quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
Game on!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Hey, een topic over Delft!! Daar leef ik ook!![]()
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...![]()
WTF, ik zit hier op vakantie. Bovendien ben ik nu druk bezig met rekeningen boekenquote:
Mooi, dan gebruiken we vanaf nu de fok wikiquote:Op zondag 1 juli 2007 16:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
WTF, ik zit hier op vakantie. Bovendien ben ik nu druk bezig met rekeningen boeken![]()
Tevens een onverkapte:
[afbeelding]
Ow, weet jij een beter danquote:
Ja tering, dan lijken we gelijk zo'n studentenstadquote:
Boeien, we gebruiken voortaan wel de fok wikiquote:Op zondag 1 juli 2007 17:24 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tsjah, ik had 'm ondertussen ook al aangepast...![]()
Scheelt een hoop werk, dat zekerquote:Op zondag 1 juli 2007 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeien, we gebruiken voortaan wel de fok wikiHoef jij er niet steeds op te letten, zeker nu met vakantie
Aja, dat is opzich wel tofquote:Op zondag 1 juli 2007 17:49 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Scheelt een hoop werk, dat zeker![]()
Wanneer komt die nieuwe OP er overigens? Ik was zelf nog bezig met iets met alle kroegen (zoals in de Breda-reeks), en dan clickable oid...
quote:
Dat clickable maakt ´t lastig. Opdelen oid.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aja, dat is opzich wel tofOpzich zou het principe van waar iedereen woont ook prima met hun manier kunnen
Tietuhquote:
Jepquote:Op zondag 1 juli 2007 19:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat clickable maakt ´t lastig. Opdelen oid.
[..]
Tietuh![]()
![]()
Gastquote:Op zondag 1 juli 2007 22:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
Nog meer tietuh
![]()
![]()
Alleen jammer dat al het vrouwelijks hier net weg is, twas net zo romantisch![]()
[afbeelding]
Ach je moet het zo zien: ik heb maar drie weken vrij en de hittegolf valt dit jaar in augustusquote:Op zondag 1 juli 2007 23:41 schreef Bravebart het volgende:
Ienepelienepien
Waarom heeft iedereen al vakantie verdomme
Owquote:Op maandag 2 juli 2007 00:26 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ach je moet het zo zien: ik heb maar drie weken vrij en de hittegolf valt dit jaar in augustus![]()
Juli. Tweede en derde week van juliquote:Op maandag 2 juli 2007 00:26 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ach je moet het zo zien: ik heb maar drie weken vrij en de hittegolf valt dit jaar in augustus![]()
hihiquote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef Bravebart het volgende:
Kamer opgeruimd check
Boodschappen binne check
Leren uncheck
Je hebt een lekker nuttig dagjequote:Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef Ienepien het volgende:
[..]
hihi
Deuren schoon check
nou de afwas nog...![]()
1e vakantiedag hequote:
Ik heb een schoonmaakster die de toilet en badkamer, en vaak ook de keuken onderhanden neemt!quote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef Ienepien het volgende:
[..]
1e vakantiedag heEven alle schoonmaakschade inhalen
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef Ienepien het volgende:
[..]
1e vakantiedag heEven alle schoonmaakschade inhalen
Tweede level van Super Marioworld halen check
ow en dat soort onzin![]()
Jaja, dat weten we nu welquote:Op maandag 2 juli 2007 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb een schoonmaakster die de toilet en badkamer, en vaak ook de keuken onderhanden neemt! [afbeelding]
de 1990-1991 versiequote:
Yoshi's Island was de opvolger zover ik weetquote:Op maandag 2 juli 2007 15:35 schreef Ienepien het volgende:
[..]
de 1990-1991 versie
Nu heb ik lang lang geleden een volgens mij iets nieuwere versie van mario gespeeld. Hoe heet de versie die hierna kwam en kun je die ook op de Supernintendo spelen?![]()
ik wil ook een schoonmaakster![]()
quote:
Neej niet yoshi (Yoshi!!) Er moet nog een versie zijn... Ik vraag het wel aan mijn neefje, die weet dat allemaalquote:Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Yoshi's Island was de opvolger zover ik weet
Okquote:Op maandag 2 juli 2007 16:05 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Neej niet yoshi (Yoshi!!) Er moet nog een versie zijn... Ik vraag het wel aan mijn neefje, die weet dat allemaal![]()
Ik heb sterk de neiging ff tequote:Op maandag 2 juli 2007 16:10 schreef mcDavid het volgende:
Bôh gek wat is was die wc mooi schoon! [afbeelding]
En haar daar afgeleverd bij de baas als nieuw kassameisje en 100 euro premie gevangen ?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:32 schreef mcDavid het volgende:
Wheheh ik heb het meisje van het Prins Bernard cultuurfonds helemaal meegelokt van de HEMA naar de C1000!
Nee ze ging steeds meer treuzelen enzo dus bij de ingang heb ik dr maar afgepoeierdquote:Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En haar daar afgeleverd bij de baas als nieuw kassameisje en 100 euro premie gevangen ?
Ja, ze stonden vanmorgen ook in Hengelo op het stationquote:Op maandag 2 juli 2007 16:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee ze ging steeds meer treuzelen enzo dus bij de ingang heb ik dr maar afgepoeierd
Leer mij datquote:Op maandag 2 juli 2007 17:03 schreef mcDavid het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig... om zo heel lang mee te lullen, en dan op het moment dat ze over geld beginnen ineens kritische vragen gaan stellen!
Staan ze altijd zo van "euh ja nou maar [lulverhaal]"
Hoeveel abonnementen op kranten heb je al?quote:
Eentje pas, maar ik ben ook pas 1 keer aangesprokenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoeveel abonnementen op kranten heb je al?en hoeveel semi-goede-doelen steun je dan wel niet?
Goed subforum heh, dat KPD!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:06 schreef Autoreply het volgende:
Grafweer hierzo, maar ik vermaak me wel![]()
[afbeelding]
Dát heb ik voorlopig niet meer nodigquote:Op maandag 2 juli 2007 18:12 schreef mcDavid het volgende:
Goed subforum heh, dat KPD!
Grof geld aan het verdienen voor je vakantie?quote:
Een beetje, verder was ik gewoon een beetje enthousiast ingeroosterd..quote:Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dát heb ik voorlopig niet meer nodig![]()
[..]
Grof geld aan het verdienen voor je vakantie?
Leeftijd gedeeld door 2 + 4 ?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:06 schreef Autoreply het volgende:
[afbeelding]
Nee, X/2+2 of X*2-2.quote:
WTF ZE IS NIETEENS LELIJK!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:06 schreef Autoreply het volgende:
[img=578xnull]http://www.jarnonieuwenhuize.nl/temp/maude_ar.jpg[/img]
...door een meisje van 15 jaar en 4 maanden?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:09 schreef Autoreply het volgende:
[..]
, hier vanaf 15 jaar en 3 maanden heb ik me laten vertellen![]()
Bijna meerderjarig ?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:09 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nee, X/2+2 of X*2-2.
Ze is bijna meerderjarig overigens. Legaal is het al een tijdje, hier vanaf 15 jaar en 3 maanden heb ik me laten vertellen![]()
Hoeft hij zn best niet voor te doen hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 20:14 schreef mirelia het volgende:
Als hij zijn best doet heeft ze dalijk ook nog witte vlekken in haar gezicht
Nee, alleen zij misschien!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoeft hij zn best niet voor te doen hoor
Idd, hij kan gewoon achteroverleunenquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:20 schreef Ienepien het volgende:
heren hier hebben we het vaker over gehad he!...![]()
Wie, wij? Niet dat ik weet! Vertel!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:20 schreef Ienepien het volgende:
heren hier hebben we het vaker over gehad he!...![]()
Misschien Jarno's-vriendinnen-gatequote:
Jaquote:Op maandag 2 juli 2007 20:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja. Da's laatmaarzeggen gespreksstof voor als je uitgepraat bent over het weer.
Bij jou thuis ?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:43 schreef mcDavid het volgende:
Ah, Erik is er. Ik moet bier drinken!
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:06 schreef Autoreply het volgende:
[afbeelding]
Rustig aan..... twee tegeljk.....Ben wel al 25+ hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:05 schreef Autoreply het volgende:
[..]
David er bij dan hopelijk wel? Die krullen van 'm zijn best![]()
www.ikneukalleenomdatdatgoedisvoormijnego.nlquote:Op maandag 2 juli 2007 22:37 schreef Autoreply het volgende:
Toch triest. Ga je ff pannekoeken bakken voor de meute, kom je terug en gaat het weer 's over mijn sexleven. Triest dan vooral dat het de nerds zijn die nooit hun pc verlaten en niet verder zijn gekomen dan een chatvriendinnetje op hun 14e, die de grootste mond hebben.
Laat je eerst 's zelf ontmaagden ofzo![]()
Geeft niet, kan ik hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:12 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Rustig aan..... twee tegeljk.....Ben wel al 25+ hoor![]()
Hé, het was op mn 13e hoor, ik was er heus wel op tijd bijquote:Op maandag 2 juli 2007 22:37 schreef Autoreply het volgende:
Toch triest. Ga je ff pannekoeken bakken voor de meute, kom je terug en gaat het weer 's over mijn sexleven. Triest dan vooral dat het de nerds zijn die nooit hun pc verlaten en niet verder zijn gekomen dan een chatvriendinnetje op hun 14e, die de grootste mond hebben.
Laat je eerst 's zelf ontmaagden ofzo![]()
quote:
Krassert!!!11!!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:56 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://www.picserver.nl/i/P0BVI83U9C73/256/p.jpeg]afbeelding][/url],
!!!
wat heb je gedaaaaaaaan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:56 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://www.picserver.nl/i/P0BVI83U9C73/256/p.jpeg]afbeelding][/url],
!!!
Heul nietquote:
Wel, op de wcquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je zou niet zeggen dat je mocht kijken!
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weltrusten! [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
quote:
quote:
Ja vakantie he...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef mirelia het volgende:
Zodan jij gaat eer fris tegenaan........
Lekker hoorquote:
och dan ga je toch ff een ex neuken ofzo!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:39 schreef Autoreply het volgende:
Zow, net uit bed...
Het kutweer begint nu toch wat te vervelen, ik ben ook wel uitgepoetst- en gewinkeld![]()
Oe vervelend. Beterschapjes dan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:59 schreef mirelia het volgende:
Ja ik ben aan het herstellen van een ernstige ziekte en zware operatie
Gezelschaptechnisch wat lastig, maar ze zit op schootquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
och dan ga je toch ff een ex neuken ofzo!
Heeft ze een rokje aan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:09 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gezelschaptechnisch wat lastig, maar ze zit op schoot![]()
Ga jij nou maar krassenquote:
Háquote:
Jaquote:
Nee, zo'n kicker fickt voor geen meterquote:
Je moet ook eerst die WD40 spuit in zijn reet stoppen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, zo'n kicker fickt voor geen meterDuurt dagen
Ja deed ik, maar dat werkte voor gene meterquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je moet ook eerst die WD40 spuit in zijn reet stoppen!
Lontje erin?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja deed ik, maar dat werkte voor gene meterDat beest werd 2 keer zo groot, maar ficken ho maar
![]()
Planquote:
Wel regelmatig een vliegje voeren heh! Anders gaattie rotten enzo... loopt de olie eruitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Plan
We hebben nog zo'n olielamp hangen die het nog wel doet, kan hij daar mooi naast hangen
Daar hebben we ducktape voorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wel regelmatig een vliegje voeren heh! Anders gaattie rotten enzo... loopt de olie eruit
Ja nou, als het bij eenden voldoet, doet het dat toch ook ook bij kickertsquote:
Ga maar op zoek naar Frogtape jij!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou, als het bij eenden voldoet, doet het dat toch ook ook bij kickerts
Broek werkte ook, hoekje van de hangar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heeft ze een rokje aan?
Zo ja -> gulp open, *floep* en niemand merkt er iets van.
quote:
Is ze wel klaargekomen? Ik kan mij voorstellen dat dit toch best tricky is als je een vluggertje in een hoekje doet. Ik bedoel, je kan wel veel neuken, maar als je kwalitatief onder de maat presteert is dat slecht voor je reputatie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:07 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Broek werkte ook, hoekje van de hangar.![]()
Vannacht was de herkansing en die beviel beiden meer dan goed, alleen woescht sexen in een clubhuis waar 's morgens iedereen binnenkomt bleek een minder goed idee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:17 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Is ze wel klaargekomen? Ik kan mij voorstellen dat dit toch best tricky is als je een vluggertje in een hoekje doet. Ik bedoel, je kan wel veel neuken, maar als je kwalitatief onder de maat presteert is dat slecht voor je reputatie.![]()
Hoor ik daar een lichte jaloezie naar mijn ubergeyle lollerpaintzquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:31 schreef mcDavid het volgende:
"Hmmm ik ga een foto van mijn arm maken voor op internet. Laat ik dit tijdschriftje er maar achter leggen, dat staat stoer!"
Ach echte pimp had ik natuurlijk gewoon de cockpit van die DC-3 op de achtergrond moeten zetten, stom, vergeten. Of nee, die was er natuurlijk helemaal niet, ik loop alleen maar op te scheppenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:31 schreef mcDavid het volgende:
"Hmmm ik ga een foto van mijn arm maken voor op internet. Laat ik dit tijdschriftje er maar achter leggen, dat staat stoer!"
Ah, nog meer gratis bier!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:57 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben ik eindelijk eens online, zijn jullie er niet
![]()
Ohja ik ben morgen jarig....woeiiiiii![]()
Tnxquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:00 schreef mirelia het volgende:
Feli alvast Sollie!!!!
Ja, maar dan ben je waarschijnlijk alweer naar bed gestuurd door je oudersquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef SeaOfLove het volgende:
nog 7 uurtjes hoor, dan pas ben ik jarig
maar toch alvast bedankt![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je waarschijnlijk alweer naar bed gestuurd door je ouders
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
ik ben nu bij mijn moeder dus kan rustig baggeren![]()
Whaha, ik was echt in de veronderstelling dat het vandaag donderdag wasquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef SeaOfLove het volgende:
nog 7 uurtjes hoor, dan pas ben ik jarig
maar toch alvast bedankt![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
HOI WE HEBBEN 36,7% WINST GEMAAKT MET ME STUDENTBEDRIJF!
Ohhh wat lievvv! Tnxxxquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:11 schreef Autoreply het volgende:
Lieve SOL, we hebben hier zojuist een fles Champagne voor je open getrokken. Van harte gefeliciteerd en veel succes met herstellen vooral de komende tijd![]()
Ik heb vakantie!quote:
Owww lekker, ga je nog weg?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:19 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik heb vakantie!![]()
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRDDDDDDDDDDDD!! Met je 23ste verjaardag!![]()
Ik moest grinnikenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:19 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik heb vakantie!![]()
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRDDDDDDDDDDDD!! Met je 23ste verjaardag!![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Owww lekker, ga je nog weg?
Tnxxx, maar ik word 26 hoor![]()
leuk!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:21 schreef Ienepien het volgende:
[..]
![]()
Ik vertrek vrijdag naar Tsjechie voor een klein weekje. Daarna heb ik nog een week vrij. En dan moet ik alweer werkenIk geniet echt helemaal, lekker klusjes doen, beetje rommelen, beetje thee drinken met vriendinnetjes
![]()
Ik ga kijken hoe ver ik morgen kom met mijn vakantievoorbereiding en het monteren van mijn plintenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
leuk!
kom van de week of na je vakantie ook ff theeleuten
Mijn buurman stript heulemaal nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En terecht![]()
Kan je geen troost zoeken bij die strippende buurman van je?![]()
Er stond me iets bij van een buurman die naakt was, of moet ik toch beter gaan luisterenlezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Mijn buurman stript heulemaal niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Er stond me iets bij van een buurman die naakt was, of moet ik toch beter gaan luisterenlezen
Ja en kom nou maar gewoon met die foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*Ien gelooft niets van de sexverhalen van AR, ws issie nog gewoon maagd en loopt ie stoer te doen*Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
* Hapquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:04 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja en kom nou maar gewoon met die foto's![]()
*Ien gelooft niets van de sexverhalen van AR, ws issie nog gewoon maagd en loopt ie stoer te doen*
Dat zeg ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:20 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje aan de Champagne![]()
Ik doe m'n naam weer 's eer aanquote:
Wees maar niet bang hoor, we missen je heus nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik doe m'n naam weer 's eer aan![]()
Enfin, mochten jullie me de rest van het jaar missen dan lig ik ergens in een Franse prullenbak dood te gaan. Ik ga me verder bezatten. Tukse allemaal![]()
Ik ging naar Kobus, moest weer werken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:45 schreef Bravebart het volgende:
Há, ik was Warrel net voor bij de C1000
Hoewel ik betwijfel of ze naar de C1000 ging
Ik zou mezelf niet eens missenquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor, we missen je heus niet
Waarschijnlijk deden ze dat wel bewust hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet eens missen![]()
Maargoed, ik heb knallende koppijn. Crowdsurfen op dronken mensen is niet zo handig geloof ik, ze lieten met vallen, dus nou heb ik een ei op m'n hoofd![]()
Dat betwijfel ik. Ze gingen zelf ook plat en ik geloof dat de helft gebrokt heeftquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk deden ze dat wel bewust hoor
Zie je, ik dacht al dat je naar Kobus gingquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:09 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik ging naar Kobus, moest weer werken.
Was wel grappig, hoe vond je m'n toeter?!
YEAH! GEFELI SOL!!![]()
![]()
Oh, en ik ging wel naar de C100, ik heb m'n wokkerd!En chocovlokken
Tering, er gaat ook weinig soepel en normaal in jouw leven hequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet eens missen![]()
Maargoed, ik heb knallende koppijn. Crowdsurfen op dronken mensen is niet zo handig geloof ik, ze lieten met vallen, dus nou heb ik een ei op m'n hoofd![]()
Niet zo hard voor AR hequote:Op donderdag 5 juli 2007 13:47 schreef SeaOfLove het volgende:
Tnx Warrel en sheonlydreams![]()
@Ar:sukkel![]()
Dat dan weer welquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet zo hard voor AR heHij probeert het iig
Heb je m'n roze fietstoeter gemist!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zie je, ik dacht al dat je naar Kobus ging![]()
![]()
Toeter ?Ik hoorde alleen een HOOOOOOOOOI!!
Ja, totaal gemistquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:42 schreef warrel het volgende:
[..]
Heb je m'n roze fietstoeter gemist!?
Nou, ik ga zo weer fietsen
Alsje SOLHeb je al mooie cadeauxjes gehad?
Ik heb vandaag fijn geshopt
heb ik net hier gepost SeaOfLove is jarig *O*quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:42 schreef warrel het volgende:
[..]
Alsje SOLHeb je al mooie cadeauxjes gehad?
Ik heb vandaag fijn geshopt
quote:
Zelfs dat heb ik opgegeven. De poging om lief, aardig, sociaal en normaal te worden heb ik opgegeven. Ik blijf gewoon een arrogante kansloze klootzak met een kater heb ik zojuist beslotenquote:
What's newquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik opgegeven. De poging om lief, aardig, sociaal en normaal te worden heb ik opgegeven. Ik blijf gewoon een arrogante kansloze klootzak met een kater heb ik zojuist besloten![]()
*hap*quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven om lief, aardig, enz te zijn![]()
Mooi op tijd welquote:
Nee hoor, 10 uur is normaal. Zit overigens nu met een kerel op schoot, dat komt je vast bekender voorquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mooi op tijd wel![]()
Had je het te druk met andere dingen ?
Ow, is Dennis er ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nee hoor, 10 uur is normaal. Zit overigens nu met een kerel op schoot, dat komt je vast bekender voor![]()
Dennis zit nu op L&R feest te tappenquote:
Ja, vond ´t jammer dat ik dat moest missen. Is probably een absoluut topfeest. Heb er nog over gedacht om er voor terug te rijden, maar 1000 km is toch een beetje té. Waarom ben jij eigenlijk niet gegaan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dennis zit nu op L&R feest te tappen
Ja, 1000 km is wat ver jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, vond ´t jammer dat ik dat moest missen. Is probably een absoluut topfeest. Heb er nog over gedacht om er voor terug te rijden, maar 1000 km is toch een beetje té. Waarom ben jij eigenlijk niet gegaan?
Nee man, ik fiets altijd snel. Anders kan ik niet naar mensen toeteren omdat ik ze in wil halenquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, totaal gemist![]()
Volgende keer wat zachter fietsen
Moet je vanavond alweer werken dan ?
Jaaaaa! Shirtjes en een heel mooi jurkjequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb ik net hier gepost SeaOfLove is jarig *O*
Wat heb je gekocht warrel?
Haal mij dan volgende keer eens inquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:08 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee man, ik fiets altijd snel. Anders kan ik niet naar mensen toeteren omdat ik ze in wil halen![]()
BaggerBartquote:
Doe eens rustig jijquote:
quote:
Prima toch ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:51 schreef warrel het volgende:
Ik moest werken, maar ik heb deze week gemiddeld elke nacht 5 uur geslapen ofzo..![]()
![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef warrel het volgende:
Neee, ik wil weer eens uitslapen! Met een late wekker, of geen wekker
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:59 schreef seekfaM het volgende:
Hoi geile heile beertjes *O8
Slapen ? Geilquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:56 schreef Ienepien het volgende:
geil?
Ik wil slapen!
*moet nog broodjes smeren*
Ja ik ga nu lekker geil slapen!quote:
Ik kom zoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:17 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja ik ga nu lekker geil slapen!![]()
Tot volgende week!![]()
![]()
Jawel, maar dan gaat het er zo triest uitzien; als ik alleen maar postquote:
Je had ook naar Kobus kunnen gaan, dan had ik tosti's voor je kunnen maken enzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:12 schreef Bravebart het volgende:
Leuk wel, met iedereen op vakantie of elders
Moet ik dat ding helemaal alleen vullen
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:17 schreef warrel het volgende:
[..]
Je had ook naar Kobus kunnen gaan, dan had ik tosti's voor je kunnen maken enzo![]()
![]()
Woensdag ben ik denk ik alweer weg uit Delftquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:16 schreef warrel het volgende:
Woensdagmiddag pas weerMaarja, dan weet ik niet zeker of ik in de keuken sta.
Nu weer eventjes spaghetti eten
Tofquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Woeiiii... vanmiddag naar 07-07-07 Live Earth Alert geweest, was helemaal leuk![]()
Volgende dinermeet met kreeft, kaviaar en Champagne dus bij jouquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:35 schreef admiraal_anaal het volgende:hoi
Kga me nu klaarmakenzodadelijk naar casino
![]()
Haha, tofheidquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:35 schreef admiraal_anaal het volgende:hoi
Kga me nu klaarmakenzodadelijk naar casino
![]()
Ja, Fedde was tofquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Was echt tof.... Fedde Le Grand![]()
Ali BuhDr. Jeckyll & Hyde
![]()
Op tv zelfs nog korterquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wel heel kort hoor al die live-acts...maar 3 nrtjes ofzo![]()
Ja, zo ver ik heb gevolgd maar 1 nummerquote:
Ik sta morgen op dat terrein, maar dan voor Björk, fuck global warming, we are the earth intruders!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Woeiiii... vanmiddag naar 07-07-07 Live Earth Alert geweest, was helemaal leuk![]()
Jij zit dus morgen ook al in Amsterdam ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:00 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik sta morgen op dat terrein, maar dan voor Björk, fuck global warming, we are the eart intruders![]()
![]()
![]()
Ik heb er zoooo'n zin in!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar jij gaat toch niet naar Björk?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij zit dus morgen ook al in Amsterdam ?
Nee, ik ga naar Paradiso/Melkwegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat toch niet naar Björk?
Ik heb toennet allemaal pubertroelaatjes laten schrikken met m'n toeter![]()
Oh, en morgennacht ben ik weer in Delft hoor![]()
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:43 schreef warrel het volgende:
Nu?
Ik weet niet hoe snel jij bent (quote:
Primaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef warrel het volgende:
Ohja, ik in 2 min. 4 als ik m'n fiets mee moet nemen.
En iets langer omdat ik een vers shirtje aan moet doen, ik heb fanatiek schoongemaakt en uitsmijters gebakken
22u?
Hoi Maffacequote:
Oki, ik ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:01 schreef warrel het volgende:
Shit, ik moest plassen, ik ben iets later
* Gaat nu weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |