Ik wilde net zeggen, wat doet Daniela echtquote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Hantuchova doet niet eens moeite om tegenstand te bieden. Ze is wat TE sympathiek.
De BBC commentator zegt ff dat ze Serena moet laten lopenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef Heero87 het volgende:
Ongelooflijk, die Hantuchova. Doet ze dat uit medelijden ofzo?
Ze schijnt een van de aardigste dames te zijn uit het circuit. Dus ja.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef Heero87 het volgende:
Ongelooflijk, die Hantuchova. Doet ze dat uit medelijden ofzo?
Een schatje is hetquote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Hantuchova doet niet eens moeite om tegenstand te bieden. Ze is wat TE sympathiek.
Tegen een te lieve kat die de gewonde leeuwin niet wil verslaan uit sympathie.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:28 schreef sturky100 het volgende:
Gedenkwaardige beelden op het Centre court![]()
Eeen gewonde leeuwin![]()
Ik vind haar maar een beetje te dozerig, uitstraling dat ze iedereen over zich heen laat lopenquote:
Dubbelzinnig.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar maar een beetje te dozerig, uitstraling dat ze iedereen over zich heen laat lopen
Nee hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 18:30 schreef One_conundrum het volgende:
hmm 2 wimbledon topics?
Ze mikt op dat geblesseerde been natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 18:30 schreef Cerubo het volgende:
Hantuchova slaat gewoon hele tijd naar Serena.
Ze loopt erbij alsof ze de Hantuch al geworpen heeftquote:Op maandag 2 juli 2007 18:31 schreef Mirri het volgende:
Dom eigenlijk van Daniela, ze moet deze kans met beide handen aangrijpen anders ligt ze uit het toernooi, ze staat al een set achter.
wat een tussenstand inderdaadquote:Op maandag 2 juli 2007 18:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bjorkman is trouwens lekker bezig om z'n medebejaarde Arthurs van de baan te tikken.
Die laatste zal dadelijk wel weer steun krijgen van die ladderzatte Aussiesquote:Op maandag 2 juli 2007 18:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bjorkman is trouwens lekker bezig om z'n medebejaarde Arthurs van de baan te tikken.
Mag ook eigenlijk wel een keerquote:Op maandag 2 juli 2007 18:33 schreef TheVulture het volgende:
MisaDit is toch wel het toernooi van haar definitieve doorbraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |