Ik vind haar maar een beetje te dozerig, uitstraling dat ze iedereen over zich heen laat lopenquote:
Dubbelzinnig.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar maar een beetje te dozerig, uitstraling dat ze iedereen over zich heen laat lopen
Nee hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 18:30 schreef One_conundrum het volgende:
hmm 2 wimbledon topics?
Ze mikt op dat geblesseerde been natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 18:30 schreef Cerubo het volgende:
Hantuchova slaat gewoon hele tijd naar Serena.
Ze loopt erbij alsof ze de Hantuch al geworpen heeftquote:Op maandag 2 juli 2007 18:31 schreef Mirri het volgende:
Dom eigenlijk van Daniela, ze moet deze kans met beide handen aangrijpen anders ligt ze uit het toernooi, ze staat al een set achter.
wat een tussenstand inderdaadquote:Op maandag 2 juli 2007 18:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bjorkman is trouwens lekker bezig om z'n medebejaarde Arthurs van de baan te tikken.
Die laatste zal dadelijk wel weer steun krijgen van die ladderzatte Aussiesquote:Op maandag 2 juli 2007 18:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bjorkman is trouwens lekker bezig om z'n medebejaarde Arthurs van de baan te tikken.
Mag ook eigenlijk wel een keerquote:Op maandag 2 juli 2007 18:33 schreef TheVulture het volgende:
MisaDit is toch wel het toernooi van haar definitieve doorbraak
Wat een chaosquote:Op maandag 2 juli 2007 18:34 schreef Ambrosius het volgende:
Soderling mist een SP
Nadal een MP
en regen @ CC iig.
Ja, dat zei ik ook altijd maar qua leeftijd en vergelijking met andere toppers doet ze het nog zo slecht niet... ik vond haar alleen vaak in potjes tegen mindere tegenstanders niet overtuigend genoeg, dat is er nu wel een beetje afquote:
Dan was er nog een derde set hé...quote:Op maandag 2 juli 2007 18:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Hantuchova had het allang kunnen afmaken als ze het wou, op de service van Williams op 5 - 6 had ze het zo kunnen afmaken.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:36 schreef mitt het volgende:
Gave stand
Garcia/Prieto vs Levy/Ram
6-7 7-6 6-7 7-6 7-6
Ik hoop dan ook dat Williams die passiviteit afstraft en gewoon de set en de wedstrijd neemt. Hoe dom kun je zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 18:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Hantuchova had het allang kunnen afmaken als ze het wou, op de service van Williams op 5 - 6 had ze het zo kunnen afmaken.
Ja, dat postte ik 5 minuten geleden.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:36 schreef mitt het volgende:
Gave stand
6-7 7-6 6-7 7-6 7-6
Ja die had ik ook al gezien idd, meesterlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 18:36 schreef mitt het volgende:
Gave stand
6-7 7-6 6-7 7-6 7-6
sorry aapquote:Op maandag 2 juli 2007 18:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat postte ik 5 minuten geleden.
Ja, dat zag ik even over het hoofd. Maar ik bedoel, waarom liet ze het tot een tie-break toekomen als ze weet dat Serena daarin nog meer kans heeft om de wedstrijd te winnen. Dat begrijp ik niet.quote:
Paszek.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Paszek (of hoe je 't schrijft) op de BBC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |