Brian is eng en Jaap is psycho, Huub is alleen irritant bij tijd en wijle. Volgens mij is Nadia gewoon in de war met de namen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
Nadia vindt Huub echt eng. Ze denkt dat hij geen rol speelt, hij is echt psycho.
Non verbale communicatie is zo intressant! Dat zegt toch altijd heel veelquote:Op zondag 1 juli 2007 01:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Het viel mij ook op dat ze naast Huub ging zitten in het hoekje van de bank (waar eigenlijk weinig plek is)
Die jongen is zo dom.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 01:06 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke zijn zooooo leuk![]()
Hupeltje heeft van der genoten vanavond.... nou Huubie het merendeel hier ook
tijd voor een beetje terror...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:05 schreef daWeasel het volgende:
Opzich wel leuk allemaal mensen in zo'n huis met een volkomen misplaatst zelf en wereldbeeld. Frusterend is het alleen dat wanneer ze constant met de neus op de feiten worden gedrukt en dan nog steeds blijven denken dat ze gelijk hebben.
Vraag me sterk af of dat een goede taktiek is.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub herhaald (naar Lieke) wat hij al eerder zei : "Nadia moet maar naar mij komen. Ik besteed geen enkele seconde aandacht aan haar en wil wel eens zien wat ze zal doen"
Deze stellingname uitte ze gister ook al, zonder denniks - ik denk wel dat ze er echt zo over denktquote:Op zondag 1 juli 2007 01:06 schreef riri het volgende:
leuk,lieke en huub bij de paardenbox champagne drinken....en dat moet dan volges nadia de grootste psycho zijn die huub....nadia toch,je laat je al goed omlullun door die dennix...pleit niet voor je
Dit is mooie echte romantiek.quote:
Hahaha. Dat had ik dus net ook. Ongelofelijk. Normaal zet ik B meteen op mute. Nog voor hij zijn mond open trektquote:Op zondag 1 juli 2007 00:47 schreef mootie het volgende:
't Moet ook niet gekker worden, ik ga vrijwillig naar B en A omdat ik Denniks niet meer trek.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Zeggen Nix en Nad nog wat leuks?
Volgens mij kijkt er niemand naar hunquote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia heeft haar mening al gevormd (dankzij een paar fragmenten op TV), dus waarom zou Huub tijd in haar moeten investeren?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
Vraag me sterk af of dat een goede taktiek is.
Nix, Nada....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat maakt dat uit...wat moet je met iemand die toch al een vooroordeel tegen je heeft??????????quote:Op zondag 1 juli 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft die tactiek al vanaf het begin ..... Of het werkt ? Wie weet ...... 41-45% popu en nog steeds 'n backup. En wat te denken van de grote twijfel bij Japio en ene Dennix en Brian, die de hele dag door over hem praten.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Sneu dus.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die jongen is zo dom.
Hij denkt echt dat hij stukje voor stukje Huub kan breken.
En dat hij op 1 kan komen.
whahaha.... die ik goed Nix en Nadquote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer dat Nadia niet zo slim was om die vraag te stellen.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af waarom Dennis er het liefst geen vrouw van een jaar of 40 in had gehad. Hij was blij toen hij zag dat er een vrouw van 22 bij kwam.
Ja, ik had graag willen weten wat er zo eng/afstotelijk/intimiderend is aan vrouwen van 40.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer dat Nadia niet zo slim was om die vraag te stellen.
quote:
die mogen trouwenquote:Op zondag 1 juli 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik had graag willen weten wat er zo eng/afstotelijk/intimiderend is aan vrouwen van 40.
OK, maar met dat argument is álles wat Huub doet dus goed, want hij heeft 40+ procent.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij heeft die tactiek al vanaf het begin ..... Of het werkt ? Wie weet ...... 41-45% popu en nog steeds 'n backup. En wat te denken van de grote twijfel bij Japio en ene Dennix en Brian, die de hele dag door over hem praten.
Als hij al zo'n moeite heeft met meisjes van zijn eigen leeftijd, dan zal een volwassen vrouw van 40 hem vast nog veel meer angst aanjagen.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik had graag willen weten wat er zo eng/afstotelijk/intimiderend is aan vrouwen van 40.
Meisjes van 18 vond ie ook al heul eng.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als hij al zo'n moeite heeft met meisjes van zijn eigen leeftijd, dan zal een volwassen vrouw van 40 hem vast nog veel meer angst aanjagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |