Ik doe m'n naam weer 's eer aanquote:
Wees maar niet bang hoor, we missen je heus nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik doe m'n naam weer 's eer aan![]()
Enfin, mochten jullie me de rest van het jaar missen dan lig ik ergens in een Franse prullenbak dood te gaan. Ik ga me verder bezatten. Tukse allemaal![]()
Ik ging naar Kobus, moest weer werken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:45 schreef Bravebart het volgende:
Há, ik was Warrel net voor bij de C1000
Hoewel ik betwijfel of ze naar de C1000 ging
Ik zou mezelf niet eens missenquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor, we missen je heus niet
Waarschijnlijk deden ze dat wel bewust hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet eens missen![]()
Maargoed, ik heb knallende koppijn. Crowdsurfen op dronken mensen is niet zo handig geloof ik, ze lieten met vallen, dus nou heb ik een ei op m'n hoofd![]()
Dat betwijfel ik. Ze gingen zelf ook plat en ik geloof dat de helft gebrokt heeftquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk deden ze dat wel bewust hoor
Zie je, ik dacht al dat je naar Kobus gingquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:09 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik ging naar Kobus, moest weer werken.
Was wel grappig, hoe vond je m'n toeter?!
YEAH! GEFELI SOL!!![]()
![]()
Oh, en ik ging wel naar de C100, ik heb m'n wokkerd!En chocovlokken
Tering, er gaat ook weinig soepel en normaal in jouw leven hequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet eens missen![]()
Maargoed, ik heb knallende koppijn. Crowdsurfen op dronken mensen is niet zo handig geloof ik, ze lieten met vallen, dus nou heb ik een ei op m'n hoofd![]()
Niet zo hard voor AR hequote:Op donderdag 5 juli 2007 13:47 schreef SeaOfLove het volgende:
Tnx Warrel en sheonlydreams![]()
@Ar:sukkel![]()
Dat dan weer welquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet zo hard voor AR heHij probeert het iig
Heb je m'n roze fietstoeter gemist!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zie je, ik dacht al dat je naar Kobus ging![]()
![]()
Toeter ?Ik hoorde alleen een HOOOOOOOOOI!!
Ja, totaal gemistquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:42 schreef warrel het volgende:
[..]
Heb je m'n roze fietstoeter gemist!?
Nou, ik ga zo weer fietsen
Alsje SOLHeb je al mooie cadeauxjes gehad?
Ik heb vandaag fijn geshopt
heb ik net hier gepost SeaOfLove is jarig *O*quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:42 schreef warrel het volgende:
[..]
Alsje SOLHeb je al mooie cadeauxjes gehad?
Ik heb vandaag fijn geshopt
quote:
Zelfs dat heb ik opgegeven. De poging om lief, aardig, sociaal en normaal te worden heb ik opgegeven. Ik blijf gewoon een arrogante kansloze klootzak met een kater heb ik zojuist beslotenquote:
What's newquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik opgegeven. De poging om lief, aardig, sociaal en normaal te worden heb ik opgegeven. Ik blijf gewoon een arrogante kansloze klootzak met een kater heb ik zojuist besloten![]()
*hap*quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven om lief, aardig, enz te zijn![]()
Mooi op tijd welquote:
Nee hoor, 10 uur is normaal. Zit overigens nu met een kerel op schoot, dat komt je vast bekender voorquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mooi op tijd wel![]()
Had je het te druk met andere dingen ?
Ow, is Dennis er ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nee hoor, 10 uur is normaal. Zit overigens nu met een kerel op schoot, dat komt je vast bekender voor![]()
Dennis zit nu op L&R feest te tappenquote:
Ja, vond ´t jammer dat ik dat moest missen. Is probably een absoluut topfeest. Heb er nog over gedacht om er voor terug te rijden, maar 1000 km is toch een beetje té. Waarom ben jij eigenlijk niet gegaan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dennis zit nu op L&R feest te tappen
Ja, 1000 km is wat ver jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, vond ´t jammer dat ik dat moest missen. Is probably een absoluut topfeest. Heb er nog over gedacht om er voor terug te rijden, maar 1000 km is toch een beetje té. Waarom ben jij eigenlijk niet gegaan?
Nee man, ik fiets altijd snel. Anders kan ik niet naar mensen toeteren omdat ik ze in wil halenquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, totaal gemist![]()
Volgende keer wat zachter fietsen
Moet je vanavond alweer werken dan ?
Jaaaaa! Shirtjes en een heel mooi jurkjequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb ik net hier gepost SeaOfLove is jarig *O*
Wat heb je gekocht warrel?
Haal mij dan volgende keer eens inquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:08 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee man, ik fiets altijd snel. Anders kan ik niet naar mensen toeteren omdat ik ze in wil halen![]()
BaggerBartquote:
Doe eens rustig jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |