dat denk ik ook. (doet me erg aan het sms gedrag bij jim bij idols denken)quote:Op zondag 1 juli 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie 1 risico. De SMS-poll telt heel veel jonge meiden, tot nu toe een deel aanhang van Brian. Die zouden Dennix ook wel eens kunnen gaan kiezen.
Ik geef mensen ook weleens gelijk maar dat is dan puur om van verder gezeik af te komen. Misschien is dit ook wel het geval met Nadia.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze geeft hem op belangrijke punten duidelijk gelijk. Daarmee zegt ze dus ook gewoon dat ze tegen Huub en Lieke is.
Het enige wat ik uit zijn mond hoor komen is een constante stroom onzinnige uitspraken.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:34 schreef riri het volgende:
wat kan dennix goed praten hé één op één....in de groep heeft hij een bek vol tanden,altijd stil,in een gesprek één op één komt de ware dennix naar boven en dat is geen beste peer....
De ex van Lieke voetbalde bij dezelfde club als Dennis (Alphense Boys ?). Veel meer 'relatie' was er niet tussen Dennis en Lieke, behalve dat ze elkaar in bepaalde disco's wel eens tegen kwamen. En het is 2+ jaren geleden.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dennis schijnt een vriend van een ex van Lieke te zijn... ze kenden elkaar iig al wel.
Weten we natuurlijk niet hoe die relatie verbroken is en of Lieke en die ex nog normaal met elkaar kunnen omgaan
Dat moet wel de witte wijn zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:24 schreef Soury het volgende:
Ik keek net naar de stream met Brian en ik dacht gut best een stuk...
Is het de witte wijn of moet ik echt kappen met DGK zooi...![]()
![]()
zou toch moeten betekenen dat er stemmers van huub weglopen...quote:Op zondag 1 juli 2007 00:36 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dat denk ik ook. (doet me erg aan het sms gedrag bij jim bij idols denken)
dennis heeft nu echt uitgesproken welke richting hij opgaat, bij nadia is dat nog niet duidelijk (daar kun je nu alleen nog naar gissen)quote:Op zondag 1 juli 2007 00:37 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik geef mensen ook weleens gelijk maar dat is dan puur om van verder gezeik af te komen. Misschien is dit ook wel het geval met Nadia.![]()
hopelijk richting poort?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:39 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dennis heeft nu echt uitgesproken welke richting hij opgaat, <knip>
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:40 schreef Dark het volgende:
Dennis - Lieke heeft zich gewoon de villa ingeneukt en daarom wil ik niet bij hun horen.
Dennis - Stel ik ga met Jaap....... en de kant van Brian en Amanda is ook slecht voor jou........
Schrijf een mailtje.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:42 schreef DaanDobber het volgende:
Nog een keer:
EVEN IETS ANDERS
Waarom staat Nadia niet tussen de miljonairs op de site?
Omdat de helft van de productie/marketing/scriptschrijvers/webdesigners ontslagen zijn oopsquote:Op zondag 1 juli 2007 00:42 schreef DaanDobber het volgende:
Nog een keer:
EVEN IETS ANDERS
Waarom staat Nadia niet tussen de miljonairs op de site?
Wat ik dus al dacht. Het is niet met meelullen... het is gewoon de mening die ze voor haar entree al had.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
Nadia vindt Huub echt eng. Ze denkt dat hij geen rol speelt, hij is echt psycho.
De Tien medewerkers zijn ontslagen, de Talpa medewerkers niet. ( het productie bedrijf dus heh )quote:Op zondag 1 juli 2007 00:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Omdat de helft van de productie/marketing/scriptschrijvers/webdesigners ontslagen zijn oops![]()
vertel niet verder !!
Bron?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Omdat de helft van de productie/marketing/scriptschrijvers/webdesigners ontslagen zijn oops![]()
vertel niet verder !!
Hij baalt ernorm dat de door Huub georganiseerde avond zo'n creatief succes was. Hij snapt niet (zei hij tegen Amanda) dat hij zelf dit soort dingen niet kon bedenken.quote:
Tjan ik ook , ook al moest hij van de scriptschrijvers zich bij Dennis voegen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
6 tegen 2 dus. Hoewel ik nog hoop voor Jaap heb.
moooooooi..... dat vind tie vast niet errrugquote:Op zondag 1 juli 2007 00:46 schreef tipsch het volgende:
Nadia vindt Huub een échte psycho en is bang voor hem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |