Geteisem is me niet onbekend als woord..quote:Op zondag 1 juli 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Ze noemen de rest een ongeletterd zooitje.
Huub: "Tuig. Geteisem"
En je SMS't wel voor Huub? Anders is je leeftijd echt irrelevant.quote:
En daar ben ik het helemaal mee eens.... durfde het hier alleen niet neer te zetten.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben zelfs zo ver dat ik hoop dat Huub en Brian gaan samenspannen om Dennis aan te pakken
En Huub voegt er aan toe : "Mensen, met wie ik normaal hemaal niet mee om zou willen gaan"quote:Op zondag 1 juli 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
And he's right about that!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
ik sms niet, maar als ik het zou doen zou het voor huub zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 02:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
En je SMS't wel voor Huub? Anders is je leeftijd echt irrelevant.
NEE, dat ben ik niet met je eens. Die enkele streamer/forummer (die bijna nooit SMS-en verstuurd) valt in het niet bij de 500.000 TV-kijkers, waaromder ruim 45% jonge meiden (profiel van TIEN)quote:Op zondag 1 juli 2007 01:58 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens; het zijn niet de tv-kijkende tienermeisjes, maar eerder de streamers qua profiel.
en wat is je leeftijd 35+?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:03 schreef Desii het volgende:
Ik sms wel 5 voor Huub en 5 voor Lieke
het heeft ook geen functie.... k snap niet wat ze daar nog doet/moet.... ze hadden er deze week zo makkelijk vanaf gekundquote:Op zondag 1 juli 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
Ik word schijtziek van Natasia die dagelijks moet vermelden hoeveel dagen ze nog 'moet'.
Tyf gewoon meteen op, als het zo'n kwelling is. Aanstellerig wijf.
Hij is alleen zelf net zo goed geteisem.quote:
Ik denk echt dat Dennis een misselijkmakend mannetje is.... en ik denk dat dat met Huub buiten de kooi erg meevalt.quote:
ik ben er nog steeds schijtziek van dat ze er niet uit is gezetquote:Op zondag 1 juli 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
Ik word schijtziek van Natasia die dagelijks moet vermelden hoeveel dagen ze nog 'moet'.
Tyf gewoon meteen op, als het zo'n kwelling is. Aanstellerig wijf.
Inderdaad ja.... maar aan de andere kant is de kans dat Huub er vanwege fysiek geweld uitvliegt ook wat minder geworden.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:06 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds schijtziek van dat ze er niet uit is gezet
Juist daarom waardeer ik Huub. Hij blijft eerlijk naar anderen en zichzelf. Ik ben het zeker niet altijd met hem eens, maar hier is hij echt sterk in.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik zie in Dennis een aantal dingen die ik ook heb en eigenlijk niet zou willen hebben"
Ben ik het niet mee eens. Hij heeft misschien trekjes die niet te waarderen zijn, maar imo is hij geen tuig, in de zin van tuig als A, B en N.quote:
Dat doet er niet toe. De stelling ging over mensen die wél SMS'en. Dat zijn in Huub's geval dus vrouwen boven de 35. QED.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:01 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik sms niet, maar als ik het zou doen zou het voor huub zijn
Slaap lekker takkeschat!quote:Op zondag 1 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Broeders en zusters... Zijn wij, die den ganschen dag streamen, niet evenzeer verdoemd? Geteisem zijn wij, tuig en schorem dat het leed van anderen met groot vermaak aanschouwt.
En met deze vrolijke nachtgedachte ga ik zo naar mijn bedje![]()
Juist. Als we eerlijk zijn kunnen we allemaal zwaar irritant zijn af en toe, maar ik heb dingen van hem gezien, uitspraken gehoord, die mij hetzelfde doen vermoeden (wat Huub betreft).quote:Op zondag 1 juli 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Dennis een misselijkmakend mannetje is.... en ik denk dat dat met Huub buiten de kooi erg meevalt.
Zo vroeg naar bed ? Ben je ziek ???? Truste (en beterschap)quote:Op zondag 1 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Broeders en zusters... Zijn wij, die den ganschen dag streamen, niet evenzeer verdoemd? Geteisem zijn wij, tuig en schorem dat het leed van anderen met groot vermaak aanschouwt.
trustequote:Op zondag 1 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Zoals ik het nu zou moeten beoordelen, zou ik tien keer liever met Huub een biertje gaan drinken dan met Dennis. Maar dat staat los van het feit dat Huub in het huis bij diverse vechtpartijen betrokken is geweest en verbaal enorm grof is. Ik weet het: dat hoort blijkbaar bij "het spel". Maar om dan anderen voor tuig en geteisem uit te gaan maken en jezelf daar boven te plaatsen...quote:Op zondag 1 juli 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Dennis een misselijkmakend mannetje is.... en ik denk dat dat met Huub buiten de kooi erg meevalt.
Als ik zulke dingen ga schrijven welquote:Op zondag 1 juli 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo vroeg naar bed ? Ben je ziek ???? Truste
Zit wel wat in inderdaad, al heb ik vooral moeite met hoe hij met vrouwen omgaat. Het gaat nu beter, maar hij heeft Lieke ook een tijd lang schandalig behandeld. Daardoor zal hij bij mij niet snel meer op 1 komen.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zou moeten beoordelen, zou ik tien keer liever met Huub een biertje gaan drinken dan met Dennis. Maar dat staat los van het feit dat Huub in het huis bij diverse vechtpartijen betrokken is geweest en verbaal enorm grof is. Ik weet het: dat hoort blijkbaar bij "het spel". Maar om dan anderen voor tuig en geteisem uit te gaan maken en jezelf daar boven te plaatsen...
Even los van het feit dat vrij veel forummers (niet alleen Fokkers!) zeer enthousiast participeren in het programma en er grof geld voor over hebben, neem ik aan?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
NEE, dat ben ik niet met je eens. Die enkele streamer/forummer (die bijna nooit SMS-en verstuurd) valt in het niet bij de 500.000 TV-kijkers, waaromder ruim 45% jonge meiden (profiel van TIEN)
komt denk ik omdat hij zich geen raad wist met de situatie en zelf erg verward was. elke keer alle mensen die zeiden dat lieke niet echt gek op hem was en zijn gevoel die wel zei dat het goed zat....quote:Op zondag 1 juli 2007 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wel wat in inderdaad, al heb ik vooral moeite met hoe hij met vrouwen omgaat. Het gaat nu beter, maar hij heeft Lieke ook een tijd lang schandalig behandeld. Daardoor zal hij bij mij niet snel meer op 1 komen.
En Dennis vertelde gisteren dat hij in Januari Nadia was tegengekomen op een screeningdag. Hij had zelfs haar foto gezien op het buro van iemand met wie hij om 13:00 een afspraak had en Nadia om 14:00 ... .....quote:Op zondag 1 juli 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
Dennis heeft zich op 1 mei (ofzo) opgegeven voor DGK, Nada in januari.
misschien wil je deze rommel ergens in een ander hokje plaatsen, bij voorbaat dankquote:Op zondag 1 juli 2007 02:17 schreef voyeur het volgende:
[..]
Even los van het feit dat vrij veel forummers (niet alleen Fokkers!) zeer enthousiast participeren in het programma en er grof geld voor over hebben, neem ik aan?
Van die jonge meiden zou maximaal 50% op Huub stemmen, daar ze immers nagenoeg niet op vrouwen stemmen, Jaap niet aantrekkelijk is, Erik niet in de doelgroep past etc, etc.. Redelijkerwijs is het percentage voor Brian nog veel hoger dan 50% daar Huub geen appeal heeft op jonge meiden (heeft hij overigens ook zelfs wel eens over geklaagd; hij is pas een vrouwenmagneet sinds hij in DGK zit)
Ergo heeft Huub zijn hoge percentage niet van jonge meiden. Misschien vergis ik mij en zijn het geen 35+ dames met een beetje overgewicht, maar stemt heel scouting Nederland op hem. What are the odds...
Vertelde 'ie net ook weer.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Dennis vertelde gisteren dat hij in Januari Nadia was tegengekomen op een screeningdag. Hij had zelfs haar foto gezien op het buro van iemand met wie hij om 13:00 een afspraak had en Nadia om 14:00 ... .....
Dan zal hij wel niet in Mei hebben opgegeven. (hoor die stream niet, te misselijk zolang Dennix er is)quote:
Hoeveel aanslagen per minuut heb jij wel niet?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Weet je wat een van de beste beslissingen was hier in de kooi?"
Lieke: "Nou?"
Huub: "Die groupiedag afzeggen"
Lieke: "Het was voor mij in ieder geval de mooiste dag"
Huub: "Mooooi"
Zou met geen der heren meer dan een biertje willen drinken daar het toch allemaal wat minne mannetjes zijn, maar ik geef toe dat ik Dennis nog niet toe zou willen knikken. De agressie van Huub lijkt me voor een biertje niet zo'n drama, maar zijn boertje van buuten inborst in combinatie met zijn weetjes uit de Kijk lijken me vrij saai.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zou moeten beoordelen, zou ik tien keer liever met Huub een biertje gaan drinken dan met Dennis. Maar dat staat los van het feit dat Huub in het huis bij diverse vechtpartijen betrokken is geweest en verbaal enorm grof is. Ik weet het: dat hoort blijkbaar bij "het spel". Maar om dan anderen voor tuig en geteisem uit te gaan maken en jezelf daar boven te plaatsen...
Een goed geheugen.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Hoeveel aanslagen per minuut heb jij wel niet?
Alles goed?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
misschien wil je deze rommel ergens in een ander hokje plaatsen, bij voorbaat dank![]()
Hier doe je hem echt te kort mee, hij weet veel, meer dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zou met geen der heren meer dan een biertje willen drinken daar het toch allemaal wat minne mannetjes zijn, maar ik geef toe dat ik Dennis nog niet toe zou willen knikken. De agressie van Huub lijkt me voor een biertje niet zo'n drama, maar zijn boertje van buuten inborst in combinatie met zijn weetjes uit de Kijk lijken me vrij saai.
respect!quote:
Meestal luister ik alleen en lees / post intussen op fok. Als het wat rustig is bekijk ik de beelden erbij.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:29 schreef farceman het volgende:
[..]
respect!
Heb af en toe het gevoel dat jij met je hele familie daar zit te tikken ofzo..
Hoe kun je tikken, posten, lezen en kijken tegelijkertijd?
meerdere schermen ofzo?
Je familie die je stoort tijdens het streamen?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:33 schreef Sebi het volgende:
Best lastig om te luisteren naar mensen waarvoor je oost-indisch doof begint te raken....(wie weet over wie ik het heb wint de koelkast)
Dat is waar en de denigrerende toon is omdat hij er niets mee weet te doen .Het blijven weetjes. Het is zo nadrukkelijk geen intellectueel, maar een boertje met wat kennis. Jammer omdat hij niet dom is.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hier doe je hem echt te kort mee, hij weet veel, meer dan de gemiddelde Nederlander.
nogmaals complimenten dat Lieke en huub toch wel meer was/is en jij hier dus gelijk in hadquote:Op zondag 1 juli 2007 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meestal luister ik alleen en lees / post intussen op fok. Als het wat rustig is bekijk ik de beelden erbij.
quote:Op zondag 1 juli 2007 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je familie die je stoort tijdens het streamen?
Als Dennis iets groter was geweest wel, maar nu verwacht ik het eigenlijk niet. Maar als Nadia echt niet zonder seks kan, weet je het nooit natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 02:34 schreef farceman het volgende:
[..]
nogmaals complimenten dat Lieke en huub toch wel meer was/is.
Voorzie je al iets bij Denix en Nada?
DENNIS EN NADIAquote:Op zondag 1 juli 2007 02:35 schreef Sebi het volgende:
[..]
nee, ze slaapt. Ik geef je een tweede kans
![]()
Maar niet met de rest van bewoners dus?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Dennis iets groter was geweest wel, maar nu verwacht ik het eigenlijk niet. Maar als Nadia echt niet zonder seks kan, weet je het nooit natuurlijk
Ik betrap me er zelf wel eens op trouwens. Heeft mijn vrouw (terwijl ik zit te streamen) een heel verhaal verteld en op het eind zegt ze: "Weet je eigenlijk wel wat ik gezegd heb?", waarop ik dan moet reageren met: "Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee"quote:Op zondag 1 juli 2007 02:35 schreef Sebi het volgende:
[..]
nee, ze slaapt. Ik geef je een tweede kans
![]()
Daar is het nog wat vroeg voor, maar ik denk wel dat Nadia meer Brian's type is dan Amanda. Dus wie weetquote:Op zondag 1 juli 2007 02:38 schreef farceman het volgende:
[..]
Maar niet met de rest van bewoners dus?
quote:Op zondag 1 juli 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
BSOL, kan jij zien op welke pagina Lieke zit te loeren?
Dat moet wel, hij heeft beide handen uit zijn zakken...quote:Op zondag 1 juli 2007 02:37 schreef lorence1 het volgende:
dennis heeft het erg naar zijn zin
[afbeelding]
Namens Nadia stop ze terugquote:Op zondag 1 juli 2007 02:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat moet wel, hij heeft beide handen uit zijn zakken...![]()
Nadia was even plassen, maar Dennis had het niet door?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:37 schreef lorence1 het volgende:
dennis heeft het erg naar zijn zin
[afbeelding]
hehe, gelukkig heb ik dat tot nu toe alleen met de personen OP de streams, maar bedankt voor het schetsen van mijn toekomstbeeld.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik betrap me er zelf wel eens op trouwens. Heeft mijn vrouw (terwijl ik zit te streamen) een heel verhaal verteld en op het eind zegt ze: "Weet je eigenlijk wel wat ik gezegd heb?", waarop ik dan moet reageren met: "Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee"
Ik had en heb geen enkel idee, maar moest wel lachen om je vraag ..........quote:
durft mijn man niet te doen..... bang dat hij dan de tv dan weer kwijt is, met een streamende vrouw kan die onbeperkt naar zijn detectives en andere zooi kijkenquote:Op zondag 1 juli 2007 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik betrap me er zelf wel eens op trouwens. Heeft mijn vrouw (terwijl ik zit te streamen) een heel verhaal verteld en op het eind zegt ze: "Weet je eigenlijk wel wat ik gezegd heb?", waarop ik dan moet reageren met: "Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee"
Als je dat nog een keer terugleest, weet je hoe gedeformeerd je in feite raakt van DGKquote:Op zondag 1 juli 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister nog liever naar een slapende Brian dan naar Dennis
Huub werd naar achteren geroepen en Lieke zit op kantoor (dacht ik)quote:Op zondag 1 juli 2007 02:46 schreef lorence1 het volgende:
waar zijn lieke en huub=
Zaten in het kantoor. Ik sluit niet uit dat ze nu een amicaal babbeltje hebben met een/meer redacteuren. Het heet daar niet voor niets 'de snackbar'.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:46 schreef lorence1 het volgende:
waar zijn lieke en huub=
sneakersokken/lage enkelkousjesquote:Op zondag 1 juli 2007 02:46 schreef ppi het volgende:
Wat is dat nou met die Dennis en zijn sokken ?
Draagt hij nu continu geen sokken ?
Of sneakersokken/lage enkelkousjes of hoe dat dan ook maar mag heten....
Of toch sokken van min of meer normale lengte maar dan vleeskleurig ?
Ik zie steeds schoenen-blote enkel-broek.
En het ziet er nogal vreemd uit.
![]()
Aandacht héquote:Op zondag 1 juli 2007 02:44 schreef Soury het volgende:
Tjeee nu zit die zielepiet op te scheppen over drugs ..... Men ket riel LUL![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |