quote:
Is ze wel klaargekomen? Ik kan mij voorstellen dat dit toch best tricky is als je een vluggertje in een hoekje doet. Ik bedoel, je kan wel veel neuken, maar als je kwalitatief onder de maat presteert is dat slecht voor je reputatie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:07 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Broek werkte ook, hoekje van de hangar.![]()
Vannacht was de herkansing en die beviel beiden meer dan goed, alleen woescht sexen in een clubhuis waar 's morgens iedereen binnenkomt bleek een minder goed idee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:17 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Is ze wel klaargekomen? Ik kan mij voorstellen dat dit toch best tricky is als je een vluggertje in een hoekje doet. Ik bedoel, je kan wel veel neuken, maar als je kwalitatief onder de maat presteert is dat slecht voor je reputatie.![]()
Hoor ik daar een lichte jaloezie naar mijn ubergeyle lollerpaintzquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:31 schreef mcDavid het volgende:
"Hmmm ik ga een foto van mijn arm maken voor op internet. Laat ik dit tijdschriftje er maar achter leggen, dat staat stoer!"
Ach echte pimp had ik natuurlijk gewoon de cockpit van die DC-3 op de achtergrond moeten zetten, stom, vergeten. Of nee, die was er natuurlijk helemaal niet, ik loop alleen maar op te scheppenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:31 schreef mcDavid het volgende:
"Hmmm ik ga een foto van mijn arm maken voor op internet. Laat ik dit tijdschriftje er maar achter leggen, dat staat stoer!"
Ah, nog meer gratis bier!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:57 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben ik eindelijk eens online, zijn jullie er niet
![]()
Ohja ik ben morgen jarig....woeiiiiii![]()
Tnxquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:00 schreef mirelia het volgende:
Feli alvast Sollie!!!!
Ja, maar dan ben je waarschijnlijk alweer naar bed gestuurd door je oudersquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef SeaOfLove het volgende:
nog 7 uurtjes hoor, dan pas ben ik jarig
maar toch alvast bedankt![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je waarschijnlijk alweer naar bed gestuurd door je ouders
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
ik ben nu bij mijn moeder dus kan rustig baggeren![]()
Whaha, ik was echt in de veronderstelling dat het vandaag donderdag wasquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef SeaOfLove het volgende:
nog 7 uurtjes hoor, dan pas ben ik jarig
maar toch alvast bedankt![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
HOI WE HEBBEN 36,7% WINST GEMAAKT MET ME STUDENTBEDRIJF!
Ohhh wat lievvv! Tnxxxquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:11 schreef Autoreply het volgende:
Lieve SOL, we hebben hier zojuist een fles Champagne voor je open getrokken. Van harte gefeliciteerd en veel succes met herstellen vooral de komende tijd![]()
Ik heb vakantie!quote:
Owww lekker, ga je nog weg?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:19 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik heb vakantie!![]()
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRDDDDDDDDDDDD!! Met je 23ste verjaardag!![]()
Ik moest grinnikenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:19 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik heb vakantie!![]()
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRDDDDDDDDDDDD!! Met je 23ste verjaardag!![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Owww lekker, ga je nog weg?
Tnxxx, maar ik word 26 hoor![]()
leuk!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:21 schreef Ienepien het volgende:
[..]
![]()
Ik vertrek vrijdag naar Tsjechie voor een klein weekje. Daarna heb ik nog een week vrij. En dan moet ik alweer werkenIk geniet echt helemaal, lekker klusjes doen, beetje rommelen, beetje thee drinken met vriendinnetjes
![]()
Ik ga kijken hoe ver ik morgen kom met mijn vakantievoorbereiding en het monteren van mijn plintenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
leuk!
kom van de week of na je vakantie ook ff theeleuten
Mijn buurman stript heulemaal nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En terecht![]()
Kan je geen troost zoeken bij die strippende buurman van je?![]()
Er stond me iets bij van een buurman die naakt was, of moet ik toch beter gaan luisterenlezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Mijn buurman stript heulemaal niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Er stond me iets bij van een buurman die naakt was, of moet ik toch beter gaan luisterenlezen
Ja en kom nou maar gewoon met die foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*Ien gelooft niets van de sexverhalen van AR, ws issie nog gewoon maagd en loopt ie stoer te doen*Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
* Hapquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:04 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja en kom nou maar gewoon met die foto's![]()
*Ien gelooft niets van de sexverhalen van AR, ws issie nog gewoon maagd en loopt ie stoer te doen*
Dat zeg ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:20 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje aan de Champagne![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |