quote:Op maandag 2 juli 2007 18:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Ladies Singles 4th Round
S. Williams - D. Hantuchova 6 - 2, 5 - 5 ret. ?
Enkel verstuikt ofzoiets?quote:
We kijken niet allemaal met 7 streamsquote:
Heb je geen BBC ?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Shit die partij wil ik zien, maar guess what, mn streams doen het niet![]()
Ow, sorry, zapte ff langs Senera @ bbcquote:Op maandag 2 juli 2007 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We kijken niet allemaal met 7 streams, leg uit svp
.
Kan nog spannend worden. Typisch dat Wassen niet meer met Coetzee speelt. of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:21 schreef Andiyan het volgende:
J.Coetzee RSA / J.Kostanic Tosic CRO vs R.Wassen NED (13) / Y.Chan TPE (13)*
6-4, 4-6, 2-1
Heulemaal niet, ze gaat verder.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Serena gaat niet meer spelen hoor, ze gaat opgeven.
Huilliemaal niet zul je bedoelen.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:26 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heulemaal niet, ze gaat verder.
EN MIJN STREAM DOEN HET WEER, NET NADAT HET FEEST IS AFGELOPEN![]()
![]()
Volgensmij zei ze, "Doe normaaal, waarom loop je nu niet"quote:Op maandag 2 juli 2007 18:26 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zei "is toch niet normaal he"![]()
Ik wilde net zeggen, wat doet Daniela echtquote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Hantuchova doet niet eens moeite om tegenstand te bieden. Ze is wat TE sympathiek.
De BBC commentator zegt ff dat ze Serena moet laten lopenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef Heero87 het volgende:
Ongelooflijk, die Hantuchova. Doet ze dat uit medelijden ofzo?
Ze schijnt een van de aardigste dames te zijn uit het circuit. Dus ja.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef Heero87 het volgende:
Ongelooflijk, die Hantuchova. Doet ze dat uit medelijden ofzo?
Een schatje is hetquote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Hantuchova doet niet eens moeite om tegenstand te bieden. Ze is wat TE sympathiek.
Tegen een te lieve kat die de gewonde leeuwin niet wil verslaan uit sympathie.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:28 schreef sturky100 het volgende:
Gedenkwaardige beelden op het Centre court![]()
Eeen gewonde leeuwin![]()
Ik vind haar maar een beetje te dozerig, uitstraling dat ze iedereen over zich heen laat lopenquote:
Dubbelzinnig.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar maar een beetje te dozerig, uitstraling dat ze iedereen over zich heen laat lopen
Nee hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 18:30 schreef One_conundrum het volgende:
hmm 2 wimbledon topics?
Ze mikt op dat geblesseerde been natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 18:30 schreef Cerubo het volgende:
Hantuchova slaat gewoon hele tijd naar Serena.
Ze loopt erbij alsof ze de Hantuch al geworpen heeftquote:Op maandag 2 juli 2007 18:31 schreef Mirri het volgende:
Dom eigenlijk van Daniela, ze moet deze kans met beide handen aangrijpen anders ligt ze uit het toernooi, ze staat al een set achter.
wat een tussenstand inderdaadquote:Op maandag 2 juli 2007 18:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bjorkman is trouwens lekker bezig om z'n medebejaarde Arthurs van de baan te tikken.
Die laatste zal dadelijk wel weer steun krijgen van die ladderzatte Aussiesquote:Op maandag 2 juli 2007 18:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bjorkman is trouwens lekker bezig om z'n medebejaarde Arthurs van de baan te tikken.
Mag ook eigenlijk wel een keerquote:Op maandag 2 juli 2007 18:33 schreef TheVulture het volgende:
MisaDit is toch wel het toernooi van haar definitieve doorbraak
Wat een chaosquote:Op maandag 2 juli 2007 18:34 schreef Ambrosius het volgende:
Soderling mist een SP
Nadal een MP
en regen @ CC iig.
Ja, dat zei ik ook altijd maar qua leeftijd en vergelijking met andere toppers doet ze het nog zo slecht niet... ik vond haar alleen vaak in potjes tegen mindere tegenstanders niet overtuigend genoeg, dat is er nu wel een beetje afquote:
Dan was er nog een derde set hé...quote:Op maandag 2 juli 2007 18:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Hantuchova had het allang kunnen afmaken als ze het wou, op de service van Williams op 5 - 6 had ze het zo kunnen afmaken.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:36 schreef mitt het volgende:
Gave stand
Garcia/Prieto vs Levy/Ram
6-7 7-6 6-7 7-6 7-6
Ik hoop dan ook dat Williams die passiviteit afstraft en gewoon de set en de wedstrijd neemt. Hoe dom kun je zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 18:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Hantuchova had het allang kunnen afmaken als ze het wou, op de service van Williams op 5 - 6 had ze het zo kunnen afmaken.
Ja, dat postte ik 5 minuten geleden.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:36 schreef mitt het volgende:
Gave stand
6-7 7-6 6-7 7-6 7-6
Ja die had ik ook al gezien idd, meesterlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 18:36 schreef mitt het volgende:
Gave stand
6-7 7-6 6-7 7-6 7-6
sorry aapquote:Op maandag 2 juli 2007 18:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat postte ik 5 minuten geleden.
Ja, dat zag ik even over het hoofd. Maar ik bedoel, waarom liet ze het tot een tie-break toekomen als ze weet dat Serena daarin nog meer kans heeft om de wedstrijd te winnen. Dat begrijp ik niet.quote:
Paszek.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Paszek (of hoe je 't schrijft) op de BBC
Klopt, ook de reden waarom Hantuchova nooit echte top is geworden, ondanks dat haar een gouden toekomst werd beloofd. Ze is gewoon te lief.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik even over het hoofd. Maar ik bedoel, waarom liet ze het tot een tie-break toekomen als ze weet dat Serena daarin nog meer kans heeft om de wedstrijd te winnen. Dat begrijp ik niet.
"5-5 in de 1e set"quote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Toad het volgende:
Barbara (RTL7): "Op centre court wordt nog wel gespeeld"
Neeee Paszek is nog niet half zo goed als Hingis op die leeftijd.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Oostenrijker. De Oostenrijkse variant van Hingis.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:42 schreef Heero87 het volgende:
Als ik al die topics zo lees ben ik blij dat ik die Barbara nog nooit aan het werk heb gezien.
Niemandquote:Op maandag 2 juli 2007 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
The strawberry's with ice? Openingsritueel?
anders lees je ietsquote:Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef TubewayDigital het volgende:
regent het of zo
die live score wordt maar niet geupdate
Heb je het niet gehoord?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef TubewayDigital het volgende:
regent het of zo
die live score wordt maar niet geupdate
oh, ik dacht dat de marsmannetjes geland warenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je het niet gehoord?
Door een mysterieuze virus in de flessen water zijn op alle courts de spelers ineens onwel geworden en liggen ze momenteel te creperen op de baan, vandaar zijn de partijen gestaakt!
quote:Every year about 27,000 kilos of strawberries are eaten during the Wimbledon Tennis Championships, together with 7,000 litres of cream. * The popularity of serving strawberries with cream is possibly as old as the event itself.
Nee, dat was alleen op baan 11quote:Op maandag 2 juli 2007 18:49 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat de marsmannetjes geland waren
Het is wss een zweepslag. Las net dat dat een tijdje duurt voor het hesteld is. Komt niet goed, dit toernooiquote:Op maandag 2 juli 2007 18:49 schreef jaspah het volgende:
maar kramp.. dan strek je die shit toch op.. doen ze niet eens..
Dan heb je Hantuchova niet gezien in het verleden.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:53 schreef Mirri het volgende:
God, ik vind het wel heeeel zielig voor Serena.![]()
De tranen rollen over dr wangen terwijl ze tennist, dat zie je toch niet vaak...
Hartverscheurende beelden zijn het.
quote:Kicking off the grass season in Eastbourne, Hantuchova lost in the quarterfinals to Conchita Martinez, but more famously Hantuchova lost in the second round of Wimbledon to Shinobu Asagoe 0-6 6-4 12-10, with Hantuchova breaking down crying during the latter stages of the match.
zijn ook attractieve beelden. Zelfs in dit forum hebben we het bijna niet meer over Krajicek gehadquote:Op maandag 2 juli 2007 18:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gooi er voor de show nog ff reclame tussendoor.
Week of 6 jaquote:Op maandag 2 juli 2007 18:52 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Het is wss een zweepslag. Las net dat dat een tijdje duurt voor het hesteld is. Komt niet goed, dit toernooi
Inderdaad, wat gebeurde er met haar?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan heb je Hantuchova niet gezien in het verleden.
[..]
Net als op Roland Garros in 2003 jankte ze toen het niet zo goed met haar ging.quote:
Zielig?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:00 schreef erkel het volgende:
Zielig gedoe. Kan er niet tegen.
Het is een Amerikaanse, overacting hoort er dan bij, daar kan ze zelf nauwelijks iets aan doenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:03 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja. Serena loopt half te janken over de baan, dramaqueen![]()
Ze wilde toch een acteercarriere nastreven, na het tennissen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is een Amerikaanse, overacting hoort er dan bij, daar kan ze zelf nauwelijks iets aan doen.
Ze liep heel te janken over de baan. En ik geloof dat het geen act was. Zo'n reputatie heeft ze niet ten minste.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:03 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja. Serena loopt half te janken over de baan, dramaqueen![]()
Net die Tsjakvetatzequote:Op maandag 2 juli 2007 19:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Net als op Roland Garros in 2003 jankte ze toen het niet zo goed met haar ging.
Zelfs zonder make up ziet ze nog leuk uit.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:05 schreef Ambrosius het volgende:
Ana @ BBC.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is een Amerikaanse, overacting hoort er dan bij, daar kan ze zelf nauwelijks iets aan doen.
quote:
Oh. Ik dacht dat ze gewoon een arrogante truttebal was.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, dat was om hele andere redenen, zij had een nervous breakdown.
Dan is ze toch juist wél vrouwelijk, of alle modellen van deze wereld moeten mannelijk zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Die Hantuchova heeft toch niks vrouwelijks, gratenpakhuis
Er mag wel wát vlees aanzetten vind ikquote:Op maandag 2 juli 2007 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan is ze toch juist wél vrouwelijk, of alle modellen van deze wereld moeten mannelijk zijn.![]()
Ik snap de adoratie ook niet. Ik wil Dokic terugquote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Jij homo? NEE, dat zou je niet zeggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er mag wel wát vlees aanzetten vind ikMaar ja, ik ben dan ook homo
Vraag ff aan Arcee wat ie mooi vindquote:Op maandag 2 juli 2007 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan is ze toch juist wél vrouwelijk, of alle modellen van deze wereld moeten mannelijk zijn.![]()
.. vroeger was ze veel dunnerquote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Serieus? Ik dat gewoon dat ze een verwaande drama-queen wasquote:Op maandag 2 juli 2007 19:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, dat was om hele andere redenen, zij had een nervous breakdown.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
En weer regen.
Dat was in 2002/2003 in haar anorexia periode.quote:
Ik kan je verzekeren dat dat plaatje echt is.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Duidelijk gefotosoept, dit is gewoon onmogelijk
Doe ff normaal man.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:08 schreef sturky100 het volgende:
[..]
![]()
precies, en buiten dat is ze ook nog zwart, dus dubbel overacting
Ik betwijfel het ten zeerste, want hier is nog een foto van haar in die outfit, dat ziet er toch heel anders uit:quote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dat plaatje echt is.![]()
Echt eng gewoon, om haar zo te zien.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat was in 2002/2003 in haar anorexia periode.![]()
Op dat plaatje zag je haar duidelijk inspannen om een shot te slaan. Dan zie je ook duidelijker haar botten.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:16 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeerste, want hier is nog een foto van haar in die outfit, dat ziet er toch heel anders uit:
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof het stiekem nog steeds nietquote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op dat plaatje zag je haar duidelijk inspannen om een shot te slaan. Dan zie je ook duidelijker haar botten.
Cameltoe.quote:
Ik kan lekker niet weg, want ik ben ziekquote:Op maandag 2 juli 2007 19:18 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Ik geloof het stiekem nog steeds niet
Maar ik moet helaas weg gaan, ik kan het einde van Krajicek helaas net niet meer zien
Dan ben ik denk ik liever niet ziek, waardoor ik gewoon heen kan gaan waar ik wilquote:Op maandag 2 juli 2007 19:20 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik kan lekker niet weg, want ik ben ziek![]()
Komt wel mooi uit, de hele dag tennis kijkenmits het droog is.
bedanktquote:
We moeten toch iets vinden om ons bezig te houden nu er niet getennist wordt.quote:
Niets. Ja. 6-3, 4-1.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef Houtspeer het volgende:
Wat gebeurt er nou? Heeft Krajicek nou gespeeld?
En waarom het dan wel lukt met Formule 1.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op de BBC gaan ze maar weer discussieren over het Engelse tennis. En waarom het nou eigenlijk niet lukt en zo
.
Die McEnroe moet er toch moe van worden?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op de BBC gaan ze maar weer discussieren over het Engelse tennis. En waarom het nou eigenlijk niet lukt en zo
.
Op een tafelquote:
Nee, ze verplaatsen Wimbledon naar Dubai om er zeker van te zijn dat het niet regent.quote:
Zeker als je op court #18 moet spelenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit lijkt me trouwens ook relaxed tennissen.
[afbeelding]
Het lijkt me alleen minder leuk voor de mensen die eventueel geraakt kunnen worden van uit de hemel vallende tennisballen.
Hij blijft fantastisch om naar te kijken, de beste ambassadeur die de Engelsen kunnen wensenquote:
* hij verdient er lekker aanquote:
Pssst...McEnroe is een Amerikaanquote:Op maandag 2 juli 2007 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij blijft fantastisch om naar te kijken, de beste ambassadeur die de Engelsen kunnen wensen.
Ik begin een naar gevoel te krijgen of we nog gaan tennissen vandaag.
quote:
YOU CANNOT BE SERIOUS!!!quote:
YA RLY.quote:
G. Ivanisevic (CRO) v. P. Rafter (AUS) 2001quote:Op maandag 2 juli 2007 19:38 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Is de single-mannenfinale ooit NIET op zondag gespeeld, oftewel uitgesteld vanwege het vele slechte weer?
Dat waren Agassi en Federer toch in Dubai?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit lijkt me trouwens ook relaxed tennissen.
[afbeelding]
Het lijkt me alleen minder leuk voor de mensen die eventueel geraakt kunnen worden van uit de hemel vallende tennisballen.
Volgensmij 1 of 2 keer op maandagquote:Op maandag 2 juli 2007 19:38 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Is de single-mannenfinale ooit NIET op zondag gespeeld, oftewel uitgesteld vanwege het vele slechte weer?
Haha, nee dat ben ik niet. Maar ik kom wel uit Utrechtquote:Op maandag 2 juli 2007 19:38 schreef Houtspeer het volgende:
Mirri, ben jij Merel uit Utrecht of heb ik het nou mis?
Klopt.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat waren Agassi en Federer toch in Dubai?
Jaquote:
Jij bent ook wereldvreemd. Iedereen kent McEnroe, ook al heb je hem nooit zien spelen, hij is een icoon.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef Mirri het volgende:
Is die vent op BBC trouwens McEnroe?
en een Amerikaan, hoorde ik netquote:
Queen fatass Serena?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze wilde toch een acteercarriere nastreven, na het tennissen.![]()
Jaaa maar ik ken hem juist als zo'n ruige vent met lang haar, uit van die programma's als De 10. Nu dat hij vermomd is in een pak herken ik m niet, vind je het gek.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent ook wereldvreemd. Iedereen kent McEnroe, ook al heb je hem nooit zien spelen, hij is een icoon.![]()
Bokita?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef Posdnous het volgende:
Kan iemand Serena niet vertellen dat ze er echt niet uitziet als bonkige gorilla in zo'n rokje.
quote:
Ja, als je naar Wimbledon kijkt, zie je 'm dagelijks meerdere keren voorbij komen..quote:Op maandag 2 juli 2007 19:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jaaa maar ik ken hem juist als zo'n ruige vent met lang haar, uit van die programma's als De 10. Nu dat hij vermomd is in een pak herken ik m niet, vind je het gek.![]()
Op BBC misschien, op RTL 7 zie je alleen Babsquote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, als je naar Wimbledon kijkt, zie je 'm dagelijks meerdere keren voorbij komen..
Nee ik bedoelde wel Bokita. Als verwijzing naar een vrouwelijke versie van Bokito, dat Williams moest voorstellen.quote:
Ja, daarom moet je ook niet naar RTL kijken, BBC 0wnt alles.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Op BBC misschien, op RTL 7 zie je alleen Babs![]()
Ik ontvang BBC alleen door middel van streams. En die doen het 9 van de 10 keer niet, dat is de grap.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, daarom moet je ook niet naar RTL kijken, BBC 0wnt alles.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
BBC 0wnt alles.
Sorry. Maar BBC 1 en 2 (waarop Wimbledon wordt uitgezonden ) is gewoon beschikbaar op de vrije kabel die iedereen kan ontvangen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ontvang BBC alleen door middel van streams. En die doen het 9 van de 10 keer niet, dat is de grap.
Ik denk dat hij er meer dan eentje bedoelt.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Jan Siemerink heeft het over dat er bijna geen spelers meer uit Zweden komen, hij is Joachim Johansson zeker vergeten.
Klikkerdeklikquote:Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef Emmety het volgende:
Durft iemand nog een weersverwachting uit te spreken?Kan die engelse buienradar niet meer vinden.
Soderlingquote:Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er meer dan eentje bedoelt.
Wij hebben digitale tv (voor de honderdste keerquote:Op maandag 2 juli 2007 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sorry. Maar BBC 1 en 2 (waarop Wimbledon wordt uitgezonden ) is gewoon beschikbaar op de vrije kabel die iedereen kan ontvangen.![]()
In ieder basispakket digitale tv zit de BBC ook mag ik hopen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wij hebben digitale tv (voor de honderdste keer)
En met ouders op reis met de sleurhut kan ik dus ook niet rekenen![]()
Je vergeet de frustratie-uitingen mbt de regenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:53 schreef Andiyan het volgende:
Samenvatting van dit topique:
Doos. Naast digitale kabel heb je ook kabel. Die werken naast elkaar, je ontvangt beide signalen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wij hebben digitale tv (voor de honderdste keer)
En met ouders op reis met de sleurhut kan ik dus ook niet rekenen![]()
Tuurlijk, behalve als je iets verkeerd hebt gedaan.. of als BBC niet bij je favorieten zitquote:Op maandag 2 juli 2007 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In ieder basispakket digitale tv zit de BBC ook mag ik hopen.
die was iig nog wel op zondag gestart.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
G. Ivanisevic (CRO) v. P. Rafter (AUS) 2001
Ja, je hebt iets gemist.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan nog spannend worden. Typisch dat Wassen niet meer met Coetzee speelt. of heb ik iets gemist?
Behalve als je als digibeet niet eens de moeite doet om je gezond verstand te gebruiken of de handleiding te raadplegen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:55 schreef Emmety het volgende:
[..]
Tuurlijk, behalve als je iets verkeerd hebt gedaan.. of als BBC niet bij je favorieten zit![]()
![]()
Welke het zijn mag je zelf zoekenquote:Wimbledon 2001 came to a thrilling end on a third Monday with the Men's Singles Final.
Ik ontvang allesquote:Op maandag 2 juli 2007 19:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Behalve als je als digibeet niet eens de moeite doet om je gezond verstand te gebruiken of de handleiding te raadplegen.![]()
Ik had het ook niet over jou.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:57 schreef Emmety het volgende:
[..]
Ik ontvang alles, had 't ook zeker niet over mezelf
Ja, ik wist dat ik iets vergat.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je vergeet de frustratie-uitingen mbt de regen.
Dank, maar ik had het hele topic doorgelezen alvorens te reageren (ik besef dat dit een unicum is op Fok!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:53 schreef Andiyan het volgende:
![]()
Een vlaag Hantuchova-adoratie (met een vleugje Ivanovic).![]()
Onoplettende posters die meerdere keren hetzelfde posten (de 5x 7-6 op baan 8)![]()
Luie mensen die vragen naar de bekende weg (Regent het? Is Misa al klaar?)![]()
De halve blessure van miss Williams, en de daaropvolgende kadootjes van Danka.![]()
Neerlands' hoop-aanmoedigingen.![]()
Jij hoort dus bij die luie mensen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef Grimm het volgende:
Ze staat d'r nu wel erg goed voor!
Tegen wie moet ze na deze wedstrijd ( als ze wint)?
Bartoli oder Jankovic. Pour toi.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef Grimm het volgende:
Ze staat d'r nu wel erg goed voor!
Tegen wie moet ze na deze wedstrijd ( als ze wint)?
Je vergeet het vleugje Hingis jaquote:Op maandag 2 juli 2007 19:53 schreef Andiyan het volgende:
![]()
Een vlaag Hantuchova-adoratie (met een vleugje Ivanovic).![]()
Onoplettende posters die meerdere keren hetzelfde posten (de 5x 7-6 op baan 8)![]()
Luie mensen die vragen naar de bekende weg (Regent het? Is Misa al klaar?)![]()
De halve blessure van miss Williams, en de daaropvolgende kadootjes van Danka.![]()
Neerlands' hoop-aanmoedigingen.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hoort dus bij die luie mensen.
Jankovic / Bartoli![]()
Zie topiquesamenvattingquote:
Stepanek ziet er goed uit tegenwoordigquote:
Ben benieuwd, hoop dat Krajicek vandaag nog haar partij kan afronden.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:04 schreef TheArt het volgende:
Het is inmiddels droog en de lucht is ook weg onder de zeilen. Ziet er goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |