Okquote:Op maandag 2 juli 2007 16:05 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Neej niet yoshi (Yoshi!!) Er moet nog een versie zijn... Ik vraag het wel aan mijn neefje, die weet dat allemaal![]()
Ik heb sterk de neiging ff tequote:Op maandag 2 juli 2007 16:10 schreef mcDavid het volgende:
Bôh gek wat is was die wc mooi schoon! [afbeelding]
En haar daar afgeleverd bij de baas als nieuw kassameisje en 100 euro premie gevangen ?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:32 schreef mcDavid het volgende:
Wheheh ik heb het meisje van het Prins Bernard cultuurfonds helemaal meegelokt van de HEMA naar de C1000!
Nee ze ging steeds meer treuzelen enzo dus bij de ingang heb ik dr maar afgepoeierdquote:Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En haar daar afgeleverd bij de baas als nieuw kassameisje en 100 euro premie gevangen ?
Ja, ze stonden vanmorgen ook in Hengelo op het stationquote:Op maandag 2 juli 2007 16:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee ze ging steeds meer treuzelen enzo dus bij de ingang heb ik dr maar afgepoeierd
Leer mij datquote:Op maandag 2 juli 2007 17:03 schreef mcDavid het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig... om zo heel lang mee te lullen, en dan op het moment dat ze over geld beginnen ineens kritische vragen gaan stellen!
Staan ze altijd zo van "euh ja nou maar [lulverhaal]"
Hoeveel abonnementen op kranten heb je al?quote:
Eentje pas, maar ik ben ook pas 1 keer aangesprokenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoeveel abonnementen op kranten heb je al?en hoeveel semi-goede-doelen steun je dan wel niet?
Goed subforum heh, dat KPD!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:06 schreef Autoreply het volgende:
Grafweer hierzo, maar ik vermaak me wel![]()
[afbeelding]
Dát heb ik voorlopig niet meer nodigquote:Op maandag 2 juli 2007 18:12 schreef mcDavid het volgende:
Goed subforum heh, dat KPD!
Grof geld aan het verdienen voor je vakantie?quote:
Een beetje, verder was ik gewoon een beetje enthousiast ingeroosterd..quote:Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dát heb ik voorlopig niet meer nodig![]()
[..]
Grof geld aan het verdienen voor je vakantie?
Leeftijd gedeeld door 2 + 4 ?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:06 schreef Autoreply het volgende:
[afbeelding]
Nee, X/2+2 of X*2-2.quote:
WTF ZE IS NIETEENS LELIJK!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:06 schreef Autoreply het volgende:
[img=578xnull]http://www.jarnonieuwenhuize.nl/temp/maude_ar.jpg[/img]
...door een meisje van 15 jaar en 4 maanden?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:09 schreef Autoreply het volgende:
[..]
, hier vanaf 15 jaar en 3 maanden heb ik me laten vertellen![]()
Bijna meerderjarig ?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:09 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nee, X/2+2 of X*2-2.
Ze is bijna meerderjarig overigens. Legaal is het al een tijdje, hier vanaf 15 jaar en 3 maanden heb ik me laten vertellen![]()
Hoeft hij zn best niet voor te doen hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 20:14 schreef mirelia het volgende:
Als hij zijn best doet heeft ze dalijk ook nog witte vlekken in haar gezicht
Nee, alleen zij misschien!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoeft hij zn best niet voor te doen hoor
Idd, hij kan gewoon achteroverleunenquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:20 schreef Ienepien het volgende:
heren hier hebben we het vaker over gehad he!...![]()
Wie, wij? Niet dat ik weet! Vertel!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:20 schreef Ienepien het volgende:
heren hier hebben we het vaker over gehad he!...![]()
Misschien Jarno's-vriendinnen-gatequote:
Jaquote:Op maandag 2 juli 2007 20:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja. Da's laatmaarzeggen gespreksstof voor als je uitgepraat bent over het weer.
Bij jou thuis ?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:43 schreef mcDavid het volgende:
Ah, Erik is er. Ik moet bier drinken!
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:06 schreef Autoreply het volgende:
[afbeelding]
Rustig aan..... twee tegeljk.....Ben wel al 25+ hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:05 schreef Autoreply het volgende:
[..]
David er bij dan hopelijk wel? Die krullen van 'm zijn best![]()
www.ikneukalleenomdatdatgoedisvoormijnego.nlquote:Op maandag 2 juli 2007 22:37 schreef Autoreply het volgende:
Toch triest. Ga je ff pannekoeken bakken voor de meute, kom je terug en gaat het weer 's over mijn sexleven. Triest dan vooral dat het de nerds zijn die nooit hun pc verlaten en niet verder zijn gekomen dan een chatvriendinnetje op hun 14e, die de grootste mond hebben.
Laat je eerst 's zelf ontmaagden ofzo![]()
Geeft niet, kan ik hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:12 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Rustig aan..... twee tegeljk.....Ben wel al 25+ hoor![]()
Hé, het was op mn 13e hoor, ik was er heus wel op tijd bijquote:Op maandag 2 juli 2007 22:37 schreef Autoreply het volgende:
Toch triest. Ga je ff pannekoeken bakken voor de meute, kom je terug en gaat het weer 's over mijn sexleven. Triest dan vooral dat het de nerds zijn die nooit hun pc verlaten en niet verder zijn gekomen dan een chatvriendinnetje op hun 14e, die de grootste mond hebben.
Laat je eerst 's zelf ontmaagden ofzo![]()
quote:
Krassert!!!11!!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:56 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://www.picserver.nl/i/P0BVI83U9C73/256/p.jpeg]afbeelding][/url],
!!!
wat heb je gedaaaaaaaan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:56 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://www.picserver.nl/i/P0BVI83U9C73/256/p.jpeg]afbeelding][/url],
!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |