Omdat Lieke iets met Huub heeft denk ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:23 schreef tipsch het volgende:
is denniks soms een ex-vriendje van lieke? waarom is hij zo geobsedeerd?
goeie manier om iemand helemaal leeg te laten lopen, ja zeggen en verder zelf denkenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze geeft hem op belangrijke punten duidelijk gelijk. Daarmee zegt ze dus ook gewoon dat ze tegen Huub en Lieke is.
Hij heeft de illusie zijn plek te kunnen innemen. Hij vindt zichzelf net als Huub, alleen mooier.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:25 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik snap niet waarom Dennis zo anti-huub is vanaf het begin
Ik hoop het echt, maar betwijfel het nog veel meer.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:25 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
goeie manier om iemand helemaal leeg te laten lopen, ja zeggen en verder zelf denken
Juist.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:25 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
goeie manier om iemand helemaal leeg te laten lopen, ja zeggen en verder zelf denken
dan zou dennis toch rustig achterover kunnen leunen en hoeft ie niet zo'n moeite te doen om iedereen te overtuigen van de slechtheid/slinksheid van huub (en lieke)? Hij wint het op z'n slofjes van Huub tenslottequote:Op zondag 1 juli 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
Dennis: Huub is heel bang voor mij. Hij heeft het nu een paar keer verbaal niet tegen mij gered, fysiek niet gered en ik pak 'm ook nog eens met de pokerchallenge.
Dennis schijnt een vriend van een ex van Lieke te zijn... ze kenden elkaar iig al wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:23 schreef tipsch het volgende:
is denniks soms een ex-vriendje van lieke? waarom is hij zo geobsedeerd?
Waar haalt die debiel het vandaanquote:Op zondag 1 juli 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
Dennis: Huub is heel bang voor mij. Hij heeft het nu een paar keer verbaal niet tegen mij gered, fysiek niet gered en ik pak 'm ook nog eens met de pokerchallenge.
Zou Dennis stiekem verliefd op Huub zijn of zo, en zich daarvoor schamen?
De haat zit extreem diep.
Wat Dennix vergeet is dat hij zelfs de toneelhaak al bijna heeft weten te scoren .......quote:Op zondag 1 juli 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
Zou Dennis stiekem verliefd op Huub zijn of zo, en zich daarvoor schamen?
De haat zit extreem diep.
Lijkt me ook tactiek, ik kan me niet voorstellen dat ze werkelijk gelooft wat Dennis allemaal zit te zeveren.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:27 schreef lorence1 het volgende:
Mensen met iemand meelullen is ook een tactiek![]()
Ik denk dat zij hetzelfde al dacht wat Dennis nu zegt. Dat denk ik echt.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:29 schreef Meganog het volgende:
[..]
Lijkt me ook tactiek, ik kan me niet voorstellen dat ze werkelijk gelooft wat Dennis allemaal zit te zeveren.
Mijn indruk is dat Nadia wel wat slimmer is dan ze nu voordoet.
Dat hoop ik ook van harte!quote:Op zondag 1 juli 2007 00:28 schreef scanman01 het volgende:
De popoll gaat bij een aantal mensen (Dennis en Jaap) heel hard aankomen denk ik.
Ik zie 1 risico. De SMS-poll telt heel veel jonge meiden, tot nu toe een deel aanhang van Brian. Die zouden Dennix ook wel eens kunnen gaan kiezen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:28 schreef scanman01 het volgende:
De popoll gaat bij een aantal mensen (Dennis en Jaap) heel hard aankomen denk ik.
Het gros van de stemmers ziet alleen de uitzendingen. En daarin komt dat ongelooflijk valse en domme gelul van Dennis de sukkel niet voor.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie 1 risico. De SMS-poll telt heel veel jonge meiden, tot nu toe een deel aanhang van Brian. Die zouden Dennix ook wel eens kunnen gaan kiezen.
Het ligt er ook aan hoe ze hem de komende week op tv gaan neerzetten. Maar na de vechtpartij met Huub is het al wel mis voor hem denk ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie 1 risico. De SMS-poll telt heel veel jonge meiden, tot nu toe een deel aanhang van Brian. Die zouden Dennix ook wel eens kunnen gaan kiezen.
Ach dat is maximaal 20 % van alle stemmen, deel die door Brian en Dennis en des te groter is het verschil met mister 40 +%quote:Op zondag 1 juli 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan van hem uitzenden?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gros van de stemmers ziet alleen de uitzendingen. En daarin komt dat ongelooflijk valse en domme gelul van Dennis de sukkel niet voor.
Ik voorzie een montage met daaronder het muziekje: Ik wil ook zo'n broek met van die zakken op de zij......quote:
De Brian-stemmers waren toch niet voor Huub ? Wat zullen ze zich aantrekken van een ruzie met Huub ?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe ze hem de komende week op tv gaan neerzetten. Maar na de vechtpartij met Huub is het al wel mis voor hem denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |