Ow nee...... het Amandasyndroom!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:20 schreef patist het volgende:
dennix is al bang dat hij de poll verliest, hij verdedigd zich door te zeggen dat het toch geen fuk uitmaakt in het spel
Dus... vrouwen die veel ouder zijn, en vrouwen die nog heel jong zijn... Wat kunnen we daaruit afleiden? Ik denk dit: beide leeftijden zijn onberekenbaar, ze kunnen voor je het weet aan je zitten.quote:
Daarmee bedoelt hij dat inmiddels alle miljonairs bekend zijn - dat er niet nog een nieuwe miljonair aan zal komen (behalve als er nog iemand vertrekt door diskwalificatie). De laatste vrije plek is inmiddels door Nada gevuldquote:Op zondag 1 juli 2007 01:19 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke.... en de groep is bekend... ja, dan weten we tenminste waar we mee spelen.
Ik snap die niet helemaal
Ik wil het niet weten dankquote:Op zondag 1 juli 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus... vrouwen die veel ouder zijn, en vrouwen die nog heel jong zijn... Wat kunnen we daaruit afleiden? Ik denk dit: beide leeftijden zijn onberekenbaar, ze kunnen voor je het weet aan je zitten.
Hij ís onpraktisch.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:23 schreef Haunter het volgende:
Wat schenkt hij onpraktisch dat drankje in? (Met de dop aan de buitenkant gezien vanaf het glas)
Netjes. Ben het met je eens: vanavond was zoals ook ik DGK graag zie.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OP is ingevoerd
mooooooiquote:Op zondag 1 juli 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OP is ingevoerd
oke, idd zo had ik het nog niet bekeken ... thanxquote:Op zondag 1 juli 2007 01:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daarmee bedoelt hij dat inmiddels alle miljonairs bekend zijn - dat er niet nog een nieuwe miljonair aan zal komen (behalve als er nog iemand vertrekt door diskwalificatie). De laatste vrije plek is inmiddels door Nada gevuld
Ja, mode-maker Dennix op z'n best ....... Kenner van heren-kleding .....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:26 schreef Sebi het volgende:
Heeft die Dnix nou de kraag van z'n colbert omhoog staan? Ik krijg steeds meer de behoefte om hem te slaan![]()
Nou wil ik Huub niets afnemen, want ongetwijfeld was dit geheel door de redactie georganiseerd, maar een succes...?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft een geweldige vrijgezellenavond georganiseerd voor Japio. Het was een succes voor Japio, omdat hij in z'n waarde werd gelaten. En een succes voor Huub omdat hij er een hele leuke avond van wist te maken. Creatief, sensationeel, niet vulgair. Echt zoals DGK moet zijn !
God weer een lipo over een paar wekenquote:
Onjuiste OP.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OP is ingevoerd
quote:Op zondag 1 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Netjes. Ben het met je eens: vanavond was zoals ook ik DGK graag zie.
.
Thanks, leuke reactie's.quote:
Spreekt boekdelen...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:33 schreef lorence1 het volgende:
wie nu nog twijfeld dat lieke huub echt leuk vindt.....
[afbeelding]
houden zoquote:Op zondag 1 juli 2007 01:34 schreef Kinga het volgende:
Is dat gesprek van Dennis en Nadia boeiend? Heb nog geen woord ervan gehoord...
Volgens mij bestaat er onenigheid over wie er nou eigenlijk verantwoordelijkheid draagt voor Jaap's fijne vrijgezellendagquote:Op zondag 1 juli 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Thanks, leuke reactie's.
Natuurlijk snappen we allemaal dat je dat idee al had ingediend. Je schreef het vanavond al 4 keer. Heb je het ook de redactie laten weten ?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Onjuiste OP.
Het idee voor de militaire dril heb ik vorige week ingediend ( staat in de cos )
Het hoogtepunt van de avond was het moedige en superleuke optreden van Lieke waar Huub niets van wist.
De inbreng van Huub is dus ongeveer 0 geweest....![]()
maa de gouden kooi is zijn wereldquote:Op zondag 1 juli 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb de mooiste, liefste, sterkste en stoerste chick van de gouden kooi"
Toch wel jammer dat hij dat 'van de gouden kooi' weer bij zegt, want dan is het opeens niet zo bijzonder meer.
Zielige reactiequote:Op zondag 1 juli 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk snappen we allemaal dat je dat idee al had ingediend. Je schreef het vanavond al 4 keer. Heb je het ook de redactie laten weten ?
Ik wacht al zolang op die directe vraag van Lieke aan Huub van: "Ben ik alleen leuk voor in DGK of gaat dit verder als we eruit zijn?"quote:Op zondag 1 juli 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb de mooiste, liefste, sterkste en stoerste chick van de gouden kooi"
Toch wel jammer dat hij dat 'van de gouden kooi' weer bij zegt, want dan is het opeens niet zo bijzonder meer.
Gun hem de verspreking; zijn wereldbeeld krimpt. Ik vind mijn vriendin ook de mooiste van de hele wereld...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik doe echt heel hard mijn best om een leuke quote te noteren, maar ik heb ze er nog niet op kunnen betrappen...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:34 schreef Kinga het volgende:
Is dat gesprek van Dennis en Nadia boeiend? Heb nog geen woord ervan gehoord...
jee, wat een OP-onwaardige futiliteitenquote:Op zondag 1 juli 2007 01:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nou wil ik Huub niets afnemen, want ongetwijfeld was dit geheel door de redactie georganiseerd, maar een succes...?
Een van de drie vrienden van Jaap vond het soldaatje spelen vreselijk en moest het terrein verlaten. Vervolgens viel het even stil en kwam er een paaldanseresmevrouw waar Jaap beleefd naar keek en blij was dat ze wegging. Weer een tijdje stil met wat dansen met de Fanta vrienden later deed Lieke een leuke act voor hem.
Ik ben niet zo thuis in vrijgezellenavonden, maar als dat een leuke avond is heb ik nu al medelij met toekomstig echtgenoten.
Ik heb nog tijd om na te denken. Mijn eerste echtgenote is pas 2 jaar geleden verongelukt ........quote:Op zondag 1 juli 2007 01:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nou wil ik Huub niets afnemen, want ongetwijfeld was dit geheel door de redactie georganiseerd, maar een succes...?
Een van de drie vrienden van Jaap vond het soldaatje spelen vreselijk en moest het terrein verlaten. Vervolgens viel het even stil en kwam er een paaldanseresmevrouw waar Jaap beleefd naar keek en blij was dat ze wegging. Weer een tijdje stil met wat dansen met de Fanta vrienden later deed Lieke een leuke act voor hem.
Ik ben niet zo thuis in vrijgezellenavonden, maar als dat een leuke avond is heb ik nu al medelij met toekomstig echtgenoten.
Waarvoor mijn condoleances.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb nog tijd om na te denken. Mijn eerste echtgenote is pas 2 jaar geleden verongelukt ........
zo zie je maar weer, overkomt zelfs jouquote:Op zondag 1 juli 2007 01:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Gun hem de verspreking; zijn wereldbeeld krimpt. Ik vind mijn vriendin ook de mooiste van de hele wereld...
Tjee, dat is echt kut! Sorry man.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb nog tijd om na te denken. Mijn eerste echtgenote is pas 2 jaar geleden verongelukt ........
Dat is pas ergquote:Op zondag 1 juli 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meiden? Afgaand op Fok, Vol en NoLife zijn het vooral vrouwen van middelbare leeftijd.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik denk dat het voor een man makkelijker is om hoog te scoren dan vrouwen. Ik denk dat veel meer meiden smssen dan jongens"
dat hebben ze al uitgesproken tegen elkaar.... ze gaan het zeker proberen, maar dan kunnen ze pas echt kijken of het ook klikt irl.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik wacht al zolang op die directe vraag van Lieke aan Huub van: "Ben ik alleen leuk voor in DGK of gaat dit verder als we eruit zijn?"
Die meiden zullen meer de tv-kijkers zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Meiden? Afgaand op Fok, Vol en NoLife zijn het vooral vrouwen van middelbare leeftijd.
the iron ladyquote:Op zondag 1 juli 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
Huub vindt Lieke meer een gietijzeren neukpoppetje dan een porceleinen.![]()
Ze is van staalquote:Op zondag 1 juli 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
Huub vindt Lieke meer een gietijzeren neukpoppetje dan een porceleinen.![]()
Mis je nou echt de analogie of gebruik je de verkeerde smiley?quote:
De forum-posters zijn over het algemeen geen SMS-ers op een popu. Volgende de profielen van TIEN zijn het veel meiden van 14-24 jaar.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Meiden? Afgaand op Fok, Vol en NoLife zijn het vooral vrouwen van middelbare leeftijd.
Ik heb daar nooit over getwijfeld!!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:33 schreef lorence1 het volgende:
wie nu nog twijfeld dat lieke huub echt leuk vindt.....
[afbeelding]
Wanneer heeft volgens jou iemand de middelbare leeftijd bereikt? Ik denk te kunnen zeggen dat je bij de Fok-dames al fout zit. Beter voyeren.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Respect dat je die twee nog kunt aanhorenquote:Op zondag 1 juli 2007 01:45 schreef Gert het volgende:
En Dennis begint weer eens over Huub, die zich geen raad zou weten met Dennis.
Volgens mij zit Dennis zelf met z'n handen in z'n haar wat Huub betreft.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:45 schreef Gert het volgende:
Is Huub alweer bang?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:45 schreef Gert het volgende:
Brian krijgt nog geen twintig procent terwijl hijquote:Op zondag 1 juli 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Die meiden zullen meer de tv-kijkers zijn.
De kalmeringsdrain zit er nog inquote:Op zondag 1 juli 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bootcamp, deel II
[afbeelding]
[afbeelding]
Natasia: *ik slaap, ik hoor niks, ik slaap, echt waar*quote:Op zondag 1 juli 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bootcamp, deel II
[afbeelding]
[afbeelding]
nee hoor, sorry, ik kreeg de indruk dat je ervaringsdeskundig bent op het gebied van wereldbeeldvernauwingquote:Op zondag 1 juli 2007 01:44 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mis je nou echt de analogie of gebruik je de verkeerde smiley?
De SMS-ers zien wie initatief ontplooid en wie er para achteraan loopt ...... Een soort tweede zintuig voor een wifebeater.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Brian krijgt nog geen twintig procent terwijl hij
a) aardig neergezet wordt in de uitzendingen
b) aantrekkelijk is voor jonge meiden
Huub krijgt bijna 50% terwijl hij
a) niet aardig neergezet wordt in de tv uitzendingen
b) niet echt een magneet voor jonge meiden is om er maar eens een eufemisme tegenaan te gooien
Het ziet er dus naar uit dat de hard-core SMS'er niet het typische tienermeisje is, maar dat de streamers daar een representant van zijn. Als Brian 50% van de tienermeisjes stemmen krijgt (en dat is heel conservatief) dan zou maximaal 40% van het totaal aantal stemmen van jongeren afkomstig zijn.
Sinds reisbureau's voor oudere jongeren niet schromen om vijftigers te boeken heb ik geen idee meer wat het woord betekent. Laat ik het maar veranderen in 35+ dan.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wanneer heeft volgens jou iemand de middelbare leeftijd bereikt? Ik denk te kunnen zeggen dat je bij de Fok-dames al fout zit. Beter voyeren.![]()
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
Sinds reisbureau's voor oudere jongeren niet schromen om vijftigers te boeken heb ik geen idee meer wat het woord betekent. Laat ik het maar veranderen in 35+ dan.
Nou als dat gebeurd dan haak ik af.........ik haat mag Brain nog steeds neitquote:Op zondag 1 juli 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben zelfs zo ver dat ik hoop dat Huub en Brian gaan samenspannen om Dennis aan te pakken
biertje?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:54 schreef farceman het volgende:
Toch wel grapig; de redie vindt Denix en Nada nua lminder interessant dan de bestaande koppeltjes..
nou dat ben ik nietquote:Op zondag 1 juli 2007 01:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
Sinds reisbureau's voor oudere jongeren niet schromen om vijftigers te boeken heb ik geen idee meer wat het woord betekent. Laat ik het maar veranderen in 35+ dan.
Je bent het dus met me eens; het zijn niet de tv-kijkende tienermeisjes, maar eerder de streamers qua profiel.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De SMS-ers zien wie initatief ontplooid en wie er para achteraan loopt ...... Een soort tweede zintuig voor een wifebeater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |