Daar is het nog wat vroeg voor, maar ik denk wel dat Nadia meer Brian's type is dan Amanda. Dus wie weetquote:Op zondag 1 juli 2007 02:38 schreef farceman het volgende:
[..]
Maar niet met de rest van bewoners dus?
quote:Op zondag 1 juli 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
BSOL, kan jij zien op welke pagina Lieke zit te loeren?
Dat moet wel, hij heeft beide handen uit zijn zakken...quote:Op zondag 1 juli 2007 02:37 schreef lorence1 het volgende:
dennis heeft het erg naar zijn zin
[afbeelding]
Namens Nadia stop ze terugquote:Op zondag 1 juli 2007 02:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat moet wel, hij heeft beide handen uit zijn zakken...![]()
Nadia was even plassen, maar Dennis had het niet door?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:37 schreef lorence1 het volgende:
dennis heeft het erg naar zijn zin
[afbeelding]
hehe, gelukkig heb ik dat tot nu toe alleen met de personen OP de streams, maar bedankt voor het schetsen van mijn toekomstbeeld.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik betrap me er zelf wel eens op trouwens. Heeft mijn vrouw (terwijl ik zit te streamen) een heel verhaal verteld en op het eind zegt ze: "Weet je eigenlijk wel wat ik gezegd heb?", waarop ik dan moet reageren met: "Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee"
Ik had en heb geen enkel idee, maar moest wel lachen om je vraag ..........quote:
durft mijn man niet te doen..... bang dat hij dan de tv dan weer kwijt is, met een streamende vrouw kan die onbeperkt naar zijn detectives en andere zooi kijkenquote:Op zondag 1 juli 2007 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik betrap me er zelf wel eens op trouwens. Heeft mijn vrouw (terwijl ik zit te streamen) een heel verhaal verteld en op het eind zegt ze: "Weet je eigenlijk wel wat ik gezegd heb?", waarop ik dan moet reageren met: "Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee"
Als je dat nog een keer terugleest, weet je hoe gedeformeerd je in feite raakt van DGKquote:Op zondag 1 juli 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister nog liever naar een slapende Brian dan naar Dennis
Huub werd naar achteren geroepen en Lieke zit op kantoor (dacht ik)quote:Op zondag 1 juli 2007 02:46 schreef lorence1 het volgende:
waar zijn lieke en huub=
Zaten in het kantoor. Ik sluit niet uit dat ze nu een amicaal babbeltje hebben met een/meer redacteuren. Het heet daar niet voor niets 'de snackbar'.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:46 schreef lorence1 het volgende:
waar zijn lieke en huub=
sneakersokken/lage enkelkousjesquote:Op zondag 1 juli 2007 02:46 schreef ppi het volgende:
Wat is dat nou met die Dennis en zijn sokken ?
Draagt hij nu continu geen sokken ?
Of sneakersokken/lage enkelkousjes of hoe dat dan ook maar mag heten....
Of toch sokken van min of meer normale lengte maar dan vleeskleurig ?
Ik zie steeds schoenen-blote enkel-broek.
En het ziet er nogal vreemd uit.
![]()
Aandacht héquote:Op zondag 1 juli 2007 02:44 schreef Soury het volgende:
Tjeee nu zit die zielepiet op te scheppen over drugs ..... Men ket riel LUL![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |