Op een tafelquote:
Nee, ze verplaatsen Wimbledon naar Dubai om er zeker van te zijn dat het niet regent.quote:
Zeker als je op court #18 moet spelenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit lijkt me trouwens ook relaxed tennissen.
[afbeelding]
Het lijkt me alleen minder leuk voor de mensen die eventueel geraakt kunnen worden van uit de hemel vallende tennisballen.
Hij blijft fantastisch om naar te kijken, de beste ambassadeur die de Engelsen kunnen wensenquote:
* hij verdient er lekker aanquote:
Pssst...McEnroe is een Amerikaanquote:Op maandag 2 juli 2007 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij blijft fantastisch om naar te kijken, de beste ambassadeur die de Engelsen kunnen wensen.
Ik begin een naar gevoel te krijgen of we nog gaan tennissen vandaag.
quote:
YOU CANNOT BE SERIOUS!!!quote:
YA RLY.quote:
G. Ivanisevic (CRO) v. P. Rafter (AUS) 2001quote:Op maandag 2 juli 2007 19:38 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Is de single-mannenfinale ooit NIET op zondag gespeeld, oftewel uitgesteld vanwege het vele slechte weer?
Dat waren Agassi en Federer toch in Dubai?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit lijkt me trouwens ook relaxed tennissen.
[afbeelding]
Het lijkt me alleen minder leuk voor de mensen die eventueel geraakt kunnen worden van uit de hemel vallende tennisballen.
Volgensmij 1 of 2 keer op maandagquote:Op maandag 2 juli 2007 19:38 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Is de single-mannenfinale ooit NIET op zondag gespeeld, oftewel uitgesteld vanwege het vele slechte weer?
Haha, nee dat ben ik niet. Maar ik kom wel uit Utrechtquote:Op maandag 2 juli 2007 19:38 schreef Houtspeer het volgende:
Mirri, ben jij Merel uit Utrecht of heb ik het nou mis?
Klopt.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat waren Agassi en Federer toch in Dubai?
Jaquote:
Jij bent ook wereldvreemd. Iedereen kent McEnroe, ook al heb je hem nooit zien spelen, hij is een icoon.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef Mirri het volgende:
Is die vent op BBC trouwens McEnroe?
en een Amerikaan, hoorde ik netquote:
Queen fatass Serena?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze wilde toch een acteercarriere nastreven, na het tennissen.![]()
Jaaa maar ik ken hem juist als zo'n ruige vent met lang haar, uit van die programma's als De 10. Nu dat hij vermomd is in een pak herken ik m niet, vind je het gek.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent ook wereldvreemd. Iedereen kent McEnroe, ook al heb je hem nooit zien spelen, hij is een icoon.![]()
Bokita?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef Posdnous het volgende:
Kan iemand Serena niet vertellen dat ze er echt niet uitziet als bonkige gorilla in zo'n rokje.
quote:
Ja, als je naar Wimbledon kijkt, zie je 'm dagelijks meerdere keren voorbij komen..quote:Op maandag 2 juli 2007 19:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jaaa maar ik ken hem juist als zo'n ruige vent met lang haar, uit van die programma's als De 10. Nu dat hij vermomd is in een pak herken ik m niet, vind je het gek.![]()
Op BBC misschien, op RTL 7 zie je alleen Babsquote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, als je naar Wimbledon kijkt, zie je 'm dagelijks meerdere keren voorbij komen..
Nee ik bedoelde wel Bokita. Als verwijzing naar een vrouwelijke versie van Bokito, dat Williams moest voorstellen.quote:
Ja, daarom moet je ook niet naar RTL kijken, BBC 0wnt alles.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Op BBC misschien, op RTL 7 zie je alleen Babs![]()
Ik ontvang BBC alleen door middel van streams. En die doen het 9 van de 10 keer niet, dat is de grap.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, daarom moet je ook niet naar RTL kijken, BBC 0wnt alles.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
BBC 0wnt alles.
Sorry. Maar BBC 1 en 2 (waarop Wimbledon wordt uitgezonden ) is gewoon beschikbaar op de vrije kabel die iedereen kan ontvangen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ontvang BBC alleen door middel van streams. En die doen het 9 van de 10 keer niet, dat is de grap.
Ik denk dat hij er meer dan eentje bedoelt.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Jan Siemerink heeft het over dat er bijna geen spelers meer uit Zweden komen, hij is Joachim Johansson zeker vergeten.
Klikkerdeklikquote:Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef Emmety het volgende:
Durft iemand nog een weersverwachting uit te spreken?Kan die engelse buienradar niet meer vinden.
Soderlingquote:Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er meer dan eentje bedoelt.
Wij hebben digitale tv (voor de honderdste keerquote:Op maandag 2 juli 2007 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sorry. Maar BBC 1 en 2 (waarop Wimbledon wordt uitgezonden ) is gewoon beschikbaar op de vrije kabel die iedereen kan ontvangen.![]()
In ieder basispakket digitale tv zit de BBC ook mag ik hopen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wij hebben digitale tv (voor de honderdste keer)
En met ouders op reis met de sleurhut kan ik dus ook niet rekenen![]()
Je vergeet de frustratie-uitingen mbt de regenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:53 schreef Andiyan het volgende:
Samenvatting van dit topique:
Doos. Naast digitale kabel heb je ook kabel. Die werken naast elkaar, je ontvangt beide signalen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wij hebben digitale tv (voor de honderdste keer)
En met ouders op reis met de sleurhut kan ik dus ook niet rekenen![]()
Tuurlijk, behalve als je iets verkeerd hebt gedaan.. of als BBC niet bij je favorieten zitquote:Op maandag 2 juli 2007 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In ieder basispakket digitale tv zit de BBC ook mag ik hopen.
die was iig nog wel op zondag gestart.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
G. Ivanisevic (CRO) v. P. Rafter (AUS) 2001
Ja, je hebt iets gemist.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan nog spannend worden. Typisch dat Wassen niet meer met Coetzee speelt. of heb ik iets gemist?
Behalve als je als digibeet niet eens de moeite doet om je gezond verstand te gebruiken of de handleiding te raadplegen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:55 schreef Emmety het volgende:
[..]
Tuurlijk, behalve als je iets verkeerd hebt gedaan.. of als BBC niet bij je favorieten zit![]()
![]()
Welke het zijn mag je zelf zoekenquote:Wimbledon 2001 came to a thrilling end on a third Monday with the Men's Singles Final.
Ik ontvang allesquote:Op maandag 2 juli 2007 19:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Behalve als je als digibeet niet eens de moeite doet om je gezond verstand te gebruiken of de handleiding te raadplegen.![]()
Ik had het ook niet over jou.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:57 schreef Emmety het volgende:
[..]
Ik ontvang alles, had 't ook zeker niet over mezelf
Ja, ik wist dat ik iets vergat.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je vergeet de frustratie-uitingen mbt de regen.
Dank, maar ik had het hele topic doorgelezen alvorens te reageren (ik besef dat dit een unicum is op Fok!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:53 schreef Andiyan het volgende:
![]()
Een vlaag Hantuchova-adoratie (met een vleugje Ivanovic).![]()
Onoplettende posters die meerdere keren hetzelfde posten (de 5x 7-6 op baan 8)![]()
Luie mensen die vragen naar de bekende weg (Regent het? Is Misa al klaar?)![]()
De halve blessure van miss Williams, en de daaropvolgende kadootjes van Danka.![]()
Neerlands' hoop-aanmoedigingen.![]()
Jij hoort dus bij die luie mensen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef Grimm het volgende:
Ze staat d'r nu wel erg goed voor!
Tegen wie moet ze na deze wedstrijd ( als ze wint)?
Bartoli oder Jankovic. Pour toi.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef Grimm het volgende:
Ze staat d'r nu wel erg goed voor!
Tegen wie moet ze na deze wedstrijd ( als ze wint)?
Je vergeet het vleugje Hingis jaquote:Op maandag 2 juli 2007 19:53 schreef Andiyan het volgende:
![]()
Een vlaag Hantuchova-adoratie (met een vleugje Ivanovic).![]()
Onoplettende posters die meerdere keren hetzelfde posten (de 5x 7-6 op baan 8)![]()
Luie mensen die vragen naar de bekende weg (Regent het? Is Misa al klaar?)![]()
De halve blessure van miss Williams, en de daaropvolgende kadootjes van Danka.![]()
Neerlands' hoop-aanmoedigingen.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hoort dus bij die luie mensen.
Jankovic / Bartoli![]()
Zie topiquesamenvattingquote:
Stepanek ziet er goed uit tegenwoordigquote:
Ben benieuwd, hoop dat Krajicek vandaag nog haar partij kan afronden.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:04 schreef TheArt het volgende:
Het is inmiddels droog en de lucht is ook weg onder de zeilen. Ziet er goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |