wat een tussenstand inderdaadquote:Op maandag 2 juli 2007 18:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bjorkman is trouwens lekker bezig om z'n medebejaarde Arthurs van de baan te tikken.
Die laatste zal dadelijk wel weer steun krijgen van die ladderzatte Aussiesquote:Op maandag 2 juli 2007 18:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bjorkman is trouwens lekker bezig om z'n medebejaarde Arthurs van de baan te tikken.
Mag ook eigenlijk wel een keerquote:Op maandag 2 juli 2007 18:33 schreef TheVulture het volgende:
MisaDit is toch wel het toernooi van haar definitieve doorbraak
Wat een chaosquote:Op maandag 2 juli 2007 18:34 schreef Ambrosius het volgende:
Soderling mist een SP
Nadal een MP
en regen @ CC iig.
Ja, dat zei ik ook altijd maar qua leeftijd en vergelijking met andere toppers doet ze het nog zo slecht niet... ik vond haar alleen vaak in potjes tegen mindere tegenstanders niet overtuigend genoeg, dat is er nu wel een beetje afquote:
Dan was er nog een derde set hé...quote:Op maandag 2 juli 2007 18:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Hantuchova had het allang kunnen afmaken als ze het wou, op de service van Williams op 5 - 6 had ze het zo kunnen afmaken.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:36 schreef mitt het volgende:
Gave stand
Garcia/Prieto vs Levy/Ram
6-7 7-6 6-7 7-6 7-6
Ik hoop dan ook dat Williams die passiviteit afstraft en gewoon de set en de wedstrijd neemt. Hoe dom kun je zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 18:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Hantuchova had het allang kunnen afmaken als ze het wou, op de service van Williams op 5 - 6 had ze het zo kunnen afmaken.
Ja, dat postte ik 5 minuten geleden.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:36 schreef mitt het volgende:
Gave stand
6-7 7-6 6-7 7-6 7-6
Ja die had ik ook al gezien idd, meesterlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 18:36 schreef mitt het volgende:
Gave stand
6-7 7-6 6-7 7-6 7-6
sorry aapquote:Op maandag 2 juli 2007 18:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat postte ik 5 minuten geleden.
Ja, dat zag ik even over het hoofd. Maar ik bedoel, waarom liet ze het tot een tie-break toekomen als ze weet dat Serena daarin nog meer kans heeft om de wedstrijd te winnen. Dat begrijp ik niet.quote:
Paszek.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Paszek (of hoe je 't schrijft) op de BBC
Klopt, ook de reden waarom Hantuchova nooit echte top is geworden, ondanks dat haar een gouden toekomst werd beloofd. Ze is gewoon te lief.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik even over het hoofd. Maar ik bedoel, waarom liet ze het tot een tie-break toekomen als ze weet dat Serena daarin nog meer kans heeft om de wedstrijd te winnen. Dat begrijp ik niet.
"5-5 in de 1e set"quote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Toad het volgende:
Barbara (RTL7): "Op centre court wordt nog wel gespeeld"
Neeee Paszek is nog niet half zo goed als Hingis op die leeftijd.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Oostenrijker. De Oostenrijkse variant van Hingis.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:42 schreef Heero87 het volgende:
Als ik al die topics zo lees ben ik blij dat ik die Barbara nog nooit aan het werk heb gezien.
Niemandquote:Op maandag 2 juli 2007 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
The strawberry's with ice? Openingsritueel?
anders lees je ietsquote:Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef TubewayDigital het volgende:
regent het of zo
die live score wordt maar niet geupdate
Heb je het niet gehoord?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef TubewayDigital het volgende:
regent het of zo
die live score wordt maar niet geupdate
oh, ik dacht dat de marsmannetjes geland warenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je het niet gehoord?
Door een mysterieuze virus in de flessen water zijn op alle courts de spelers ineens onwel geworden en liggen ze momenteel te creperen op de baan, vandaar zijn de partijen gestaakt!
quote:Every year about 27,000 kilos of strawberries are eaten during the Wimbledon Tennis Championships, together with 7,000 litres of cream. * The popularity of serving strawberries with cream is possibly as old as the event itself.
Nee, dat was alleen op baan 11quote:Op maandag 2 juli 2007 18:49 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat de marsmannetjes geland waren
Het is wss een zweepslag. Las net dat dat een tijdje duurt voor het hesteld is. Komt niet goed, dit toernooiquote:Op maandag 2 juli 2007 18:49 schreef jaspah het volgende:
maar kramp.. dan strek je die shit toch op.. doen ze niet eens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |