"5-5 in de 1e set"quote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Toad het volgende:
Barbara (RTL7): "Op centre court wordt nog wel gespeeld"

Neeee Paszek is nog niet half zo goed als Hingis op die leeftijd.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Oostenrijker. De Oostenrijkse variant van Hingis.

quote:Op maandag 2 juli 2007 18:42 schreef Heero87 het volgende:
Als ik al die topics zo lees ben ik blij dat ik die Barbara nog nooit aan het werk heb gezien.

Niemandquote:Op maandag 2 juli 2007 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
The strawberry's with ice? Openingsritueel?

anders lees je ietsquote:Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef TubewayDigital het volgende:
regent het of zo
die live score wordt maar niet geupdate

Heb je het niet gehoord?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef TubewayDigital het volgende:
regent het of zo
die live score wordt maar niet geupdate

oh, ik dacht dat de marsmannetjes geland warenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je het niet gehoord?
Door een mysterieuze virus in de flessen water zijn op alle courts de spelers ineens onwel geworden en liggen ze momenteel te creperen op de baan, vandaar zijn de partijen gestaakt!

quote:Every year about 27,000 kilos of strawberries are eaten during the Wimbledon Tennis Championships, together with 7,000 litres of cream. * The popularity of serving strawberries with cream is possibly as old as the event itself.

Nee, dat was alleen op baan 11quote:Op maandag 2 juli 2007 18:49 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat de marsmannetjes geland waren

Het is wss een zweepslag. Las net dat dat een tijdje duurt voor het hesteld is. Komt niet goed, dit toernooiquote:Op maandag 2 juli 2007 18:49 schreef jaspah het volgende:
maar kramp.. dan strek je die shit toch op.. doen ze niet eens..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |