Nee, je overhemd was te kleinquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:43 schreef Edwinuss het volgende:
Ik draag geen overhemden. Vind het eigenlijk niks, ik heb 1 keer 1 moeten dragen voor een gelegenheid, dit overhemd is toen gescheurd toen ik me uitrekte na het feestje..
Ik ben dus best breed,
ja die droeg ik vroegah al?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef klark het volgende:
wie draagt er (al) overhemden? ik vind meestal gelijk zo kakkerig staan. of te volwassen/netjes. ik weet ook niet wat voor overhemd dangoed is. ikheb smalle schouders dus bij mij staat het gelijk ruk.
hihihiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:49 schreef faberic het volgende:
jij hebt je geregistreerd om dit te melden?
Same here!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
ja die droeg ik vroegah al?![]()
hoe kan iets te netjes staan?![]()
BS.... Gewoon te klein/smal gekocht, moet er zelf ook altijd op letten namelijk!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, anders stond het voor geen meter.
in vergelijking met t-shirts/hoodies/sweaters dusquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
ja die droeg ik vroegah al?![]()
hoe kan iets te netjes staan?![]()
het staat netter ja!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef klark het volgende:
[..]
in vergelijking met t-shirts/hoodies/sweaters dus
niet boos doen. dadelijk springt je kraag nog op.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
het staat netter ja!
nogmaals, hoe kan iets te net staan?
Bij vrouwen kan dat inderdaad heel leuk staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:09 schreef saaw het volgende:
ik draag wel af en toe een overhemd, meestal open en met een shirtje eronder
vind ik niet per se heel netjes
zie bovenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:21 schreef Little_Meanie het volgende:
wat kan je anders dragen dan overhemden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |