Heul nietquote:
Wel, op de wcquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je zou niet zeggen dat je mocht kijken!
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weltrusten! [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
quote:
quote:
Ja vakantie he...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef mirelia het volgende:
Zodan jij gaat eer fris tegenaan........
Lekker hoorquote:
och dan ga je toch ff een ex neuken ofzo!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:39 schreef Autoreply het volgende:
Zow, net uit bed...
Het kutweer begint nu toch wat te vervelen, ik ben ook wel uitgepoetst- en gewinkeld![]()
Oe vervelend. Beterschapjes dan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:59 schreef mirelia het volgende:
Ja ik ben aan het herstellen van een ernstige ziekte en zware operatie
Gezelschaptechnisch wat lastig, maar ze zit op schootquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
och dan ga je toch ff een ex neuken ofzo!
Heeft ze een rokje aan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:09 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gezelschaptechnisch wat lastig, maar ze zit op schoot![]()
Ga jij nou maar krassenquote:
Háquote:
Jaquote:
Nee, zo'n kicker fickt voor geen meterquote:
Je moet ook eerst die WD40 spuit in zijn reet stoppen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, zo'n kicker fickt voor geen meterDuurt dagen
Ja deed ik, maar dat werkte voor gene meterquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je moet ook eerst die WD40 spuit in zijn reet stoppen!
Lontje erin?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja deed ik, maar dat werkte voor gene meterDat beest werd 2 keer zo groot, maar ficken ho maar
![]()
Planquote:
Wel regelmatig een vliegje voeren heh! Anders gaattie rotten enzo... loopt de olie eruitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Plan
We hebben nog zo'n olielamp hangen die het nog wel doet, kan hij daar mooi naast hangen
Daar hebben we ducktape voorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wel regelmatig een vliegje voeren heh! Anders gaattie rotten enzo... loopt de olie eruit
Ja nou, als het bij eenden voldoet, doet het dat toch ook ook bij kickertsquote:
Ga maar op zoek naar Frogtape jij!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou, als het bij eenden voldoet, doet het dat toch ook ook bij kickerts
Broek werkte ook, hoekje van de hangar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heeft ze een rokje aan?
Zo ja -> gulp open, *floep* en niemand merkt er iets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |