quote:
Oh. Ik dacht dat ze gewoon een arrogante truttebal was.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, dat was om hele andere redenen, zij had een nervous breakdown.
Dan is ze toch juist wél vrouwelijk, of alle modellen van deze wereld moeten mannelijk zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Die Hantuchova heeft toch niks vrouwelijks, gratenpakhuis
Er mag wel wát vlees aanzetten vind ikquote:Op maandag 2 juli 2007 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan is ze toch juist wél vrouwelijk, of alle modellen van deze wereld moeten mannelijk zijn.![]()
Ik snap de adoratie ook niet. Ik wil Dokic terugquote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Jij homo? NEE, dat zou je niet zeggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er mag wel wát vlees aanzetten vind ikMaar ja, ik ben dan ook homo
Vraag ff aan Arcee wat ie mooi vindquote:Op maandag 2 juli 2007 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan is ze toch juist wél vrouwelijk, of alle modellen van deze wereld moeten mannelijk zijn.![]()
.. vroeger was ze veel dunnerquote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Serieus? Ik dat gewoon dat ze een verwaande drama-queen wasquote:Op maandag 2 juli 2007 19:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, dat was om hele andere redenen, zij had een nervous breakdown.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
En weer regen.
Dat was in 2002/2003 in haar anorexia periode.quote:
Ik kan je verzekeren dat dat plaatje echt is.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Duidelijk gefotosoept, dit is gewoon onmogelijk
Doe ff normaal man.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:08 schreef sturky100 het volgende:
[..]
![]()
precies, en buiten dat is ze ook nog zwart, dus dubbel overacting
Ik betwijfel het ten zeerste, want hier is nog een foto van haar in die outfit, dat ziet er toch heel anders uit:quote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dat plaatje echt is.![]()
Echt eng gewoon, om haar zo te zien.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat was in 2002/2003 in haar anorexia periode.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |