Ow nee...... het Amandasyndroom!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:20 schreef patist het volgende:
dennix is al bang dat hij de poll verliest, hij verdedigd zich door te zeggen dat het toch geen fuk uitmaakt in het spel
Dus... vrouwen die veel ouder zijn, en vrouwen die nog heel jong zijn... Wat kunnen we daaruit afleiden? Ik denk dit: beide leeftijden zijn onberekenbaar, ze kunnen voor je het weet aan je zitten.quote:
Daarmee bedoelt hij dat inmiddels alle miljonairs bekend zijn - dat er niet nog een nieuwe miljonair aan zal komen (behalve als er nog iemand vertrekt door diskwalificatie). De laatste vrije plek is inmiddels door Nada gevuldquote:Op zondag 1 juli 2007 01:19 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke.... en de groep is bekend... ja, dan weten we tenminste waar we mee spelen.
Ik snap die niet helemaal
Ik wil het niet weten dankquote:Op zondag 1 juli 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus... vrouwen die veel ouder zijn, en vrouwen die nog heel jong zijn... Wat kunnen we daaruit afleiden? Ik denk dit: beide leeftijden zijn onberekenbaar, ze kunnen voor je het weet aan je zitten.
Hij ís onpraktisch.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:23 schreef Haunter het volgende:
Wat schenkt hij onpraktisch dat drankje in? (Met de dop aan de buitenkant gezien vanaf het glas)
Netjes. Ben het met je eens: vanavond was zoals ook ik DGK graag zie.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OP is ingevoerd
mooooooiquote:Op zondag 1 juli 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OP is ingevoerd
oke, idd zo had ik het nog niet bekeken ... thanxquote:Op zondag 1 juli 2007 01:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daarmee bedoelt hij dat inmiddels alle miljonairs bekend zijn - dat er niet nog een nieuwe miljonair aan zal komen (behalve als er nog iemand vertrekt door diskwalificatie). De laatste vrije plek is inmiddels door Nada gevuld
Ja, mode-maker Dennix op z'n best ....... Kenner van heren-kleding .....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:26 schreef Sebi het volgende:
Heeft die Dnix nou de kraag van z'n colbert omhoog staan? Ik krijg steeds meer de behoefte om hem te slaan![]()
Nou wil ik Huub niets afnemen, want ongetwijfeld was dit geheel door de redactie georganiseerd, maar een succes...?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft een geweldige vrijgezellenavond georganiseerd voor Japio. Het was een succes voor Japio, omdat hij in z'n waarde werd gelaten. En een succes voor Huub omdat hij er een hele leuke avond van wist te maken. Creatief, sensationeel, niet vulgair. Echt zoals DGK moet zijn !
God weer een lipo over een paar wekenquote:
Onjuiste OP.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OP is ingevoerd
quote:Op zondag 1 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Netjes. Ben het met je eens: vanavond was zoals ook ik DGK graag zie.
.
Thanks, leuke reactie's.quote:
Spreekt boekdelen...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:33 schreef lorence1 het volgende:
wie nu nog twijfeld dat lieke huub echt leuk vindt.....
[afbeelding]
houden zoquote:Op zondag 1 juli 2007 01:34 schreef Kinga het volgende:
Is dat gesprek van Dennis en Nadia boeiend? Heb nog geen woord ervan gehoord...
Volgens mij bestaat er onenigheid over wie er nou eigenlijk verantwoordelijkheid draagt voor Jaap's fijne vrijgezellendagquote:Op zondag 1 juli 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Thanks, leuke reactie's.
Natuurlijk snappen we allemaal dat je dat idee al had ingediend. Je schreef het vanavond al 4 keer. Heb je het ook de redactie laten weten ?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Onjuiste OP.
Het idee voor de militaire dril heb ik vorige week ingediend ( staat in de cos )
Het hoogtepunt van de avond was het moedige en superleuke optreden van Lieke waar Huub niets van wist.
De inbreng van Huub is dus ongeveer 0 geweest....![]()
maa de gouden kooi is zijn wereldquote:Op zondag 1 juli 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb de mooiste, liefste, sterkste en stoerste chick van de gouden kooi"
Toch wel jammer dat hij dat 'van de gouden kooi' weer bij zegt, want dan is het opeens niet zo bijzonder meer.
Zielige reactiequote:Op zondag 1 juli 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk snappen we allemaal dat je dat idee al had ingediend. Je schreef het vanavond al 4 keer. Heb je het ook de redactie laten weten ?
Ik wacht al zolang op die directe vraag van Lieke aan Huub van: "Ben ik alleen leuk voor in DGK of gaat dit verder als we eruit zijn?"quote:Op zondag 1 juli 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb de mooiste, liefste, sterkste en stoerste chick van de gouden kooi"
Toch wel jammer dat hij dat 'van de gouden kooi' weer bij zegt, want dan is het opeens niet zo bijzonder meer.
Gun hem de verspreking; zijn wereldbeeld krimpt. Ik vind mijn vriendin ook de mooiste van de hele wereld...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik doe echt heel hard mijn best om een leuke quote te noteren, maar ik heb ze er nog niet op kunnen betrappen...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:34 schreef Kinga het volgende:
Is dat gesprek van Dennis en Nadia boeiend? Heb nog geen woord ervan gehoord...
jee, wat een OP-onwaardige futiliteitenquote:Op zondag 1 juli 2007 01:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nou wil ik Huub niets afnemen, want ongetwijfeld was dit geheel door de redactie georganiseerd, maar een succes...?
Een van de drie vrienden van Jaap vond het soldaatje spelen vreselijk en moest het terrein verlaten. Vervolgens viel het even stil en kwam er een paaldanseresmevrouw waar Jaap beleefd naar keek en blij was dat ze wegging. Weer een tijdje stil met wat dansen met de Fanta vrienden later deed Lieke een leuke act voor hem.
Ik ben niet zo thuis in vrijgezellenavonden, maar als dat een leuke avond is heb ik nu al medelij met toekomstig echtgenoten.
Ik heb nog tijd om na te denken. Mijn eerste echtgenote is pas 2 jaar geleden verongelukt ........quote:Op zondag 1 juli 2007 01:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nou wil ik Huub niets afnemen, want ongetwijfeld was dit geheel door de redactie georganiseerd, maar een succes...?
Een van de drie vrienden van Jaap vond het soldaatje spelen vreselijk en moest het terrein verlaten. Vervolgens viel het even stil en kwam er een paaldanseresmevrouw waar Jaap beleefd naar keek en blij was dat ze wegging. Weer een tijdje stil met wat dansen met de Fanta vrienden later deed Lieke een leuke act voor hem.
Ik ben niet zo thuis in vrijgezellenavonden, maar als dat een leuke avond is heb ik nu al medelij met toekomstig echtgenoten.
Waarvoor mijn condoleances.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb nog tijd om na te denken. Mijn eerste echtgenote is pas 2 jaar geleden verongelukt ........
zo zie je maar weer, overkomt zelfs jouquote:Op zondag 1 juli 2007 01:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Gun hem de verspreking; zijn wereldbeeld krimpt. Ik vind mijn vriendin ook de mooiste van de hele wereld...
Tjee, dat is echt kut! Sorry man.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb nog tijd om na te denken. Mijn eerste echtgenote is pas 2 jaar geleden verongelukt ........
Dat is pas ergquote:Op zondag 1 juli 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meiden? Afgaand op Fok, Vol en NoLife zijn het vooral vrouwen van middelbare leeftijd.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik denk dat het voor een man makkelijker is om hoog te scoren dan vrouwen. Ik denk dat veel meer meiden smssen dan jongens"
dat hebben ze al uitgesproken tegen elkaar.... ze gaan het zeker proberen, maar dan kunnen ze pas echt kijken of het ook klikt irl.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik wacht al zolang op die directe vraag van Lieke aan Huub van: "Ben ik alleen leuk voor in DGK of gaat dit verder als we eruit zijn?"
Die meiden zullen meer de tv-kijkers zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Meiden? Afgaand op Fok, Vol en NoLife zijn het vooral vrouwen van middelbare leeftijd.
the iron ladyquote:Op zondag 1 juli 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
Huub vindt Lieke meer een gietijzeren neukpoppetje dan een porceleinen.![]()
Ze is van staalquote:Op zondag 1 juli 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
Huub vindt Lieke meer een gietijzeren neukpoppetje dan een porceleinen.![]()
Mis je nou echt de analogie of gebruik je de verkeerde smiley?quote:
De forum-posters zijn over het algemeen geen SMS-ers op een popu. Volgende de profielen van TIEN zijn het veel meiden van 14-24 jaar.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Meiden? Afgaand op Fok, Vol en NoLife zijn het vooral vrouwen van middelbare leeftijd.
Ik heb daar nooit over getwijfeld!!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:33 schreef lorence1 het volgende:
wie nu nog twijfeld dat lieke huub echt leuk vindt.....
[afbeelding]
Wanneer heeft volgens jou iemand de middelbare leeftijd bereikt? Ik denk te kunnen zeggen dat je bij de Fok-dames al fout zit. Beter voyeren.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Respect dat je die twee nog kunt aanhorenquote:Op zondag 1 juli 2007 01:45 schreef Gert het volgende:
En Dennis begint weer eens over Huub, die zich geen raad zou weten met Dennis.
Volgens mij zit Dennis zelf met z'n handen in z'n haar wat Huub betreft.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:45 schreef Gert het volgende:
Is Huub alweer bang?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:45 schreef Gert het volgende:
Brian krijgt nog geen twintig procent terwijl hijquote:Op zondag 1 juli 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Die meiden zullen meer de tv-kijkers zijn.
De kalmeringsdrain zit er nog inquote:Op zondag 1 juli 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bootcamp, deel II
[afbeelding]
[afbeelding]
Natasia: *ik slaap, ik hoor niks, ik slaap, echt waar*quote:Op zondag 1 juli 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bootcamp, deel II
[afbeelding]
[afbeelding]
nee hoor, sorry, ik kreeg de indruk dat je ervaringsdeskundig bent op het gebied van wereldbeeldvernauwingquote:Op zondag 1 juli 2007 01:44 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mis je nou echt de analogie of gebruik je de verkeerde smiley?
De SMS-ers zien wie initatief ontplooid en wie er para achteraan loopt ...... Een soort tweede zintuig voor een wifebeater.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Brian krijgt nog geen twintig procent terwijl hij
a) aardig neergezet wordt in de uitzendingen
b) aantrekkelijk is voor jonge meiden
Huub krijgt bijna 50% terwijl hij
a) niet aardig neergezet wordt in de tv uitzendingen
b) niet echt een magneet voor jonge meiden is om er maar eens een eufemisme tegenaan te gooien
Het ziet er dus naar uit dat de hard-core SMS'er niet het typische tienermeisje is, maar dat de streamers daar een representant van zijn. Als Brian 50% van de tienermeisjes stemmen krijgt (en dat is heel conservatief) dan zou maximaal 40% van het totaal aantal stemmen van jongeren afkomstig zijn.
Sinds reisbureau's voor oudere jongeren niet schromen om vijftigers te boeken heb ik geen idee meer wat het woord betekent. Laat ik het maar veranderen in 35+ dan.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wanneer heeft volgens jou iemand de middelbare leeftijd bereikt? Ik denk te kunnen zeggen dat je bij de Fok-dames al fout zit. Beter voyeren.![]()
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
Sinds reisbureau's voor oudere jongeren niet schromen om vijftigers te boeken heb ik geen idee meer wat het woord betekent. Laat ik het maar veranderen in 35+ dan.
Nou als dat gebeurd dan haak ik af.........ik haat mag Brain nog steeds neitquote:Op zondag 1 juli 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben zelfs zo ver dat ik hoop dat Huub en Brian gaan samenspannen om Dennis aan te pakken
biertje?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:54 schreef farceman het volgende:
Toch wel grapig; de redie vindt Denix en Nada nua lminder interessant dan de bestaande koppeltjes..
nou dat ben ik nietquote:Op zondag 1 juli 2007 01:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
Sinds reisbureau's voor oudere jongeren niet schromen om vijftigers te boeken heb ik geen idee meer wat het woord betekent. Laat ik het maar veranderen in 35+ dan.
Je bent het dus met me eens; het zijn niet de tv-kijkende tienermeisjes, maar eerder de streamers qua profiel.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De SMS-ers zien wie initatief ontplooid en wie er para achteraan loopt ...... Een soort tweede zintuig voor een wifebeater.
Geteisem is me niet onbekend als woord..quote:Op zondag 1 juli 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Ze noemen de rest een ongeletterd zooitje.
Huub: "Tuig. Geteisem"
En je SMS't wel voor Huub? Anders is je leeftijd echt irrelevant.quote:
En daar ben ik het helemaal mee eens.... durfde het hier alleen niet neer te zetten.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben zelfs zo ver dat ik hoop dat Huub en Brian gaan samenspannen om Dennis aan te pakken
En Huub voegt er aan toe : "Mensen, met wie ik normaal hemaal niet mee om zou willen gaan"quote:Op zondag 1 juli 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
And he's right about that!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
ik sms niet, maar als ik het zou doen zou het voor huub zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 02:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
En je SMS't wel voor Huub? Anders is je leeftijd echt irrelevant.
NEE, dat ben ik niet met je eens. Die enkele streamer/forummer (die bijna nooit SMS-en verstuurd) valt in het niet bij de 500.000 TV-kijkers, waaromder ruim 45% jonge meiden (profiel van TIEN)quote:Op zondag 1 juli 2007 01:58 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens; het zijn niet de tv-kijkende tienermeisjes, maar eerder de streamers qua profiel.
en wat is je leeftijd 35+?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:03 schreef Desii het volgende:
Ik sms wel 5 voor Huub en 5 voor Lieke
het heeft ook geen functie.... k snap niet wat ze daar nog doet/moet.... ze hadden er deze week zo makkelijk vanaf gekundquote:Op zondag 1 juli 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
Ik word schijtziek van Natasia die dagelijks moet vermelden hoeveel dagen ze nog 'moet'.
Tyf gewoon meteen op, als het zo'n kwelling is. Aanstellerig wijf.
Hij is alleen zelf net zo goed geteisem.quote:
Ik denk echt dat Dennis een misselijkmakend mannetje is.... en ik denk dat dat met Huub buiten de kooi erg meevalt.quote:
ik ben er nog steeds schijtziek van dat ze er niet uit is gezetquote:Op zondag 1 juli 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
Ik word schijtziek van Natasia die dagelijks moet vermelden hoeveel dagen ze nog 'moet'.
Tyf gewoon meteen op, als het zo'n kwelling is. Aanstellerig wijf.
Inderdaad ja.... maar aan de andere kant is de kans dat Huub er vanwege fysiek geweld uitvliegt ook wat minder geworden.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:06 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds schijtziek van dat ze er niet uit is gezet
Juist daarom waardeer ik Huub. Hij blijft eerlijk naar anderen en zichzelf. Ik ben het zeker niet altijd met hem eens, maar hier is hij echt sterk in.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik zie in Dennis een aantal dingen die ik ook heb en eigenlijk niet zou willen hebben"
Ben ik het niet mee eens. Hij heeft misschien trekjes die niet te waarderen zijn, maar imo is hij geen tuig, in de zin van tuig als A, B en N.quote:
Dat doet er niet toe. De stelling ging over mensen die wél SMS'en. Dat zijn in Huub's geval dus vrouwen boven de 35. QED.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:01 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik sms niet, maar als ik het zou doen zou het voor huub zijn
Slaap lekker takkeschat!quote:Op zondag 1 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Broeders en zusters... Zijn wij, die den ganschen dag streamen, niet evenzeer verdoemd? Geteisem zijn wij, tuig en schorem dat het leed van anderen met groot vermaak aanschouwt.
En met deze vrolijke nachtgedachte ga ik zo naar mijn bedje![]()
Juist. Als we eerlijk zijn kunnen we allemaal zwaar irritant zijn af en toe, maar ik heb dingen van hem gezien, uitspraken gehoord, die mij hetzelfde doen vermoeden (wat Huub betreft).quote:Op zondag 1 juli 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Dennis een misselijkmakend mannetje is.... en ik denk dat dat met Huub buiten de kooi erg meevalt.
Zo vroeg naar bed ? Ben je ziek ???? Truste (en beterschap)quote:Op zondag 1 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Broeders en zusters... Zijn wij, die den ganschen dag streamen, niet evenzeer verdoemd? Geteisem zijn wij, tuig en schorem dat het leed van anderen met groot vermaak aanschouwt.
trustequote:Op zondag 1 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Zoals ik het nu zou moeten beoordelen, zou ik tien keer liever met Huub een biertje gaan drinken dan met Dennis. Maar dat staat los van het feit dat Huub in het huis bij diverse vechtpartijen betrokken is geweest en verbaal enorm grof is. Ik weet het: dat hoort blijkbaar bij "het spel". Maar om dan anderen voor tuig en geteisem uit te gaan maken en jezelf daar boven te plaatsen...quote:Op zondag 1 juli 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Dennis een misselijkmakend mannetje is.... en ik denk dat dat met Huub buiten de kooi erg meevalt.
Als ik zulke dingen ga schrijven welquote:Op zondag 1 juli 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo vroeg naar bed ? Ben je ziek ???? Truste
Zit wel wat in inderdaad, al heb ik vooral moeite met hoe hij met vrouwen omgaat. Het gaat nu beter, maar hij heeft Lieke ook een tijd lang schandalig behandeld. Daardoor zal hij bij mij niet snel meer op 1 komen.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zou moeten beoordelen, zou ik tien keer liever met Huub een biertje gaan drinken dan met Dennis. Maar dat staat los van het feit dat Huub in het huis bij diverse vechtpartijen betrokken is geweest en verbaal enorm grof is. Ik weet het: dat hoort blijkbaar bij "het spel". Maar om dan anderen voor tuig en geteisem uit te gaan maken en jezelf daar boven te plaatsen...
Even los van het feit dat vrij veel forummers (niet alleen Fokkers!) zeer enthousiast participeren in het programma en er grof geld voor over hebben, neem ik aan?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
NEE, dat ben ik niet met je eens. Die enkele streamer/forummer (die bijna nooit SMS-en verstuurd) valt in het niet bij de 500.000 TV-kijkers, waaromder ruim 45% jonge meiden (profiel van TIEN)
komt denk ik omdat hij zich geen raad wist met de situatie en zelf erg verward was. elke keer alle mensen die zeiden dat lieke niet echt gek op hem was en zijn gevoel die wel zei dat het goed zat....quote:Op zondag 1 juli 2007 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wel wat in inderdaad, al heb ik vooral moeite met hoe hij met vrouwen omgaat. Het gaat nu beter, maar hij heeft Lieke ook een tijd lang schandalig behandeld. Daardoor zal hij bij mij niet snel meer op 1 komen.
En Dennis vertelde gisteren dat hij in Januari Nadia was tegengekomen op een screeningdag. Hij had zelfs haar foto gezien op het buro van iemand met wie hij om 13:00 een afspraak had en Nadia om 14:00 ... .....quote:Op zondag 1 juli 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
Dennis heeft zich op 1 mei (ofzo) opgegeven voor DGK, Nada in januari.
misschien wil je deze rommel ergens in een ander hokje plaatsen, bij voorbaat dankquote:Op zondag 1 juli 2007 02:17 schreef voyeur het volgende:
[..]
Even los van het feit dat vrij veel forummers (niet alleen Fokkers!) zeer enthousiast participeren in het programma en er grof geld voor over hebben, neem ik aan?
Van die jonge meiden zou maximaal 50% op Huub stemmen, daar ze immers nagenoeg niet op vrouwen stemmen, Jaap niet aantrekkelijk is, Erik niet in de doelgroep past etc, etc.. Redelijkerwijs is het percentage voor Brian nog veel hoger dan 50% daar Huub geen appeal heeft op jonge meiden (heeft hij overigens ook zelfs wel eens over geklaagd; hij is pas een vrouwenmagneet sinds hij in DGK zit)
Ergo heeft Huub zijn hoge percentage niet van jonge meiden. Misschien vergis ik mij en zijn het geen 35+ dames met een beetje overgewicht, maar stemt heel scouting Nederland op hem. What are the odds...
Vertelde 'ie net ook weer.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Dennis vertelde gisteren dat hij in Januari Nadia was tegengekomen op een screeningdag. Hij had zelfs haar foto gezien op het buro van iemand met wie hij om 13:00 een afspraak had en Nadia om 14:00 ... .....
Dan zal hij wel niet in Mei hebben opgegeven. (hoor die stream niet, te misselijk zolang Dennix er is)quote:
Hoeveel aanslagen per minuut heb jij wel niet?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Weet je wat een van de beste beslissingen was hier in de kooi?"
Lieke: "Nou?"
Huub: "Die groupiedag afzeggen"
Lieke: "Het was voor mij in ieder geval de mooiste dag"
Huub: "Mooooi"
Zou met geen der heren meer dan een biertje willen drinken daar het toch allemaal wat minne mannetjes zijn, maar ik geef toe dat ik Dennis nog niet toe zou willen knikken. De agressie van Huub lijkt me voor een biertje niet zo'n drama, maar zijn boertje van buuten inborst in combinatie met zijn weetjes uit de Kijk lijken me vrij saai.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zou moeten beoordelen, zou ik tien keer liever met Huub een biertje gaan drinken dan met Dennis. Maar dat staat los van het feit dat Huub in het huis bij diverse vechtpartijen betrokken is geweest en verbaal enorm grof is. Ik weet het: dat hoort blijkbaar bij "het spel". Maar om dan anderen voor tuig en geteisem uit te gaan maken en jezelf daar boven te plaatsen...
Een goed geheugen.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Hoeveel aanslagen per minuut heb jij wel niet?
Alles goed?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
misschien wil je deze rommel ergens in een ander hokje plaatsen, bij voorbaat dank![]()
Hier doe je hem echt te kort mee, hij weet veel, meer dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zou met geen der heren meer dan een biertje willen drinken daar het toch allemaal wat minne mannetjes zijn, maar ik geef toe dat ik Dennis nog niet toe zou willen knikken. De agressie van Huub lijkt me voor een biertje niet zo'n drama, maar zijn boertje van buuten inborst in combinatie met zijn weetjes uit de Kijk lijken me vrij saai.
respect!quote:
Meestal luister ik alleen en lees / post intussen op fok. Als het wat rustig is bekijk ik de beelden erbij.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:29 schreef farceman het volgende:
[..]
respect!
Heb af en toe het gevoel dat jij met je hele familie daar zit te tikken ofzo..
Hoe kun je tikken, posten, lezen en kijken tegelijkertijd?
meerdere schermen ofzo?
Je familie die je stoort tijdens het streamen?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:33 schreef Sebi het volgende:
Best lastig om te luisteren naar mensen waarvoor je oost-indisch doof begint te raken....(wie weet over wie ik het heb wint de koelkast)
Dat is waar en de denigrerende toon is omdat hij er niets mee weet te doen .Het blijven weetjes. Het is zo nadrukkelijk geen intellectueel, maar een boertje met wat kennis. Jammer omdat hij niet dom is.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hier doe je hem echt te kort mee, hij weet veel, meer dan de gemiddelde Nederlander.
nogmaals complimenten dat Lieke en huub toch wel meer was/is en jij hier dus gelijk in hadquote:Op zondag 1 juli 2007 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meestal luister ik alleen en lees / post intussen op fok. Als het wat rustig is bekijk ik de beelden erbij.
quote:Op zondag 1 juli 2007 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je familie die je stoort tijdens het streamen?
Als Dennis iets groter was geweest wel, maar nu verwacht ik het eigenlijk niet. Maar als Nadia echt niet zonder seks kan, weet je het nooit natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 02:34 schreef farceman het volgende:
[..]
nogmaals complimenten dat Lieke en huub toch wel meer was/is.
Voorzie je al iets bij Denix en Nada?
DENNIS EN NADIAquote:Op zondag 1 juli 2007 02:35 schreef Sebi het volgende:
[..]
nee, ze slaapt. Ik geef je een tweede kans
![]()
Maar niet met de rest van bewoners dus?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Dennis iets groter was geweest wel, maar nu verwacht ik het eigenlijk niet. Maar als Nadia echt niet zonder seks kan, weet je het nooit natuurlijk
Ik betrap me er zelf wel eens op trouwens. Heeft mijn vrouw (terwijl ik zit te streamen) een heel verhaal verteld en op het eind zegt ze: "Weet je eigenlijk wel wat ik gezegd heb?", waarop ik dan moet reageren met: "Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee"quote:Op zondag 1 juli 2007 02:35 schreef Sebi het volgende:
[..]
nee, ze slaapt. Ik geef je een tweede kans
![]()
Daar is het nog wat vroeg voor, maar ik denk wel dat Nadia meer Brian's type is dan Amanda. Dus wie weetquote:Op zondag 1 juli 2007 02:38 schreef farceman het volgende:
[..]
Maar niet met de rest van bewoners dus?
quote:Op zondag 1 juli 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
BSOL, kan jij zien op welke pagina Lieke zit te loeren?
Dat moet wel, hij heeft beide handen uit zijn zakken...quote:Op zondag 1 juli 2007 02:37 schreef lorence1 het volgende:
dennis heeft het erg naar zijn zin
[afbeelding]
Namens Nadia stop ze terugquote:Op zondag 1 juli 2007 02:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat moet wel, hij heeft beide handen uit zijn zakken...![]()
Nadia was even plassen, maar Dennis had het niet door?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:37 schreef lorence1 het volgende:
dennis heeft het erg naar zijn zin
[afbeelding]
hehe, gelukkig heb ik dat tot nu toe alleen met de personen OP de streams, maar bedankt voor het schetsen van mijn toekomstbeeld.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik betrap me er zelf wel eens op trouwens. Heeft mijn vrouw (terwijl ik zit te streamen) een heel verhaal verteld en op het eind zegt ze: "Weet je eigenlijk wel wat ik gezegd heb?", waarop ik dan moet reageren met: "Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee"
Ik had en heb geen enkel idee, maar moest wel lachen om je vraag ..........quote:
durft mijn man niet te doen..... bang dat hij dan de tv dan weer kwijt is, met een streamende vrouw kan die onbeperkt naar zijn detectives en andere zooi kijkenquote:Op zondag 1 juli 2007 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik betrap me er zelf wel eens op trouwens. Heeft mijn vrouw (terwijl ik zit te streamen) een heel verhaal verteld en op het eind zegt ze: "Weet je eigenlijk wel wat ik gezegd heb?", waarop ik dan moet reageren met: "Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee"
Als je dat nog een keer terugleest, weet je hoe gedeformeerd je in feite raakt van DGKquote:Op zondag 1 juli 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister nog liever naar een slapende Brian dan naar Dennis
Huub werd naar achteren geroepen en Lieke zit op kantoor (dacht ik)quote:Op zondag 1 juli 2007 02:46 schreef lorence1 het volgende:
waar zijn lieke en huub=
Zaten in het kantoor. Ik sluit niet uit dat ze nu een amicaal babbeltje hebben met een/meer redacteuren. Het heet daar niet voor niets 'de snackbar'.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:46 schreef lorence1 het volgende:
waar zijn lieke en huub=
sneakersokken/lage enkelkousjesquote:Op zondag 1 juli 2007 02:46 schreef ppi het volgende:
Wat is dat nou met die Dennis en zijn sokken ?
Draagt hij nu continu geen sokken ?
Of sneakersokken/lage enkelkousjes of hoe dat dan ook maar mag heten....
Of toch sokken van min of meer normale lengte maar dan vleeskleurig ?
Ik zie steeds schoenen-blote enkel-broek.
En het ziet er nogal vreemd uit.
![]()
Aandacht héquote:Op zondag 1 juli 2007 02:44 schreef Soury het volgende:
Tjeee nu zit die zielepiet op te scheppen over drugs ..... Men ket riel LUL![]()
Ja, van die veel te kleine miepenkousjes en die frot hij dan in z'n schoenenquote:Op zondag 1 juli 2007 02:46 schreef ppi het volgende:
Wat is dat nou met die Dennis en zijn sokken ?
Draagt hij nu continu geen sokken ?
Of sneakersokken/lage enkelkousjes of hoe dat dan ook maar mag heten....
Of toch sokken van min of meer normale lengte maar dan vleeskleurig ?
Ik zie steeds schoenen-blote enkel-broek.
En het ziet er nogal vreemd uit.
![]()
Heb een poging gedaan maar Nat boeit me net zo als Nix..... maar ik geef ze ff de tijd ... Lijkt me niet makkelijk als newbiequote:Op zondag 1 juli 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
Ik zap heel soms naar de stream nix/nad, maar krijg het idee dat nad alle vragen stelt, maar geen vragen terug krijgt, klopt dit?
Dat klopt wel, nix hoort zichzelf blijkbaar graag praten (maar terwijl ik dit typ hoor ik een vraag van nix over nada's zender....dus er is hoop!)quote:Op zondag 1 juli 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
Ik zap heel soms naar de stream nix/nad, maar krijg het idee dat nad alle vragen stelt, maar geen vragen terug krijgt, klopt dit?
Graaaaaaaaaaag! Liever Eric in Huub modus dan dit kleine idiote jochie. Met zn grote schjmoelwerk!quote:Op zondag 1 juli 2007 02:50 schreef lorence1 het volgende:
wie wil dennis terugruilen voor eric... of hebben jullie dan toch liever dennis===
NaT is zo vreselijk nog niet - ze is wel vreselijk natuurlijk hoor. Ik kijk inmiddels wat langer, Nat stelt de vragen, Denniks err speelt het mannetje en praat vooral over zichzelf (een echte player toont toch altijd juist heel veel interesse in z'n slachtoffer?)quote:Op zondag 1 juli 2007 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb een poging gedaan maar Nat boeit me net zo als Nix..... maar ik geef ze ff de tijd ... Lijkt me niet makkelijk als newbie![]()
Als Eric fietskettingen mag meenemen....graag!quote:Op zondag 1 juli 2007 02:50 schreef lorence1 het volgende:
wie wil dennis terugruilen voor eric... of hebben jullie dan toch liever dennis===
Ik gun haar de tijd maar tot nu toe is ze rukquote:Op zondag 1 juli 2007 02:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
NaT is zo vreselijk nog niet - ze is wel vreselijk natuurlijk hoor. Ik kijk inmiddels wat langer, Nat stelt de vragen, Denniks err speelt het mannetje. (een echte player toont toch altijd juist heel veel interesse in z'n slachtoffer?)
Champies bij Friesquote:Op zondag 1 juli 2007 02:55 schreef farceman het volgende:
Huub en Lieke zijn volgens mij ff achter geweest en zijn helemaal blij terug.
Zei die juist niet hoogste?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub tegen Lieke : "Weet je, als ik de volgende keer nog eens een keer iets heb, dan ga ik meteen naar hem toe (gebarend naar achter). Hij is wel niet de allerhoogste baas, maar hij begrijpt het"
[afbeelding]
Oke, dan is er nog hoop voor hem, niet veel - een sprankje.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:47 schreef lorence1 het volgende:
[..]
sneakersokken/lage enkelkousjes
hij heeft grotere op de boodschappenlijst gezet![]()
Ah wacht, denniks weet natuurlijk al alles van nat. Ze hoeft niet eens een antwoord te gevenquote:Op zondag 1 juli 2007 02:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gun haar de tijd maar tot nu toe is ze ruk![]()
Scherpquote:Op zondag 1 juli 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
Nada tegen Nix; Kan je je nog herinneren hoe het huis eruit zag voordat het gedecoreerd was door Jan de Bouvrie?
Dan zou hij gezegd hebben "Zij is de hoogste baas .....". De hoofdproducent is nog steeds Deborah Flens.quote:
Die vent is maf, of wisten we dat al ?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, van die veel te kleine miepenkousjes en die frot hij dan in z'n schoenen
Het is ongelooflijk, wat een vrouwenversierder he. Hij lult volgens mij al een paar uur over zichzelfquote:Op zondag 1 juli 2007 02:59 schreef avonne het volgende:
Dit is de derde keer dat ik Nix aan Nada hoor vragen of ze hem op tv heeft gezien.
nee hoor, laat hun nog maar ff saampies genietenquote:Op zondag 1 juli 2007 02:59 schreef lorence1 het volgende:
ik wil dat h en l naar binnen gaan.... eens kijken wat d te zeggen heeft tegen h
En vroeg het ook aan 'n vriend van Japio en aan Mitch en aan Melissa en aan Dimitri ........quote:Op zondag 1 juli 2007 02:59 schreef avonne het volgende:
Dit is de derde keer dat ik Nix aan Nada hoor vragen of ze hem op tv heeft gezien.
Triest jochie.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:59 schreef avonne het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En vroeg het ook aan 'n vriend van Japio en aan Mitch en aan Melissa en aan Dimitri ........
Zoals in je ondertitel ...... "stranger things have happened" ........quote:Op zondag 1 juli 2007 03:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Die vent is maf, of wisten we dat al ?
En dat haar van hem zoals die dat "styled" is toch ook om je suf te lachen.
Vooral het matje in zijn nek en het deel wat dan net boven zijn voorhoofd zit.
Superdude![]()
quote:
Ja want 'terugkotsen' daar doet ze niet aan..........quote:Op zondag 1 juli 2007 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kots maar over Nadia, vertrekt ze meteen![]()
Oh nee dat heeft ze gezegd ... Hahahahhahahahhaquote:Op zondag 1 juli 2007 03:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja want 'terugkotsen' daar doet ze niet aan..........
Dat krijg je als je constant met je handen in je zakken zitquote:Op zondag 1 juli 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
Denniets heeft zijn draai gevonden zegtie....... Nou ben benieuwd morgen!
Tssss...unbelieveble... Hij is in zijn ééntje een 'Niks Noppes Nada'.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
Denniets heeft zijn draai gevonden zegtie....... Nou ben benieuwd morgen!
truste eitjequote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is een mooie tijd om wat anders te gaan doen. Vanmiddag had ik een nieuwe map voor het uploaden van caps gemaakt en zie nu tot m'n schrik dat ik vanmiddag/vanavond 182 caps heb geplaatst (en ruim 220+ posts). Lijkt me wel genoeg ....
Tot morgen allemaal, truste als je gaat slapen![]()
dag Eiquote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is een mooie tijd om wat anders te gaan doen. Vanmiddag had ik een nieuwe map voor het uploaden van caps gemaakt en zie nu tot m'n schrik dat ik vanmiddag/vanavond 182 caps heb geplaatst (en ruim 220+ posts). Lijkt me wel genoeg ....
Was wel een goeie TTquote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tssss...unbelieveble... Hij is in zijn ééntje een 'Niks Noppes Nada'.
welterustenquote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid!quote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
thnx for the capsquote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
hebben ze gezoend?????quote:Op zondag 1 juli 2007 03:11 schreef Heathen het volgende:
Dennis en Nadia gaan zoenen..
oe, ik zie ze ook nietquote:Op zondag 1 juli 2007 03:11 schreef Heathen het volgende:
Dennis en Nadia gaan zoenen.. zucht.. Nadia laat zoveel hints achter en dan nog begrijpt die sukkel het niet.
Nee, de stelletjes moeten uitelkaar want bij RTL mag er niet meer geneuckt worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:12 schreef Heathen het volgende:
Staat trouwens in het script. Want dan hebben we drie stelletjes en dat is beter voor het programma.
Gooi hem dr weer in,quote:
Ach dat kunnen ze knippen.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, de stelletjes moeten uitelkaar want bij RTL mag er niet meer geneuckt worden.
Hasta mañana! Thanks voor de CAPS!quote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
VB, ze wil nog iets halen uit de andere kamer. Een figuur die niet van suiker is die had haar geleid naar de andere kamer buiten in de regen alwaar ze in die kamer samen alleen waren zonder bemoeienis van iemand anders.quote:
idd... iemand zei vanmiddag.... ze betalen 10.000euro en nemen niet de moeite om streams en fora te volgen. (zo dom)quote:Op zondag 1 juli 2007 03:11 schreef STAP01 het volgende:
Ik vind het zo ongelooflijk stom van de nieuwe bewoners dat ze de streams de laatste weken, voor hun intrede in het huis, niet op de voet hebben gevolgd! Zooooooo dom!
Wil jij het doen, ik ben nog niet zo ver dat ik een update kan plaatsen in een topic...quote:Op zondag 1 juli 2007 03:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gooi hem dr weer in,
die Nada snapte ik eerst niet, maar Nada&Nix is wel uptodate nu![]()
Dat geloof ik dus niet.... Maar ik ben naief en domquote:Op zondag 1 juli 2007 03:17 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... iemand zei vanmiddag.... ze betalen 10.000euro en nemen niet de moeite om streams en fora te volgen. (zo dom)
oh ok - volgens mij liggen daar echt spullen van haar. denniks, player die hij pretendeert te zijn, deed daar inderdaad err niks meequote:Op zondag 1 juli 2007 03:16 schreef Heathen het volgende:
[..]
VB, ze wil nog iets halen uit de andere kamer. Een figuur die niet van suiker is die had haar geleid naar de andere kamer buiten in de regen alwaar ze in die kamer samen alleen waren zonder bemoeienis van iemand anders.
Palma kijkt ook nooit.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet.... Maar ik ben naief en dom![]()
Ik bedoel.. jij en ik zouden wel zo 'hoffelijk' zijn om daar op in te gaan.. Een beetje regen wat de geilheid zou tegen moeten houden? Laat me niet lachen.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh ok - volgens mij liggen daar echt spullen van haar. denniks, player die hij pretendeert te zijn, deed daar inderdaad err niks mee
quote:Op zondag 1 juli 2007 03:23 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik bedoel.. jij en ik zouden wel zo 'hoffelijk' zijn om daar op in te gaan.. Een beetje regen wat de geilheid zou tegen moeten houden? Laat me niet lachen.
als het een om de vangst van een mooie dame zou gaan, jazekerquote:Op zondag 1 juli 2007 03:23 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik bedoel.. jij en ik zouden wel zo 'hoffelijk' zijn om daar op in te gaan.. Een beetje regen wat de geilheid zou tegen moeten houden? Laat me niet lachen.
pas geopereerd hequote:Op zondag 1 juli 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kaal dus ......
Tis geen volledig bewijs ...quote:Op zondag 1 juli 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kaal dus ......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik moet altijd wel lachen om de lieve redactie die, zo lijkt het, ons toch altijd wel een beetje helpt met de onderzoekjesquote:
Klopt dar is de kappers branch het over eensquote:Op zondag 1 juli 2007 03:30 schreef Heathen het volgende:
[..]
Maar ook geen zaak die gesloten dient te worden.
Komt wel goedquote:Op zondag 1 juli 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Feel free, kom maar met beter bewijs .......
LOLquote:Op zondag 1 juli 2007 03:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt dar is de kappers branch het over eens![]()
Ze trok een soort 'steun-hemd', net geen corset aan. Had ze overigens ook verteld dat dat nodig was voor haar buik, de eerste 6 weken na de operatie.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:32 schreef scanman01 het volgende:
Ze schijnt echt een lelijke buik te hebben. Die houdt ze consequent verborgen voor de camera's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |