Niet alleen de J&J, je kunt ze ondertussen van elk merk/elke winkel van die houthakkersruitjes kopen. (werk zelf in de V&D, en Mexx heeft er echt heelveel. Soho ook wel wat, Esprit dan weer niet)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:37 schreef klark het volgende:
die neo-grunge ruitjeshemden zijn nogal trendy op het ogenblik. (jack&jones?)
ja het is dat, of die burberry kraagjes hemden in pistache kleuren die maroks dragen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:12 schreef K-mail het volgende:
[..]
Niet alleen de J&J, je kunt ze ondertussen van elk merk/elke winkel van die houthakkersruitjes kopen. (werk zelf in de V&D, en Mexx heeft er echt heelveel. Soho ook wel wat, Esprit dan weer niet)
Laten we het daar maar helemaal niet over hebbenquote:Op zondag 22 juli 2007 10:36 schreef klark het volgende:
[..]
ja het is dat, of die burberry kraagjes hemden in pistache kleuren die maroks dragen.
Ik heb een witte met een paarse kraagquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef MrHoodigan het volgende:
Elke werkdag weer een wit overhemd, voorheen waren ze blauw
Het je daar foto's van?quote:
overhemd = mannelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:44 schreef saaw het volgende:
[..]
![]()
[..]
blouse?![]()
ik heb ook een nieuwe trouwens. lichtgrijs/wit, heel dunne streepjes. van de america today, ik vind m erg mooien hij zit heerlijk
groot nadeel aan overhemden is dat de knoopjes altijd op een net niet tactische plek zitten qua decolete
Heb je daar foto's van?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:43 schreef unkki het volgende:
Oops, ik heb hier wel een zeer grove fout gemaakt. Ik dacht, uit m'n hoofd, dat het shirtbyhands.nl was. Maar ik bedoelde dus shirtmakers.nl, voortaan maar even in m'n favorieten kijken voor ik weer een link post!![]()
![]()
mwah, kan soms best mooi zijn, maar meestal patserig jaquote:Op zondag 22 juli 2007 11:05 schreef K-mail het volgende:
[..]
Laten we het daar maar helemaal niet over hebben
Ik maak geen foto's van mezelf, maar als je meer informatie wilt over NvN:quote:Op zondag 22 juli 2007 22:38 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Heb je daar foto's van?Ben hard op zoek naar wat kwaliteit en pasgemaak
bij de politie?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef MrHoodigan het volgende:
Elke werkdag weer een wit overhemd, voorheen waren ze blauw
Klasse!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mja, dit klinkt een beetje heel erg fout ende pimperig maargoed, in de Ralph Lauren winkel op de PC Hooftstraat.
Die bretelsquote:
uit!quote:Op woensdag 12 december 2007 00:31 schreef Borkydude het volgende:
Ik vind het er wel pro uitzien, met spijkerbroek en sneakers eronder. Ik heb er 3. Dragen jullie ze in of uit de broek?
Mits toffe riem vind ik erin er beter uitzien, en dan met één flapje eruit aan de voorkant :pquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 08:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Mits toffe riem vind ik erin er beter uitzien, en dan met één flapje eruit aan de voorkant :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |