quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:45 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik werk bij een zogenaamd betere juwelier
Foute schoenen... does this qualify?
[afbeelding]
Natuurlijk wel gecombineerd met een zwart suede riem.
Mijn collega's vonden het trouwens onwijs tof![]()
Volgens mij heb je deze schoenen zo gefotografeerd dat het lijkt dat ze veel langere neuzen hebben...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:45 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik werk bij een zogenaamd betere juwelier
Foute schoenen... does this qualify?
[afbeelding]
Natuurlijk wel gecombineerd met een zwart suede riem.
Mijn collega's vonden het trouwens onwijs tof![]()
jezus straks denken ze dat ik een hockey bitch benquote:Op zondag 15 juli 2007 11:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Geen overhemd met het uitgaan... Dan voel ik me direct zon hockey bitch...
Nou geloof mij, ze hebben echt hele lange neuzen!quote:Op zondag 15 juli 2007 11:42 schreef K-mail het volgende:
[..]
Volgens mij heb je deze schoenen zo gefotografeerd dat het lijkt dat ze veel langere neuzen hebben...
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:11 schreef Ilovepie het volgende:
Mensen voelen er zich soms te stoer voor.
.
Ik kraag ook vaak complimentjes als ik er draag![]()
Ik droeg overhemden toen ik 5 jaar oud was, het is doodnormaal en niet kakkerig!; POLO's [met opgezette kraagjes! zijn kakkerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef klark het volgende:
wie draagt er (al) overhemden? ik vind meestal gelijk zo kakkerig staan. of te volwassen/netjes. ik weet ook niet wat voor overhemd dangoed is. ikheb smalle schouders dus bij mij staat het gelijk ruk.
Ik draag het liefste overhemden eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef klark het volgende:
wie draagt er (al) overhemden? ik vind meestal gelijk zo kakkerig staan. of te volwassen/netjes. ik weet ook niet wat voor overhemd dangoed is. ikheb smalle schouders dus bij mij staat het gelijk ruk.
Ben ik het mee eens, maar ik heb een mooie van A&F, een overhemd van wat dikkere stof die wel heel goed valt. Verder is ie button down en daar hou ik vanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:53 schreef DoimeN het volgende:
De A&F overhemden zijn mij echt tegengevallen qua pas vorm, op het plaatjes zien ze er echt top uit! Maar als iemand ze dan aanheefd lijke de boorden wel niet goed te vallen...
H&M overhemden zien er beter uit kwa boorden![]()
waarom niet/ wat is het anders dan een overhemd?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef lj_lightning het volgende:
Ik draag vaak dit:
maar valt niet echt onder de overhemden denk ik :p
ik heb ook een overhemd dat hier best veel op lijkt, alleen mij staat ie veel mooierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef lj_lightning het volgende:
Ik draag vaak dit:
[afbeelding]
maar valt niet echt onder de overhemden denk ik :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |