Geteisem is me niet onbekend als woord..quote:Op zondag 1 juli 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Ze noemen de rest een ongeletterd zooitje.
Huub: "Tuig. Geteisem"
En je SMS't wel voor Huub? Anders is je leeftijd echt irrelevant.quote:
En daar ben ik het helemaal mee eens.... durfde het hier alleen niet neer te zetten.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben zelfs zo ver dat ik hoop dat Huub en Brian gaan samenspannen om Dennis aan te pakken
En Huub voegt er aan toe : "Mensen, met wie ik normaal hemaal niet mee om zou willen gaan"quote:Op zondag 1 juli 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
And he's right about that!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
ik sms niet, maar als ik het zou doen zou het voor huub zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 02:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
En je SMS't wel voor Huub? Anders is je leeftijd echt irrelevant.
NEE, dat ben ik niet met je eens. Die enkele streamer/forummer (die bijna nooit SMS-en verstuurd) valt in het niet bij de 500.000 TV-kijkers, waaromder ruim 45% jonge meiden (profiel van TIEN)quote:Op zondag 1 juli 2007 01:58 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens; het zijn niet de tv-kijkende tienermeisjes, maar eerder de streamers qua profiel.
en wat is je leeftijd 35+?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:03 schreef Desii het volgende:
Ik sms wel 5 voor Huub en 5 voor Lieke
het heeft ook geen functie.... k snap niet wat ze daar nog doet/moet.... ze hadden er deze week zo makkelijk vanaf gekundquote:Op zondag 1 juli 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
Ik word schijtziek van Natasia die dagelijks moet vermelden hoeveel dagen ze nog 'moet'.
Tyf gewoon meteen op, als het zo'n kwelling is. Aanstellerig wijf.
Hij is alleen zelf net zo goed geteisem.quote:
Ik denk echt dat Dennis een misselijkmakend mannetje is.... en ik denk dat dat met Huub buiten de kooi erg meevalt.quote:
ik ben er nog steeds schijtziek van dat ze er niet uit is gezetquote:Op zondag 1 juli 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
Ik word schijtziek van Natasia die dagelijks moet vermelden hoeveel dagen ze nog 'moet'.
Tyf gewoon meteen op, als het zo'n kwelling is. Aanstellerig wijf.
Inderdaad ja.... maar aan de andere kant is de kans dat Huub er vanwege fysiek geweld uitvliegt ook wat minder geworden.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:06 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds schijtziek van dat ze er niet uit is gezet
Juist daarom waardeer ik Huub. Hij blijft eerlijk naar anderen en zichzelf. Ik ben het zeker niet altijd met hem eens, maar hier is hij echt sterk in.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik zie in Dennis een aantal dingen die ik ook heb en eigenlijk niet zou willen hebben"
Ben ik het niet mee eens. Hij heeft misschien trekjes die niet te waarderen zijn, maar imo is hij geen tuig, in de zin van tuig als A, B en N.quote:
Dat doet er niet toe. De stelling ging over mensen die wél SMS'en. Dat zijn in Huub's geval dus vrouwen boven de 35. QED.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:01 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik sms niet, maar als ik het zou doen zou het voor huub zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |