Brian is eng en Jaap is psycho, Huub is alleen irritant bij tijd en wijle. Volgens mij is Nadia gewoon in de war met de namen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
Nadia vindt Huub echt eng. Ze denkt dat hij geen rol speelt, hij is echt psycho.
Non verbale communicatie is zo intressant! Dat zegt toch altijd heel veelquote:Op zondag 1 juli 2007 01:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Het viel mij ook op dat ze naast Huub ging zitten in het hoekje van de bank (waar eigenlijk weinig plek is)
Die jongen is zo dom.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 01:06 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke zijn zooooo leuk![]()
Hupeltje heeft van der genoten vanavond.... nou Huubie het merendeel hier ook
tijd voor een beetje terror...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:05 schreef daWeasel het volgende:
Opzich wel leuk allemaal mensen in zo'n huis met een volkomen misplaatst zelf en wereldbeeld. Frusterend is het alleen dat wanneer ze constant met de neus op de feiten worden gedrukt en dan nog steeds blijven denken dat ze gelijk hebben.
Vraag me sterk af of dat een goede taktiek is.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub herhaald (naar Lieke) wat hij al eerder zei : "Nadia moet maar naar mij komen. Ik besteed geen enkele seconde aandacht aan haar en wil wel eens zien wat ze zal doen"
Deze stellingname uitte ze gister ook al, zonder denniks - ik denk wel dat ze er echt zo over denktquote:Op zondag 1 juli 2007 01:06 schreef riri het volgende:
leuk,lieke en huub bij de paardenbox champagne drinken....en dat moet dan volges nadia de grootste psycho zijn die huub....nadia toch,je laat je al goed omlullun door die dennix...pleit niet voor je
Dit is mooie echte romantiek.quote:
Hahaha. Dat had ik dus net ook. Ongelofelijk. Normaal zet ik B meteen op mute. Nog voor hij zijn mond open trektquote:Op zondag 1 juli 2007 00:47 schreef mootie het volgende:
't Moet ook niet gekker worden, ik ga vrijwillig naar B en A omdat ik Denniks niet meer trek.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Zeggen Nix en Nad nog wat leuks?
Volgens mij kijkt er niemand naar hunquote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia heeft haar mening al gevormd (dankzij een paar fragmenten op TV), dus waarom zou Huub tijd in haar moeten investeren?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
Vraag me sterk af of dat een goede taktiek is.
Nix, Nada....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef uniekhoorn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |