, in de Ralph Lauren winkel op de PC Hooftstraat.
Nah, 's morgens vroeg is het wel geylquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan dat inderdaad heel leuk staan.Maar dan vind ik het wel meer dan chill als het overhemd straks zit.
Vrouwen met "mannenoverhemden"
sexy?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef _Liquid_ het volgende:
Heel vaak. Staat stijlvol, sexy & netjes. Op werk sowieso altijd, uiteraard, maar in vrije tijd ook. Met spijkerbroek en overhemd in mijn broek gedaan met een mooie riem.
Ja toch?
jawelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan dat inderdaad heel leuk staan.Maar dan vind ik het wel meer dan chill als het overhemd straks zit.
Vrouwen met "mannenoverhemden"
iddquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:32 schreef VlaDje het volgende:
best wel vaak, maar meestal polo's
dat is dus ongeveer 14 uur per dagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:08 schreef Teteteterek het volgende:
ongeveer 70% van de tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |