Jij bent ook wereldvreemd. Iedereen kent McEnroe, ook al heb je hem nooit zien spelen, hij is een icoon.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef Mirri het volgende:
Is die vent op BBC trouwens McEnroe?
en een Amerikaan, hoorde ik netquote:
Queen fatass Serena?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze wilde toch een acteercarriere nastreven, na het tennissen.![]()
Jaaa maar ik ken hem juist als zo'n ruige vent met lang haar, uit van die programma's als De 10. Nu dat hij vermomd is in een pak herken ik m niet, vind je het gek.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent ook wereldvreemd. Iedereen kent McEnroe, ook al heb je hem nooit zien spelen, hij is een icoon.![]()
Bokita?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef Posdnous het volgende:
Kan iemand Serena niet vertellen dat ze er echt niet uitziet als bonkige gorilla in zo'n rokje.
quote:
Ja, als je naar Wimbledon kijkt, zie je 'm dagelijks meerdere keren voorbij komen..quote:Op maandag 2 juli 2007 19:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jaaa maar ik ken hem juist als zo'n ruige vent met lang haar, uit van die programma's als De 10. Nu dat hij vermomd is in een pak herken ik m niet, vind je het gek.![]()
Op BBC misschien, op RTL 7 zie je alleen Babsquote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, als je naar Wimbledon kijkt, zie je 'm dagelijks meerdere keren voorbij komen..
Nee ik bedoelde wel Bokita. Als verwijzing naar een vrouwelijke versie van Bokito, dat Williams moest voorstellen.quote:
Ja, daarom moet je ook niet naar RTL kijken, BBC 0wnt alles.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Op BBC misschien, op RTL 7 zie je alleen Babs![]()
Ik ontvang BBC alleen door middel van streams. En die doen het 9 van de 10 keer niet, dat is de grap.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, daarom moet je ook niet naar RTL kijken, BBC 0wnt alles.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
BBC 0wnt alles.
Sorry. Maar BBC 1 en 2 (waarop Wimbledon wordt uitgezonden ) is gewoon beschikbaar op de vrije kabel die iedereen kan ontvangen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ontvang BBC alleen door middel van streams. En die doen het 9 van de 10 keer niet, dat is de grap.
Ik denk dat hij er meer dan eentje bedoelt.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Jan Siemerink heeft het over dat er bijna geen spelers meer uit Zweden komen, hij is Joachim Johansson zeker vergeten.
Klikkerdeklikquote:Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef Emmety het volgende:
Durft iemand nog een weersverwachting uit te spreken?Kan die engelse buienradar niet meer vinden.
Soderlingquote:Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er meer dan eentje bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |