quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:02 schreef Adsum het volgende:
Ik 2 nieuwe van Alveare, een effen blauwe en een roze/wit gestreept.
blouse?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:38 schreef mcrolla het volgende:
haha ja maar die van hun zijn dan nep![]()
maar ik draag bijna iedere dag een blouse ziet gewoon mooi uit en zit fijn
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:44 schreef saaw het volgende:
[..]
![]()
[..]
altijd op een net niet tactische plek zitten qua decolete
persoonlijk nooit last van.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:44 schreef saaw het volgende:
[..]
groot nadeel aan overhemden is dat de knoopjes altijd op een net niet tactische plek zitten qua decolete
dan maken we er overhemd van, ik gebruik allebei de woordenen vrienden ook dusjaquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:44 schreef saaw het volgende:
[..]
![]()
[..]
blouse?![]()
ik heb ook een nieuwe trouwens. lichtgrijs/wit, heel dunne streepjes. van de america today, ik vind m erg mooien hij zit heerlijk
groot nadeel aan overhemden is dat de knoopjes altijd op een net niet tactische plek zitten qua decolete
hahaha ga je bij een beurs werken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef Adsum het volgende:
En net nog een blauw shirt met witte boord en witte manchetten gekocht![]()
Nee, dat wordt voor mijn foute combinatiequote:
ligt er aan wat voor werk je doetquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:48 schreef Adsum het volgende:
[..]
Nee, dat wordt voor mijn foute combinatie![]()
Rode das eronder en té foute schoenen erbij.
Ben benieuwd wat ze er op mijn werk van vinden zaterdag![]()
Dat is echt kansloos... als je er zó bij looptquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:10 schreef GasTurbine het volgende:
Los, met de voorkant in de broek, waarbij je de riem kan zien.
Ofnidoan?
Ik had het ook niet over jouquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:35 schreef GasTurbine het volgende:
Weer de mode gemist
en nee, zo'n Gordonmanier draag ik mijn overhemden niet, was maar een dikke fa2 jewaids.
Ofnidoan?
Gelukkigquote:
ik las eerst "licht aan"quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:20 schreef Doofiej het volgende:
Overhemden zijn idd volwassener.. kakkerig? nee licht eraan hoe die eruit ziet.
En ja ik draag ze zelf ook wel is![]()
Ik werk bij een zogenaamd betere juwelierquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef klark het volgende:
[..]
ligt er aan wat voor werk je doet
wat zijn te foute schoenen? (bootschoenen?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |