Dan heb je Hantuchova niet gezien in het verleden.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:53 schreef Mirri het volgende:
God, ik vind het wel heeeel zielig voor Serena.![]()
De tranen rollen over dr wangen terwijl ze tennist, dat zie je toch niet vaak...
Hartverscheurende beelden zijn het.
quote:Kicking off the grass season in Eastbourne, Hantuchova lost in the quarterfinals to Conchita Martinez, but more famously Hantuchova lost in the second round of Wimbledon to Shinobu Asagoe 0-6 6-4 12-10, with Hantuchova breaking down crying during the latter stages of the match.
zijn ook attractieve beelden. Zelfs in dit forum hebben we het bijna niet meer over Krajicek gehadquote:Op maandag 2 juli 2007 18:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gooi er voor de show nog ff reclame tussendoor.
Week of 6 jaquote:Op maandag 2 juli 2007 18:52 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Het is wss een zweepslag. Las net dat dat een tijdje duurt voor het hesteld is. Komt niet goed, dit toernooi
Inderdaad, wat gebeurde er met haar?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan heb je Hantuchova niet gezien in het verleden.
[..]
Net als op Roland Garros in 2003 jankte ze toen het niet zo goed met haar ging.quote:
Zielig?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:00 schreef erkel het volgende:
Zielig gedoe. Kan er niet tegen.
Het is een Amerikaanse, overacting hoort er dan bij, daar kan ze zelf nauwelijks iets aan doenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:03 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja. Serena loopt half te janken over de baan, dramaqueen![]()
Ze wilde toch een acteercarriere nastreven, na het tennissen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is een Amerikaanse, overacting hoort er dan bij, daar kan ze zelf nauwelijks iets aan doen.
Ze liep heel te janken over de baan. En ik geloof dat het geen act was. Zo'n reputatie heeft ze niet ten minste.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:03 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja. Serena loopt half te janken over de baan, dramaqueen![]()
Net die Tsjakvetatzequote:Op maandag 2 juli 2007 19:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Net als op Roland Garros in 2003 jankte ze toen het niet zo goed met haar ging.
Zelfs zonder make up ziet ze nog leuk uit.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:05 schreef Ambrosius het volgende:
Ana @ BBC.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is een Amerikaanse, overacting hoort er dan bij, daar kan ze zelf nauwelijks iets aan doen.
quote:
Oh. Ik dacht dat ze gewoon een arrogante truttebal was.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, dat was om hele andere redenen, zij had een nervous breakdown.
Dan is ze toch juist wél vrouwelijk, of alle modellen van deze wereld moeten mannelijk zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Die Hantuchova heeft toch niks vrouwelijks, gratenpakhuis
Er mag wel wát vlees aanzetten vind ikquote:Op maandag 2 juli 2007 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan is ze toch juist wél vrouwelijk, of alle modellen van deze wereld moeten mannelijk zijn.![]()
Ik snap de adoratie ook niet. Ik wil Dokic terugquote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Jij homo? NEE, dat zou je niet zeggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er mag wel wát vlees aanzetten vind ikMaar ja, ik ben dan ook homo
Vraag ff aan Arcee wat ie mooi vindquote:Op maandag 2 juli 2007 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan is ze toch juist wél vrouwelijk, of alle modellen van deze wereld moeten mannelijk zijn.![]()
.. vroeger was ze veel dunnerquote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Serieus? Ik dat gewoon dat ze een verwaande drama-queen wasquote:Op maandag 2 juli 2007 19:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, dat was om hele andere redenen, zij had een nervous breakdown.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
En weer regen.
Dat was in 2002/2003 in haar anorexia periode.quote:
Ik kan je verzekeren dat dat plaatje echt is.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Duidelijk gefotosoept, dit is gewoon onmogelijk
Doe ff normaal man.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:08 schreef sturky100 het volgende:
[..]
![]()
precies, en buiten dat is ze ook nog zwart, dus dubbel overacting
Ik betwijfel het ten zeerste, want hier is nog een foto van haar in die outfit, dat ziet er toch heel anders uit:quote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dat plaatje echt is.![]()
Echt eng gewoon, om haar zo te zien.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat was in 2002/2003 in haar anorexia periode.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |