Hoeveel aanslagen per minuut heb jij wel niet?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Weet je wat een van de beste beslissingen was hier in de kooi?"
Lieke: "Nou?"
Huub: "Die groupiedag afzeggen"
Lieke: "Het was voor mij in ieder geval de mooiste dag"
Huub: "Mooooi"
Zou met geen der heren meer dan een biertje willen drinken daar het toch allemaal wat minne mannetjes zijn, maar ik geef toe dat ik Dennis nog niet toe zou willen knikken. De agressie van Huub lijkt me voor een biertje niet zo'n drama, maar zijn boertje van buuten inborst in combinatie met zijn weetjes uit de Kijk lijken me vrij saai.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zou moeten beoordelen, zou ik tien keer liever met Huub een biertje gaan drinken dan met Dennis. Maar dat staat los van het feit dat Huub in het huis bij diverse vechtpartijen betrokken is geweest en verbaal enorm grof is. Ik weet het: dat hoort blijkbaar bij "het spel". Maar om dan anderen voor tuig en geteisem uit te gaan maken en jezelf daar boven te plaatsen...
Een goed geheugen.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Hoeveel aanslagen per minuut heb jij wel niet?
Alles goed?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
misschien wil je deze rommel ergens in een ander hokje plaatsen, bij voorbaat dank![]()
Hier doe je hem echt te kort mee, hij weet veel, meer dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zou met geen der heren meer dan een biertje willen drinken daar het toch allemaal wat minne mannetjes zijn, maar ik geef toe dat ik Dennis nog niet toe zou willen knikken. De agressie van Huub lijkt me voor een biertje niet zo'n drama, maar zijn boertje van buuten inborst in combinatie met zijn weetjes uit de Kijk lijken me vrij saai.
respect!quote:
Meestal luister ik alleen en lees / post intussen op fok. Als het wat rustig is bekijk ik de beelden erbij.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:29 schreef farceman het volgende:
[..]
respect!
Heb af en toe het gevoel dat jij met je hele familie daar zit te tikken ofzo..
Hoe kun je tikken, posten, lezen en kijken tegelijkertijd?
meerdere schermen ofzo?
Je familie die je stoort tijdens het streamen?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:33 schreef Sebi het volgende:
Best lastig om te luisteren naar mensen waarvoor je oost-indisch doof begint te raken....(wie weet over wie ik het heb wint de koelkast)
Dat is waar en de denigrerende toon is omdat hij er niets mee weet te doen .Het blijven weetjes. Het is zo nadrukkelijk geen intellectueel, maar een boertje met wat kennis. Jammer omdat hij niet dom is.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hier doe je hem echt te kort mee, hij weet veel, meer dan de gemiddelde Nederlander.
nogmaals complimenten dat Lieke en huub toch wel meer was/is en jij hier dus gelijk in hadquote:Op zondag 1 juli 2007 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meestal luister ik alleen en lees / post intussen op fok. Als het wat rustig is bekijk ik de beelden erbij.
quote:Op zondag 1 juli 2007 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je familie die je stoort tijdens het streamen?
Als Dennis iets groter was geweest wel, maar nu verwacht ik het eigenlijk niet. Maar als Nadia echt niet zonder seks kan, weet je het nooit natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 02:34 schreef farceman het volgende:
[..]
nogmaals complimenten dat Lieke en huub toch wel meer was/is.
Voorzie je al iets bij Denix en Nada?
DENNIS EN NADIAquote:Op zondag 1 juli 2007 02:35 schreef Sebi het volgende:
[..]
nee, ze slaapt. Ik geef je een tweede kans
![]()
Maar niet met de rest van bewoners dus?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Dennis iets groter was geweest wel, maar nu verwacht ik het eigenlijk niet. Maar als Nadia echt niet zonder seks kan, weet je het nooit natuurlijk
Ik betrap me er zelf wel eens op trouwens. Heeft mijn vrouw (terwijl ik zit te streamen) een heel verhaal verteld en op het eind zegt ze: "Weet je eigenlijk wel wat ik gezegd heb?", waarop ik dan moet reageren met: "Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee"quote:Op zondag 1 juli 2007 02:35 schreef Sebi het volgende:
[..]
nee, ze slaapt. Ik geef je een tweede kans
![]()
Daar is het nog wat vroeg voor, maar ik denk wel dat Nadia meer Brian's type is dan Amanda. Dus wie weetquote:Op zondag 1 juli 2007 02:38 schreef farceman het volgende:
[..]
Maar niet met de rest van bewoners dus?
quote:Op zondag 1 juli 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
BSOL, kan jij zien op welke pagina Lieke zit te loeren?
Dat moet wel, hij heeft beide handen uit zijn zakken...quote:Op zondag 1 juli 2007 02:37 schreef lorence1 het volgende:
dennis heeft het erg naar zijn zin
[afbeelding]
Namens Nadia stop ze terugquote:Op zondag 1 juli 2007 02:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat moet wel, hij heeft beide handen uit zijn zakken...![]()
Nadia was even plassen, maar Dennis had het niet door?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:37 schreef lorence1 het volgende:
dennis heeft het erg naar zijn zin
[afbeelding]
hehe, gelukkig heb ik dat tot nu toe alleen met de personen OP de streams, maar bedankt voor het schetsen van mijn toekomstbeeld.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik betrap me er zelf wel eens op trouwens. Heeft mijn vrouw (terwijl ik zit te streamen) een heel verhaal verteld en op het eind zegt ze: "Weet je eigenlijk wel wat ik gezegd heb?", waarop ik dan moet reageren met: "Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee"
Ik had en heb geen enkel idee, maar moest wel lachen om je vraag ..........quote:
durft mijn man niet te doen..... bang dat hij dan de tv dan weer kwijt is, met een streamende vrouw kan die onbeperkt naar zijn detectives en andere zooi kijkenquote:Op zondag 1 juli 2007 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik betrap me er zelf wel eens op trouwens. Heeft mijn vrouw (terwijl ik zit te streamen) een heel verhaal verteld en op het eind zegt ze: "Weet je eigenlijk wel wat ik gezegd heb?", waarop ik dan moet reageren met: "Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee"
Als je dat nog een keer terugleest, weet je hoe gedeformeerd je in feite raakt van DGKquote:Op zondag 1 juli 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister nog liever naar een slapende Brian dan naar Dennis
Huub werd naar achteren geroepen en Lieke zit op kantoor (dacht ik)quote:Op zondag 1 juli 2007 02:46 schreef lorence1 het volgende:
waar zijn lieke en huub=
Zaten in het kantoor. Ik sluit niet uit dat ze nu een amicaal babbeltje hebben met een/meer redacteuren. Het heet daar niet voor niets 'de snackbar'.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:46 schreef lorence1 het volgende:
waar zijn lieke en huub=
sneakersokken/lage enkelkousjesquote:Op zondag 1 juli 2007 02:46 schreef ppi het volgende:
Wat is dat nou met die Dennis en zijn sokken ?
Draagt hij nu continu geen sokken ?
Of sneakersokken/lage enkelkousjes of hoe dat dan ook maar mag heten....
Of toch sokken van min of meer normale lengte maar dan vleeskleurig ?
Ik zie steeds schoenen-blote enkel-broek.
En het ziet er nogal vreemd uit.
![]()
Aandacht héquote:Op zondag 1 juli 2007 02:44 schreef Soury het volgende:
Tjeee nu zit die zielepiet op te scheppen over drugs ..... Men ket riel LUL![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |