bedanktquote:
We moeten toch iets vinden om ons bezig te houden nu er niet getennist wordt.quote:
Niets. Ja. 6-3, 4-1.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef Houtspeer het volgende:
Wat gebeurt er nou? Heeft Krajicek nou gespeeld?
En waarom het dan wel lukt met Formule 1.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op de BBC gaan ze maar weer discussieren over het Engelse tennis. En waarom het nou eigenlijk niet lukt en zo
.
Die McEnroe moet er toch moe van worden?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op de BBC gaan ze maar weer discussieren over het Engelse tennis. En waarom het nou eigenlijk niet lukt en zo
.
Op een tafelquote:
Nee, ze verplaatsen Wimbledon naar Dubai om er zeker van te zijn dat het niet regent.quote:
Zeker als je op court #18 moet spelenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit lijkt me trouwens ook relaxed tennissen.
[afbeelding]
Het lijkt me alleen minder leuk voor de mensen die eventueel geraakt kunnen worden van uit de hemel vallende tennisballen.
Hij blijft fantastisch om naar te kijken, de beste ambassadeur die de Engelsen kunnen wensenquote:
* hij verdient er lekker aanquote:
Pssst...McEnroe is een Amerikaanquote:Op maandag 2 juli 2007 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij blijft fantastisch om naar te kijken, de beste ambassadeur die de Engelsen kunnen wensen.
Ik begin een naar gevoel te krijgen of we nog gaan tennissen vandaag.
quote:
YOU CANNOT BE SERIOUS!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |